DildoShwaggins Skrevet 7. oktober 2022 #21 Del Skrevet 7. oktober 2022 Ser fortsatt på tegnefilmer. South Park, Family Guy, Futurama, American Dad, Pokemon. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #22 Del Skrevet 7. oktober 2022 Totally spies satte jeg meg faktisk ned og så et par episoder av for ikke så lenge siden. Det hadde sannelig tapt seg. Og de som var såå kule når jeg var 10! Anonymkode: 8a05a...bfe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilheart Skrevet 7. oktober 2022 #23 Del Skrevet 7. oktober 2022 Er en av de heldige som vokste opp med 1. generasjon Cartoon Netwook (som hadde Toonami og Boomerang sendingene også). Var via satellitt så var på engelsk og hjalp til med språkutviklingen fra ung alder. På norsk hadde vi etterhvert tilgang på Fox Kids og Jetix. Skal ikke liste opp alt som gikk den gangen, men favorittene var de som var rettet mot større barn og ungdom, eksempelvis Johnny Quest og Megas XLR. Så også på de klassikerne fra 80-tallet når kom over dem, som M.A.S.K. og mange fler. Det var tider det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #24 Del Skrevet 7. oktober 2022 Man føler seg jamen gammel når man hører hva folk så på da de var barn. Jeg så på Steamboat Willie. Anonymkode: 3d519...c88 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #25 Del Skrevet 7. oktober 2022 Anonymkode: e287e...dd8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #26 Del Skrevet 8. oktober 2022 Husker jeg så på Iznogoud hver morgen før jeg skulle på skolen. Mens jeg spiste weetos 😄 Anonymkode: c3cfc...b1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå