Sally-Go-Round Skrevet 23. september 2022 #1 Del Skrevet 23. september 2022 Noen som har sett første episode av sesong tre? Calle er hysterisk morsom 😅 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FreezeandFawn Skrevet 23. september 2022 #2 Del Skrevet 23. september 2022 Jaaa, gleder meg til resten. Synes det er litt trist at noen forsvinner allerede i første episode, hadde vært kjekt å se mer av hva de kunne ha bydd på! 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 23. september 2022 #3 Del Skrevet 23. september 2022 Greit nok at Erik gikk ut synes jeg, Jenny kunne ha blitt litt til. Calle og Christian var morsomme, men den kjæresten til Else ble klein for meg. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FreezeandFawn Skrevet 23. september 2022 #4 Del Skrevet 23. september 2022 Daryl Dixon skrev (2 minutter siden): Greit nok at Erik gikk ut synes jeg, Jenny kunne ha blitt litt til. Calle og Christian var morsomme, men den kjæresten til Else ble klein for meg. Hahaha, ja, det ble så kleint, men det var jo morsomt! Tror første sesongen var mest cringe for min del, med hun som lekte katt. Forøvrig helt enig i at Jenny godt kunne blitt litt lenger. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 23. september 2022 #5 Del Skrevet 23. september 2022 FreezeandFawn skrev (4 minutter siden): Hahaha, ja, det ble så kleint, men det var jo morsomt! Tror første sesongen var mest cringe for min del, med hun som lekte katt. Forøvrig helt enig i at Jenny godt kunne blitt litt lenger. Sant! Liker hun Kristine, hun er god! Fulgte godt opp vitsen til Christian om den pizzaen som drepte moren hans. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
icock Skrevet 23. september 2022 #6 Del Skrevet 23. september 2022 Høydepunktet for min del: Calles bilderoast. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bustelise Skrevet 23. september 2022 #7 Del Skrevet 23. september 2022 Calle fikk meg helt i knestående fra første sekund. For en mann. Bortsett fra Calle, så synes jeg faktisk Erik sin «Jeg vil hjem» var det morsomste. Synd at Jenny måtte ut. Jeg skjønner jo at hun tapte soleklart i spillet, og hadde lavest score, men jeg synes det er helt herlig å se noen le sånn også. Hvis ingen hadde ledd av alt det morsomme, så ville det bare ikke vært like morsomt. Ja til mer latter, ja til Jenny! 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 23. september 2022 #8 Del Skrevet 23. september 2022 Synes ikke Calle er morsom i det hele tatt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Lovelylocks Skrevet 24. september 2022 #9 Del Skrevet 24. september 2022 (endret) Gøy sesong. Men syns Calle er slitsom. Endret 24. september 2022 av Lady Lovelylocks Ble oppfattet som spoiling. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anon01 Skrevet 24. september 2022 #10 Del Skrevet 24. september 2022 (endret) 1 hour ago, Lady Lovelylocks said: Gøy sesong. Men syns Calle er slitsom. Takk for spoiler 🖕 Endret 24. september 2022 av anon01 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 24. september 2022 #11 Del Skrevet 24. september 2022 (endret) Lady Lovelylocks skrev (9 minutter siden): --- Seriøst?! Jeg har bare sett 1 episode! Kan du ta det bort så du ikke spoiler for flere? Endret 24. september 2022 av Rumle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Lovelylocks Skrevet 24. september 2022 #12 Del Skrevet 24. september 2022 (endret) Jeg har ikke spoilet. Sier bare at jeg ønsker en annen vinner enn den som vant. Det finnes flere enn en deltager.. Endret 24. september 2022 av Lady Lovelylocks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djækklåsst Skrevet 24. september 2022 #13 Del Skrevet 24. september 2022 Daryl Dixon skrev (På 23.9.2022 den 20.47): den kjæresten til Else ble klein for meg. Sverre fra Nissene på Låven jo! 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djækklåsst Skrevet 24. september 2022 #14 Del Skrevet 24. september 2022 Skal ikke røpe noe, men synes episodene hvor de er karakterer (nr. 3) og den med lag (nr. 5) ikke fungerer. Alle tenker på seg og følger knapt med på de andre. Hadde vært mye bedre om de hadde opptrådd enkeltvis, og som lag, med de andre som tilskuere enn at alle skal holde på samtidig. Ellers var det mye bra, spesielt de to første episodene. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sally-Go-Round Skrevet 25. september 2022 Forfatter #15 Del Skrevet 25. september 2022 Djækklåsst skrev (8 timer siden): Skal ikke røpe noe, men synes episodene hvor de er karakterer (nr. 3) og den med lag (nr. 5) ikke fungerer. Alle tenker på seg og følger knapt med på de andre. Hadde vært mye bedre om de hadde opptrådd enkeltvis, og som lag, med de andre som tilskuere enn at alle skal holde på samtidig. Ellers var det mye bra, spesielt de to første episodene. Jeg synes de første episodene har vært de beste i alle sesongene, for da er ikke deltakerne herdet og de har overskudd til å prøve ut ting 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Urias Skrevet 26. september 2022 #16 Del Skrevet 26. september 2022 Liker konseptet, men synes det blir i overkant mye underlivshumor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 27. september 2022 #17 Del Skrevet 27. september 2022 Urias skrev (På 26.9.2022 den 7.16): Liker konseptet, men synes det blir i overkant mye underlivshumor. Enig. Den type humor kan være morsomt det- men her blir det bare sagt for å sjokkere/i mangel på noe bedre. Spes en av deltagerne som tyr til dette hele tiden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 27. september 2022 #18 Del Skrevet 27. september 2022 Spoiler Calle som Streken Mitt høydepunkt og verdt vg+ alene 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 27. september 2022 #19 Del Skrevet 27. september 2022 Liker Else veldig godt, men trodde ikke hun var såpass morsom. Ble overrasket! Roasten hennes var helt rå. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjaus Skrevet 28. september 2022 #20 Del Skrevet 28. september 2022 Så hele sesongen, synes ikke calle er så morsom egentlig... føler han prøver så hardt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå