Gå til innhold

Butikkmedarbeider

Gjest Skoa

Anbefalte innlegg

Oi, det hørtes skikkelig skummelt ut. Du vet aldri hva slike mennesker kan finne på. Du drar inn i butikken for å kjøpe sko, så kommer du ut igjen omskjært og tvangsgiftet. Og hun snakket gebrokkent norsk og sier du? Å huff, huff, du var nok heldig som kom deg ut. Det var en som snakket på gebrokken norsk til meg en gang, og jeg må innrømme at jeg ble helt skjelven, jeg var helt sikker på at min siste time var kommet. Nei, jeg må nesten sette meg ned litt, blir skjelven bare av å tenke på det. Nei, har man sett, jeg sitter allerede. Jaja. Huff og huff. Hahahaha!  :grine2:

Slapp av, de biter ikke.  :ler:

-Babyboy

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Sukkerert

De muslimene som bruker sjal, bruker det som regel konsekvent på grunn av religiøs overbevisning. Å "droppe" sjalet kun på jobben er nok utelukket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Oi, det hørtes skikkelig skummelt ut. Du vet aldri hva slike mennesker kan finne på. Du drar inn i butikken for å kjøpe sko, så kommer du ut igjen omskjært og tvangsgiftet. Og hun snakket gebrokkent norsk og sier du? Å huff, huff, du var nok heldig som kom deg ut. Det var en som snakket på gebrokken norsk til meg en gang, og jeg må innrømme at jeg ble helt skjelven, jeg var helt sikker på at min siste time var kommet. Nei, jeg må nesten sette meg ned litt, blir skjelven bare av å tenke på det. Nei, har man sett, jeg sitter allerede. Jaja. Huff og huff. Hahahaha!  :grine2:

Slapp av, de biter ikke.  :ler:

-Babyboy

Ja det var akkurat det jeg tenkte vet du! Så jeg bare sa et skikkelig høyt uhøflig HÆ til henne og turde ikke se henne i øya for da hadde hun vel forvandlet meg til en muslim eller noe verre ( om d finnes...) så jeg satte skoa jeg prøvde veeeeldig forsiktig fra meg, la meg ned på alle fire of krøp baklengs ut butikkdøra :sarkasme::ironi::sarkasme::ironi::sarkasme::ironi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde du reagert om det var en ung gutt som hadde caps på seg? Jeg ser ikke problemet her med at hun hadde skaut/sjal.

Jeg ville faktisk reagert mer på en gutt med lue/caps inne - det synes jeg ikke passer seg - mens et skaut er noe annet - og bæres vel også av andre grunner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var bare det at hun virket så "tildekt"... Føler liksom at en butikkmedarbeider bør virke litt "åpen" og ikke tildekt... Føltes bare litt rart hele greia :sjenert:

Hvor "åpen"?

Synes det er bedre med en som dekker seg til, enn en som velter puppene ut av toppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor "åpen"?

Synes det er bedre med en som dekker seg til, enn en som velter puppene ut av toppen.

Så det finnes ingen mellomting i din verden?? Enten så har man heldress eller så velter pupper og stell ut? jaja....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ¤Humlen¤
De muslimene som bruker sjal, bruker det som regel  konsekvent på grunn av religiøs overbevisning. Å "droppe" sjalet kun på jobben er nok utelukket.

Jeg tror ikke det er "religiøs overbevisning" som ligger bak hver jentes valg om å bruke slör eller ikke :-)

Det er kultur, normer osv. Ikke först og fremst religion.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det finnes ingen mellomting i din verden?? Enten så har man heldress eller så velter pupper og stell ut? jaja....

Metafor (av gr. meta, «etter» og pherein, «bære») er i retorikken betegnelsen på en trope som overfører betydning fra ett område til et annet.

Endret av Tinken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Helt greit for meg at de går i "skaut", det plager ingen andre enn dem som lar seg irritere bare for at folk kler seg annerledes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...