AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #1 Del Skrevet 19. september 2022 Kjøpte en maskin i mai og brukt den en gang i uka. Mistet tro på at det egentlig har noe effekt i det hele tatt! Men lurer på om man bør la hår vokse litt ut før man bruker den? Det står jo at man skal barbere seg først så det er jo dette jeg har gjort. Føler ikke noe særlig forskjell. Er så lei av å shave meg så derfor ville jeg gi dette et forsøk. Anonymkode: 50981...f08 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bålkaffe Skrevet 19. september 2022 #2 Del Skrevet 19. september 2022 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Kjøpte en maskin i mai og brukt den en gang i uka. Mistet tro på at det egentlig har noe effekt i det hele tatt! Men lurer på om man bør la hår vokse litt ut før man bruker den? Det står jo at man skal barbere seg først så det er jo dette jeg har gjort. Føler ikke noe særlig forskjell. Er så lei av å shave meg så derfor ville jeg gi dette et forsøk. Anonymkode: 50981...f08 Om man leser seg opp på IPL behandling mot hårvekst, så trenger folk flere enn kun en behandling. Alle IPL-modellene som finnes på markedet til salgs for privatpersoner lister opp hvor ofte og hvor mange behandlinger det trengs for å få hårfrie områder, så jeg anbefaler deg å lese i brukerhåndboken til apparatet du har kjøpt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #3 Del Skrevet 19. september 2022 Hvilken maskin kjøpte du? Jeg har braun silkexpert og det tok noen måneder før jeg merket saktere hårvekst men etterhvert holdt det å barbere seg bare 1 gang i mnd eller sjeldnere fordi hårene på leggene vokste så sakte pga ipl maskinen så ja det funker. Men kanskje ikke hvis du har en billig maskin med svakere laser eller hvis du har mørkere hudtone. Det fungerer visst bare på lys hud med mørke hår og ikke lys hud med lyse hår eller mørk hud. Anonymkode: 936de...0e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #4 Del Skrevet 19. september 2022 Vær forsiktig så du ikke får brannsår som gir deg livsvarige arr. Da er litt naturlig behåring veldig mye penere. Anonymkode: 201a2...0a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå