Gjest Cid Skrevet 24. september 2022 #21 Del Skrevet 24. september 2022 Entern skrev (4 minutter siden): Enda en tråd som ble helt annerledes enn trådstarter hadde tenkt 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 Emnet passer jo ikke inn på sosial prat uansett så 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 24. september 2022 #22 Del Skrevet 24. september 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Emnet passer jo ikke inn på sosial prat uansett så 😛 Jepp 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 24. september 2022 #23 Del Skrevet 24. september 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Jepp 😆 Sosial prat er ikke stedet for seriøse emner 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 24. september 2022 #24 Del Skrevet 24. september 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Sosial prat er ikke stedet for seriøse emner 😂 Korrekt 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 24. september 2022 #25 Del Skrevet 24. september 2022 Agent smith skrev (9 timer siden): Jeg ble jo med her først fordi de var mange damer her, det var i 2003. Men voksne smith er ferdig med å chase damer så nå er jeg fordi det er mange gøyale og fine folk her Enig! Fine folk💙 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 24. september 2022 #26 Del Skrevet 24. september 2022 Æsj ja. Vil ikke ha guttelus 😭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 24. september 2022 #27 Del Skrevet 24. september 2022 Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå): Æsj ja. Vil ikke ha guttelus 😭 🤏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 24. september 2022 #28 Del Skrevet 24. september 2022 Cid skrev (3 minutter siden): 🤏 Fysj. Ikke kom nær 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isambard Skrevet 24. september 2022 #29 Del Skrevet 24. september 2022 Man blir fort litt hektet på KG, men jeg tror jeg var lykkeligere før jeg visste hva kvinner tenker om menn. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 24. september 2022 #30 Del Skrevet 24. september 2022 Cid skrev (3 minutter siden): 🤏 Pass deg Cid du får jentelus 😮 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 24. september 2022 #31 Del Skrevet 24. september 2022 Isambard skrev (Akkurat nå): Man blir fort litt hektet på KG, men jeg tror jeg var lykkeligere før jeg visste hva kvinner tenker om menn. Bare ikke tro på det mange menn/gutter på KG tror kvinner tenker om menn 😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isambard Skrevet 24. september 2022 #32 Del Skrevet 24. september 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Bare ikke tro på det mange menn/gutter på KG tror kvinner tenker om menn 😂 Veldig godt poeng. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 24. september 2022 #33 Del Skrevet 24. september 2022 Kvakkekyllingen skrev (3 minutter siden): Fysj. Ikke kom nær 🤣 🧔🏻♂️ Entern skrev (2 minutter siden): Pass deg Cid du får jentelus 😮 🏃♂️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 24. september 2022 #34 Del Skrevet 24. september 2022 Entern skrev (7 timer siden): Enda en tråd som ble helt annerledes enn trådstarter hadde tenkt 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 😄 vi tar over og eier trådene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 25. september 2022 #35 Del Skrevet 25. september 2022 Det pleier dukke opp tre slike tråder i året. Om kvinner kan være utenfor kjøkkenet og attpåtil kjøre bil, så kan menn være på kg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 25. september 2022 #36 Del Skrevet 25. september 2022 TheHairyToothfairy skrev (46 minutter siden): Det pleier dukke opp tre slike tråder i året. Om kvinner kan være utenfor kjøkkenet og attpåtil kjøre bil, så kan menn være på kg. Ja enig, noen kvinner har jo jobb også og egne meninger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 25. september 2022 #37 Del Skrevet 25. september 2022 Agent smith skrev (7 minutter siden): Ja enig, noen kvinner har jo jobb også og egne meninger Samfunnets forfall og alt det der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 25. september 2022 #38 Del Skrevet 25. september 2022 TheHairyToothfairy skrev (4 minutter siden): Samfunnets forfall og alt det der Ja ting var bedre før😠 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå