Gå til innhold

Hva er best


Seterjenta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har nå en kondenstrommel, har tidligere slitt ut to vanlige :rodme:

Jeg er veldig fornøyd med denne, greit å slippe det digre røret som skal ut gjennom veggen. På min har jeg koblet en medfølgende slange, slik at jeg slipper å tømme vannbeholderen, det renner ut i vasken ved siden av automatisk. Jeg har en Whirlpool. Den var ganske dyr, noe over 5000, men vel verdt pengene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå en kondenstrommel, har tidligere slitt ut to vanlige  :rodme:

Jeg er veldig fornøyd med denne, greit å slippe det digre røret som skal ut gjennom veggen. På min har jeg koblet en medfølgende slange, slik at jeg slipper å tømme vannbeholderen, det renner ut i vasken ved siden av automatisk. Jeg har en Whirlpool. Den var ganske dyr, noe over 5000, men vel verdt pengene.

Det høres ut som noe jeg kunne bruke ja ;-)

Har lest at det er forskjell på automatisk tidsinnstilling (maskina stopper av seg selv når tøyet er tørt), og manuell (du velger tørkelengde selv)... Hvilken er det du har?

Har du modellnavn?

Masse mas her...

Fikk nemlig gavekort på 6000,- til bryllupet, som er øremerket tørketrommel, så prisen du har gitt er innafor grensa. (har egentlig ikke sjekka så mye rundt hva slikt koster heller.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har en AEG kondenstørketrommel (56600) med både automatisk og tidsinnstilt tørketid. Veldig kjekt.

Nå er det et par år siden vi kjøpte vår, så det har vel kommet nyere og bedre modeller. Ike husker jeg hva vi betalte for vår heller. Men jeg tror det lå på rudnt 6000,-

Det anbefales, ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har kondens, og den fungerer fint til oss. Merke Zanussi, pris ca 3000,-

Den stopper når tøyet er tørt, bråker lite, kan innstilles til forskjellig klestyper osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...