Gå til innhold

Noen snakket til meg i dusjen i dag!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg brukte 20, maks 30 min til sammen. Hun kom inn og snakket til meg helt i starten, da det hadde gått 5-10 min. Ikke på slutten da jeg nærmet meg ferdig.

Er helt normalt for damer med langt hår å bruke 20-30 min.

TS

Anonymkode: 17da1...79b

Nei 🤣 

Jeg har kjempetykt hår ned til midja og bruker absolutt ikke 20-30 min i dusjen, selv med hårkur. Og når jeg bruker hårkur gjør jeg det uansett ikke slik at jeg står med rennende vann mens kuren virker. Det er ekstremt sløsete. 

Anonymkode: f62fd...764

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dusjet du 20-30 minutt på treningssenter? Tipper personen reagerte på hvor lenge du dusjet. 
Er det vanlig å stå 30 minutter i dusjen og bruker hårkur på et treningssenter??? 

Anonymkode: 4b95b...6b0

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tips til alle damer: skru av dusjen når du tar i shampo og/eller balsam. Trenger ikke rennende vann da. Jeg har heller ikke på vannet mens balsamen virker, da benytter jeg tiden til å barbere leggene. Bra for miljøet og bra for lommeboka. Dette har jeg gjort hele livet 👌

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne87Rogaland skrev (1 minutt siden):

Tips til alle damer: skru av dusjen når du tar i shampo og/eller balsam. Trenger ikke rennende vann da. Jeg har heller ikke på vannet mens balsamen virker, da benytter jeg tiden til å barbere leggene. Bra for miljøet og bra for lommeboka. Dette har jeg gjort hele livet 👌

Dette er vel selvsagt for de fleste.. 👍🏻 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne trolletråden er så dårlig at det kun blir en parodi på andre trolletråder.

Anonymkode: ba3aa...5ac

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Nei 🤣 

Jeg har kjempetykt hår ned til midja og bruker absolutt ikke 20-30 min i dusjen, selv med hårkur. Og når jeg bruker hårkur gjør jeg det uansett ikke slik at jeg står med rennende vann mens kuren virker. Det er ekstremt sløsete. 

Anonymkode: f62fd...764

Noen damer gjør det, andre gjør ikke det. Begge deler er normalt. Står heller ikke med rennende vann mens kuren virker.

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Dusjet du 20-30 minutt på treningssenter? Tipper personen reagerte på hvor lenge du dusjet. 
Er det vanlig å stå 30 minutter i dusjen og bruker hårkur på et treningssenter??? 

Personen kom inn og snakket til meg etter 5-10 min, ikke på slutten av dusjen. Jeg testet ut en ny hårkur i dag, derfor jeg sier at jeg tror jeg brukte 30 min. Jeg tok ikke tiden.

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Noen damer gjør det, andre gjør ikke det. Begge deler er normalt. Står heller ikke med rennende vann mens kuren virker.

Personen kom inn og snakket til meg etter 5-10 min, ikke på slutten av dusjen. Jeg testet ut en ny hårkur i dag, derfor jeg sier at jeg tror jeg brukte 30 min. Jeg tok ikke tiden.

TS

Vanlig å holde på med slikt i fellesdusjer..? 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Vanlig å holde på med slikt i fellesdusjer..? 

Er ikke så vanlig å ta tiden når man dusjer nei. Eller mente du noe annet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er ikke så vanlig å ta tiden når man dusjer nei. Eller mente du noe annet?

Ja jeg lurte på om det er vanlig, eller innafor da, å dusje veldig lenge og ta hårkur og slikt i fellesdusjer på treningssenter? Jeg lurer fordi jeg ikke har noen anelse om hvordan dette er. 
Kan jo hende den som som snakket til ts reagerte på dette?? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg lurte på om det er vanlig, eller innafor da, å dusje veldig lenge og ta hårkur og slikt i fellesdusjer på treningssenter? Jeg lurer fordi jeg ikke har noen anelse om hvordan dette er. 
Kan jo hende den som som snakket til ts reagerte på dette?? 

Jeg tror helt ærlig ikke folk har noe som helst med hva andre mennesker gjør i dusjen egentlig. Jeg barberer meg f.eks ikke i dusjen, men det betyr ikke at andre ikke gjør det. Eller urinerer i dusjen for den saks skyld? Jeg vil helst ikke vite hva andre gjør når de står nakne og såper inn kroppen sin.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva i himmelens navn? Jeg har langt, tykt hår og synes jeg har vært lenge i dusjen hvis det tar mer enn fem minutter :vetikke:

Anonymkode: 8ab7f...71a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har langt hår og bruker maks 15- 20 min i dusjen hjemme. 30 minutter er ekstremt lenge! I hvert fall på et treningssenter hvor mange folk skal dusje. Det hadde jeg ikke hatt samvittighet til. 

Anonymkode: 764a5...782

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg tror helt ærlig ikke folk har noe som helst med hva andre mennesker gjør i dusjen egentlig. Jeg barberer meg f.eks ikke i dusjen, men det betyr ikke at andre ikke gjør det. Eller urinerer i dusjen for den saks skyld? Jeg vil helst ikke vite hva andre gjør når de står nakne og såper inn kroppen sin.

Poenget var ikke om andre har noe med hva andre mennesker gjør i dusjen. 

Poenget var om tidsbruken kunne være årsaken til at den andre personen snakket til ts. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har langt hår og bruker maks 15- 20 min i dusjen hjemme. 30 minutter er ekstremt lenge! I hvert fall på et treningssenter hvor mange folk skal dusje. Det hadde jeg ikke hatt samvittighet til. 

Altså, jeg vet ikke om jeg faktisk brukte 30 min. Jeg tok ikke tiden. Jeg bare gjetter at jeg brukte 30 min siden jeg prøvde en ny hårkur idag. Var ingen i kø i dusjen.

Så rar tråden plutselig ble 🤔

Hårkur i dusjen på treningssenteret? 😳

Det var sært. 

Jaja, hva annet skal du gjøre med at jeg prøvde ut en ny hårkur på trening i dag? Finnes mye særere ting her i verden. 

Poenget var ikke om andre har noe med hva andre mennesker gjør i dusjen. 

Poenget var om tidsbruken kunne være årsaken til at den andre personen snakket til ts. 

Personen kom og snakket til meg etter 5 -10 min, ikke på slutten av dusjen. Føler jeg må gjenta meg selv.

Men nå ble denne tråden ganske sær, så jeg hopper av. Kos dere videre 🙈

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Personen kom inn og snakket til meg etter 5-10 min, ikke på slutten av dusjen. 

TS

Jeg forstår det hvis den som snakket til deg var en ansatt som ba deg tenke på utgiftene. 

En dusj på 10 minutter koster nå 20-30 kr.  Multiplisert med 2 (20 minutter) brukte du altså 40-60 kr på dusjen i dag.

Hvis du betaler 500 kr mnd i medlemsavgift, og dusjer tilsvarende 3 dager i uken (180 kr uken), går treningssenteret ganske mye i minus på deg hver måned, bare i dusjkostnader.

Anonymkode: 01f90...1d8

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis treningssentrene automatisk fjernet klærne til alle som dusjer lenger enn fem minutter og lot dem rusle nakne hjem, tipper jeg at det ville bli konkurranse om å bli ferdig i dusjen raskest mulig ...

Anonymkode: 567a1...4b6

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testing av ny hårkur gjør man hjemme og ikke i felles dusjer, på treningssenter så dusjer man fort å blir ferdig. Så får man ta produkttesting og de lange dusjene hjemme. 

Anonymkode: ce0f3...63a

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Altså, jeg vet ikke om jeg faktisk brukte 30 min. Jeg tok ikke tiden. Jeg bare gjetter at jeg brukte 30 min siden jeg prøvde en ny hårkur idag. Var ingen i kø i dusjen.

Så rar tråden plutselig ble 🤔

Jaja, hva annet skal du gjøre med at jeg prøvde ut en ny hårkur på trening i dag? Finnes mye særere ting her i verden. 

Personen kom og snakket til meg etter 5 -10 min, ikke på slutten av dusjen. Føler jeg må gjenta meg selv.

Men nå ble denne tråden ganske sær, så jeg hopper av. Kos dere videre 🙈

TS

Du lurte jo på hva folk trodde denne personen sa til deg? Men du likte ikke svarene og derfor hopper du av?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...