Gå til innhold

kvinneguiden er det bare meg som syns det er rart at gutter\ menn er her inne???

Rosa Sløyfe

Anbefalte innlegg

Er det bare jeg som syns det er rart at det er gutter\menn på kvinneguiden?

Jeg trodde liksom navnet på denne siden da si seg selv at burde bare være for jenter syns nå jeg eller har jeg misforstott hele greia hva denne nettsiden går ut på?

Jeg trodde den skulle gå ut på kunne spørre ting og snakke om ting, ikke folk som tro dem er så kule å skriver jeg har hatt sex i taxi eller alle di dating greiene. da kan man gå på tinder isteden syns nå jeg

Eller er det bare meg som syns enkelte ting ikke hører til her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

bryllup 2025 skrev (2 timer siden):

Jeg trodde liksom navnet på denne siden da si seg selv at burde bare være for jenter syns nå jeg eller har jeg misforstott hele greia hva denne nettsiden går ut på?

Jeg trodde den skulle gå ut på kunne spørre ting og snakke om ting, ikke folk som tro dem er så kule å skriver jeg har hatt sex i taxi eller alle di dating greiene. da kan man gå på tinder isteden syns nå jeg

Vi er mange med et meget dårlig forhold til sex og dating sidene her for å si det sånn 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bryllup 2025 skrev (6 timer siden):

Fordi?

Om noe antyder jo navnet at siden er for menn/gutter.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Athena Catalina skrev (4 minutter siden):

Aldri tenkt på det som rart, syns det er bra det er menn her også. 👍

Enig🙂

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Athena Catalina skrev (28 minutter siden):

Aldri tenkt på det som rart, syns det er bra det er menn her også. 👍

Frøkenfryden skrev (24 minutter siden):

Enig🙂

:klem:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (25 minutter siden):

:klem:

flusa skrev (3 minutter siden):

Åååååå,gruppeklem med @Entern:klem:

Ja jeg blir med på gruppeklemslørdag. Nå blir vi helt TLC-tv her😂

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Agent smith

Jeg ble jo med her først fordi de var mange damer her, det var i 2003.

Men voksne smith er ferdig med å chase damer så nå er jeg fordi det er mange gøyale og fine folk her 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Agent smith skrev (5 minutter siden):

Jeg ble jo med her først fordi de var mange damer her, det var i 2003.

Men voksne smith er ferdig med å chase damer så nå er jeg fordi det er mange gøyale og fine folk her 

Så du er ikke en skjørtejeger lenger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er en mann som er innom kvinneguiden i blant. Har ikke vært her så lenge. Grunnen til at jeg er her, er fordi jeg føler jeg vil se kvinners synspunkt på ting og tang. I dagliglivet har jeg mannsdominerte fritidsinteresser og jobb, ender opp med å omgås 90% menn. Hører jo stadig om diskriminering og trakasering og meetoo og slikt i nyheter og forskjellig. Men forstår liksom ikke helt nøyaktig hva det dreier seg om og hva kvinner må plages med i det daglige. Har jo prata litt med de damene jeg kjenner. Men vil høre fra flere random "vanlige" kvinner som jeg ikke kjenner og. Etter å ha vært inne her, og sett hva enkelte andre mannfolk kan finne på å si, så trur jeg kanskje jeg skjønner litt. 🤔

Pluss at jeg har vært enslig veldig lenge, og funnet ut at jeg vil bynne å prøve å date. Men pga det jeg skreiv over, så aner jeg ikke hva slags generelle tanker og "fordommer" den generelle kvinne har om den generelle mann. Merker dating og slikt er litt utafor komfortsona mi. Må ærlig innrømme at i blant så får jeg inntrykk av at kvinner syns at menn er svin. Vil finne ut om jeg burde føle truffet av dette, vil jo ikke gjøre folk ukomfortable. Selvfølgelig, inni mitt eget hode, så er jeg jo en meget fornuftig og oppegående fyr, som aldrig har trakasert noen. Men ikke sikkert andre oppfatter meg slik, kjenner jo nok av dem som er skråsikre på at de selv har rett.

Endret av Blue Balloon
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Agent smith skrev (48 minutter siden):

Jeg var musejeger. Men lenge siden det ja

Så lenge siden at det ble kalt «skjørtejeger»🙂😂?
du er gøyal @Cid👍

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Agent smith
Frøkenfryden skrev (3 timer siden):

Så lenge siden at det ble kalt «skjørtejeger»🙂😂?
du er gøyal @Cid👍

Trodde skjørtejegerne døde ut en gang på 70 tallet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...