Sjallabais Skrevet 20. september 2022 #1 Del Skrevet 20. september 2022 (endret) . Endret 24. oktober av Sjallabais Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #2 Del Skrevet 20. september 2022 Graviditetssymptomene kommer av HCG som produseres. Testene slår ut på HCG. Det kan jo hende at hcgnivået er så lavt at det ikke slår ut på testen, men høyt nok til at du reagerer på det. men mest sannsynlig ikke. Jeg testet positivt 10 dpo, og den streken var tydelig. (Og jeg visste eggløsningstidspunkt). Test om to dager. Kan du ha hatt eggløsning tidligere eller senerr enn du tror? Anonymkode: 9937f...ac0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #3 Del Skrevet 20. september 2022 Sjallabais skrev (16 minutter siden): Hei. vi har prøvd å få barn i 1 1/2 år nå, uten at noe skjer. Begynner å bli veldig utålmodig og bekymret. Han har testet seg og alt er fint der. Jeg venter på legetime. Men nå 11 dager etter eggløsning har jeg gått med kvalme og ømme bryster i noen dager. Fikk forhåpninger, men negativ «normal» graviditetstest. Kan det fortsatt hende at det det er noe? Ca 4 dager til mensen enda. Er det for tidlig å kjenne på symptomer enda? Jeg testet først positivt 13 DPO når jeg var gravid med sønnen min, så tenker det fortsatt er håp Anonymkode: df540...7a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjallabais Skrevet 20. september 2022 Forfatter #4 Del Skrevet 20. september 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Graviditetssymptomene kommer av HCG som produseres. Testene slår ut på HCG. Det kan jo hende at hcgnivået er så lavt at det ikke slår ut på testen, men høyt nok til at du reagerer på det. men mest sannsynlig ikke. Jeg testet positivt 10 dpo, og den streken var tydelig. (Og jeg visste eggløsningstidspunkt). Test om to dager. Kan du ha hatt eggløsning tidligere eller senerr enn du tror? Anonymkode: 9937f...ac0 Kan hende! Jeg følger kun kalender, men den har stemt når jeg har tatt eggløsningstester tidligere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #5 Del Skrevet 20. september 2022 Jeg får ikke positiv test før dagen for forventet mensen/dagen etter, selv med tidligtest. Prøv igjen om noen dager du😊 Anonymkode: 2c7a8...8db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjallabais Skrevet 21. september 2022 Forfatter #6 Del Skrevet 21. september 2022 AnonymBruker skrev (På 20.9.2022 den 21.40): Jeg får ikke positiv test før dagen for forventet mensen/dagen etter, selv med tidligtest. Prøv igjen om noen dager du😊 Anonymkode: 2c7a8...8db Den var positiv idag! 😮 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå