AnonymBruker Skrevet 22. september 2022 #1 Skrevet 22. september 2022 Skal kjøpe nye middagstallerkener og trenger ærlige meninger. Hva syns du om Lucie Kaas sitt Lotus-servise i hvitt? Anonymkode: 21d2e...21f 1
AnonymBruker Skrevet 22. september 2022 #2 Skrevet 22. september 2022 Nja, det var litt kjedelig. Hvis det skal være hvitt mønster er det bedre om det er integrert i fasongen. Hvit maling på hvit bakgrunn blir så lite synlig at det på avstand blir som en helt hvit tallerken. Anonymkode: 99d6a...85f 3
AnonymBruker Skrevet 22. september 2022 #3 Skrevet 22. september 2022 Jeg er oppvokst med Spire som mine foreldre fikk i gave på 60-tallet. Jeg elsker det. Det ligner litt, men er mye finere. Anonymkode: 2270c...2da
AnonymBruker Skrevet 22. september 2022 #4 Skrevet 22. september 2022 Fint og enkelt, kan brukes med serveringsfat i ulike farger/mønstre uten at det blir total klæsj - veldig praktisk. Anonymkode: 356ff...07a 3
AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #5 Skrevet 23. september 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Nja, det var litt kjedelig. Hvis det skal være hvitt mønster er det bedre om det er integrert i fasongen. Hvit maling på hvit bakgrunn blir så lite synlig at det på avstand blir som en helt hvit tallerken. Anonymkode: 99d6a...85f Godt poeng, men det gjør ikke noe at de ser mest hvite ut. Egentlig vil jeg ha disse i blå, men ble nedstemt av partner 😅 De blå er knallfine. Men partner liker det litt enkelt, så vi ble enige om at de hvite var en mellomting mellom hva han vil og hva jeg vil. AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jeg er oppvokst med Spire som mine foreldre fikk i gave på 60-tallet. Jeg elsker det. Det ligner litt, men er mye finere. Anonymkode: 2270c...2da Veldig fint! Ikke helt min stil bare - de vi har nå har riller langs kantene og det er en av grunnene til at jeg vil bytte de ut. AnonymBruker skrev (12 timer siden): Fint og enkelt, kan brukes med serveringsfat i ulike farger/mønstre uten at det blir total klæsj - veldig praktisk. Anonymkode: 356ff...07a Takk! Var dette jeg ville høre 😁 Neida, ville ha ærlige meninger. Men det er dette jeg også tenker. Ts Anonymkode: 21d2e...21f
AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #6 Skrevet 23. september 2022 Jeg synes de var fine! Hvitt er nøytralt, mønsteret er både moderne og litt retro. Vi har middagsservise i Bogstad hvit. Har hatt det i 20 år og synes fremdeles det er fint. Jeg synes Bogstad er mer tradisjonelt/klassisk, mens det du viste bilde av er mer moderne. Så det blir jo bare et spørsmål om hva man foretrekker. Anonymkode: 6f91b...072 1
Ullvott Skrevet 24. september 2022 #7 Skrevet 24. september 2022 Veldig fint, både former og mønster! Skulle jeg kjøpt nytt servise i dag ville jeg vurdert akkurat det samme, både som frokost- og middagservise. Noe av det som gjør serviset så bra, er at du kan velge å ha alt i hvitt, noe som både er stilrent og nøytralt, men samtidig med det kule retromønsteret som en fin detalj. MEN man kan også velge å ha en av servisedelene i en annen farge, uten at det går ut over helheten. Jeg tror dette er et servise man ikke går fort lei av.
AnonymBruker Skrevet 24. september 2022 #8 Skrevet 24. september 2022 Fint, men jeg synes Spire likner og er litt finere. Det er norsk dessuten. Og det vil også passe med serveringsfat osv i ulike farger i lotus-serien Disen det er så likt. Det var forresten en god ide! Anonymkode: d722b...3b7
AnonymBruker Skrevet 24. september 2022 #9 Skrevet 24. september 2022 Jeg synes det er veldig kjedelig. Anonymkode: d0435...ad8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå