AnonymBruker Skrevet 22. september 2022 #1 Skrevet 22. september 2022 Hva spiser du sammen med ost? Og hvilke oster liker du? Anonymkode: e6d1a...34b
Embla Othea Skrevet 22. september 2022 #2 Skrevet 22. september 2022 Kjeks og vin Godt brød Nøtter Spekemat Marmelader og chutney Frukt og bær
AnonymBruker Skrevet 22. september 2022 #3 Skrevet 22. september 2022 Kommer an på hva jeg skal bruke osten til. På knekkebrød: hvitost med syltetøy/chutney eller noe lignende. På brød: vanlig hvitost med skinkepålegg og agurk eller paprika. Klarer ikke å spise kun hvitost på brød🙈 Ost og kjeks: alt av mugne og smakfulle oster, kremoster osv, elsker ost og det finnes få oster jeg IKKE liker(liker ikke norvegia for det er den mest smakløse osten som eksisterer i min verden). Da har jeg diverse syltetøy, geleer osv til. Eller honning og nøtter. Anonymkode: 667d6...69d
AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #4 Skrevet 23. september 2022 Diverse kjeks. Godt å ha litt ulike. Fmeks salte og usaltede (de som minner mer om tynt knekkebrød). Chutney/syltetøy, honning, nøtter i honning, karamellisert løk, paprika, druer. Ved siden av kan det være godt med diverse spekemat, frukt som melon og bær. Eller noen helt enkle tapasretter som oliven, syltet sopp, bacondadler, kjøttboller, asparges med bacon. Anonymkode: 187a0...4fe
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå