AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #1 Del Skrevet 20. september 2022 Noen erfaringer? Eller er det bare tull? Anonymkode: b846f...f2a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #2 Del Skrevet 20. september 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Noen erfaringer? Eller er det bare tull? Anonymkode: b846f...f2a Kanskje noen må lære deg om blomsten og bien? 😆 Anonymkode: bf1e2...942 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 20. september 2022 #3 Del Skrevet 20. september 2022 Så lenge dette stimulerer til eggløsning tror jeg dessverre ikke det hjelper. Pluss det er så mye annet som skal stemme for å bli gravid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #4 Del Skrevet 20. september 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Noen erfaringer? Eller er det bare tull? Anonymkode: b846f...f2a Kjør på! Akupunktur har hjulpet meg med både migrene og hudproblemer, så du taper ingenting på å prøve. Anonymkode: 6b0c3...9b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #5 Del Skrevet 20. september 2022 For min del var det bortkasta penger. Mye annet jeg heller kunne og burde ha brukt 8000kr på Anonymkode: 3f3a2...81a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2022 #6 Del Skrevet 22. september 2022 Ble gravid etter 2 mnd med akupunktur. Men jeg vet jo ikke om det var det som gjorde utslaget. Men det hjalp å føle at jeg gjorde NOE for øke sjansene. Og akupunktøren introduserte meg for temping og gav meg agnus castus. Om ikke akupunkturen hjalp så var hun i det minste som en veileder i prøvingen, og jeg syntes akupunktur var veldig avslappende og behagelig. Men jeg tror ikke at det var akupunkturen som gjorde utslaget, da hadde jeg nok prøvd det igjen nå som vi har prøvd mye lenger enn sist. Anonymkode: e0268...c63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2022 #7 Del Skrevet 22. september 2022 Jeg har trua! Anonymkode: c18db...b75 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2022 #8 Del Skrevet 22. september 2022 Hjelper vel lite med akupunktur på deg om alt er dødt hos han. På samme måte tror jeg ikke akupunktur fikser for eksempel tette eggledere, eller genfeil på eggene. Anonymkode: 8a16e...c16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå