Tonjemor74 Skrevet 21. september 2022 #1 Del Skrevet 21. september 2022 Liker true crime, sterke historier/samtaler. Hva anbefaler du? Og hvor kan man høre den? Er jo blitt et hav av utgivere, apper og utvalg. Er veldig fan av typen som Hele historien, alle episodene til Svarttrost, og elsker Avhørt. Har også sansen for Bak fasaden hvor man får innblikk i utrolig mange sterke menneskehisorier. Men leter etter nye podkaster, da jeg har hørt alt i disse kategoriene. Elsker å høre på podkast når jeg går turer, rydder huset osv - så skulle gjerne hatt ny inspo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Humle Brumle Skrevet 21. september 2022 #2 Del Skrevet 21. september 2022 (endret) Tonjemor74 skrev (3 timer siden): Liker true crime, sterke historier/samtaler. Hva anbefaler du? Og hvor kan man høre den? Er jo blitt et hav av utgivere, apper og utvalg. Er veldig fan av typen som Hele historien, alle episodene til Svarttrost, og elsker Avhørt. Har også sansen for Bak fasaden hvor man får innblikk i utrolig mange sterke menneskehisorier. Men leter etter nye podkaster, da jeg har hørt alt i disse kategoriene. Elsker å høre på podkast når jeg går turer, rydder huset osv - så skulle gjerne hatt ny inspo! Tobias av nrk er veldig vondt og fin. Den er veldig strek og trist. Så kanskje litt hardcore å høre mens man rydder huset. Endret 21. september 2022 av Humle Brumle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå