Sevolix Skrevet 20. september 2022 #1 Del Skrevet 20. september 2022 Et felles samfunn, småbruk der naboer hjelper hverandre og kanskje lever litt gammeldags? En gammel sjel i en veldig moderne verden kræsjer litt til tider. Noen som vet eller har erfaringer? Hvilke bygder i Norge har dette å by på? Hvor finner jeg det? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #2 Del Skrevet 20. september 2022 Finnes i Trøndelag, i alle fall. Anonymkode: fef4d...421 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 20. september 2022 #3 Del Skrevet 20. september 2022 Vestlandet utanfor byane 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Woah0 Skrevet 25. september 2022 #4 Del Skrevet 25. september 2022 Finnes der jeg er ifra. Men flyttet til Gjøvik. Som er trivelig plass også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sevolix Skrevet 26. september 2022 Forfatter #5 Del Skrevet 26. september 2022 Woah0 skrev (På 25.9.2022 den 14.32): Finnes der jeg er ifra. Men flyttet til Gjøvik. Som er trivelig plass også. Hvor kommer du i fra? 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Woah0 Skrevet 26. september 2022 #6 Del Skrevet 26. september 2022 Sevolix skrev (Akkurat nå): Hvor kommer du i fra? 😊 Kristiansund. Eller mer en plass nerme Kristiansund Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #7 Del Skrevet 26. september 2022 Er fra Trysil. Her finnes det ikke annet enn det du beskriver. Føles ut som vi henger 60-70 år tilbake i tid, men det er bare fint. Anonymkode: 89a5e...c6d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå