AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #1 Del Skrevet 21. september 2022 Skal på min aller første konsert. Det er Taylor Swift. Hvordan fungerer en konsert? Kan noen forklare meg? Anonymkode: e0232...a3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PITTY Skrevet 21. september 2022 #2 Del Skrevet 21. september 2022 Høyere volum enn du er vant med... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåbærpai Skrevet 21. september 2022 #3 Del Skrevet 21. september 2022 Kommer an på konserten😂 men. Vær ute i god tid. Ikke stress. Finn deg en plass ifht. scenen du er komfortabel med. Ha tålmodighet. Og orienter deg i lokalet/rommet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #4 Del Skrevet 21. september 2022 Jeg liker ikke konserter, men de fleste gjør jo det. Det er veldig høy lyd, mye dytting, roping, skriking, søling ++ Personal space kan du bare si farvel til 😂 Husk også å tisse før du menger deg, ikke lett å komme seg ut av mengden….. Anonymkode: f3564...d69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #5 Del Skrevet 21. september 2022 Husk ørepropper. Bruk dem. Anonymkode: 408c5...2f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #6 Del Skrevet 21. september 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg liker ikke konserter, men de fleste gjør jo det. Det er veldig høy lyd, mye dytting, roping, skriking, søling ++ Personal space kan du bare si farvel til 😂 Husk også å tisse før du menger deg, ikke lett å komme seg ut av mengden….. Anonymkode: f3564...d69 Det kommer an på. Ikke intimkonserter. Det er noe helt annet! Mye mer rolig og mindre folk. Kan sitte og nyte musikken. Anonymkode: 6d7aa...0ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #7 Del Skrevet 21. september 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Husk ørepropper. Bruk dem. Anonymkode: 408c5...2f8 Enig her! Det er flere som har fått sprukket trommehinnen på konsert pga lyden, så ørepropper er et must synes jeg! Anonymkode: 6d7aa...0ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Warrior Skrevet 21. september 2022 #8 Del Skrevet 21. september 2022 Har stått helt fremme på konserter 2 ganger og det er veldig høyt, men gøy opplevelse. Litt bedre når sto lengre bak. Gøy er det på konsert. Ellers er det masse folk. Som står tett. Så ikke enkelt å komme seg ut der i fra hvis du må på do eller noe, men det går jo. Må bare kjempe deg gjennom folkemengden😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #9 Del Skrevet 21. september 2022 Er det den karaokekvelden på Salt du skal på? Ser ut som en hvilken som helst kveld på byen, egentlig. Mange scener, mye som skjer, du kan sikkert henge ved bardisken eller mingle med folk i lokalet. Men det kan godt hende øreproppene er lurt likevel. Anonymkode: 408c5...2f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #10 Del Skrevet 21. september 2022 Ser ikke ut som dette er en typisk konsert, Taylor Swift spiller ikke i Norge nå.... Anonymkode: 75aa4...04e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #11 Del Skrevet 21. september 2022 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Ser ikke ut som dette er en typisk konsert, Taylor Swift spiller ikke i Norge nå.... Anonymkode: 75aa4...04e Ja jeg fant ut at dette var en cover konsert. Så noen andre som synger Taylor Swift sanger. Anonymkode: e0232...a3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå