Gå til innhold

Hvordan er det på en konsert?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skal på min aller første konsert. Det er Taylor Swift. Hvordan fungerer en konsert? Kan noen forklare meg?

Anonymkode: e0232...a3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kommer an på konserten😂 men. Vær ute i god tid. Ikke stress. Finn deg en plass ifht. scenen du er komfortabel med. Ha tålmodighet. Og orienter deg i lokalet/rommet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke konserter, men de fleste gjør jo det. Det er veldig høy lyd, mye dytting, roping, skriking, søling ++

Personal space kan du bare si farvel til 😂

Husk også å tisse før du menger deg, ikke lett å komme seg ut av mengden…..

Anonymkode: f3564...d69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg liker ikke konserter, men de fleste gjør jo det. Det er veldig høy lyd, mye dytting, roping, skriking, søling ++

Personal space kan du bare si farvel til 😂

Husk også å tisse før du menger deg, ikke lett å komme seg ut av mengden…..

Anonymkode: f3564...d69

Det kommer an på. Ikke intimkonserter. Det er noe helt annet! Mye mer rolig og mindre folk. Kan sitte og nyte musikken. 

Anonymkode: 6d7aa...0ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Husk ørepropper. Bruk dem. 

Anonymkode: 408c5...2f8

Enig her! Det er flere som har fått sprukket trommehinnen på konsert pga lyden, så ørepropper er et must synes jeg! 

Anonymkode: 6d7aa...0ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har stått helt fremme på konserter 2 ganger og det er veldig høyt, men gøy opplevelse. Litt bedre når sto lengre bak. Gøy er det på konsert. Ellers er det masse folk. Som står tett. Så ikke enkelt å komme seg ut der i fra hvis du må på do eller noe, men det går jo. Må bare kjempe deg gjennom folkemengden😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det den karaokekvelden på Salt du skal på? Ser ut som en hvilken som helst kveld på byen, egentlig. Mange scener, mye som skjer, du kan sikkert henge ved bardisken eller mingle med folk i lokalet. 

Men det kan godt hende øreproppene er lurt likevel. 

Anonymkode: 408c5...2f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke ut som dette er en typisk konsert, Taylor Swift spiller ikke i Norge nå....

Anonymkode: 75aa4...04e

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Ser ikke ut som dette er en typisk konsert, Taylor Swift spiller ikke i Norge nå....

Anonymkode: 75aa4...04e

Ja jeg fant ut at dette var en cover konsert. Så noen andre som synger Taylor Swift sanger. 

Anonymkode: e0232...a3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...