AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #1 Del Skrevet 19. september 2022 Hjelp, jeg dør av nysgjerrighet her. Hadde min rutinemessige styrkeøkt på treningssenteret etterfulgt av en dusj. Her har jeg vært medlem i 5 år, så ingenting nytt eller ukjent. Mens jeg dusjer så kommer det noen inn og sier noe ganske høyt. Jeg hører ikke ordene da dusjstrålen står på fullt og tenkte heller ikke noe over det da det for meg bare hørtes ut som noen som snakket til hverandre, som da ofte skjer i garderoben. Helt til jeg personen sier enda høyere helt til slutt "i forhold til dusjing!". Da gikk det opp for meg at personen snakket til meg! Jeg stakk hodet nysgjerrig ut og sa "unnskyld?" Men da var personen allerede på vei ut døren. Jeg ble veldig nysgjerrig på hva denne personen kunne ha sagt, tenk om det var en viktig beskjed?? Så jeg brukte ekstra god tid på hårføning og sminke. Satte meg til og med ut i lobbyen og leste aviser en liten stund i håp om at personen kanskje ville dukke opp og gjenta seg selv. Men ingenting! Og nå har personen trigget nysgjerrigheten min helt enormt! Noen som kan brainstorme med meg hva personen kan ha prøvd å si? Når jeg tenker meg om så pratet personen ganske høyt og trooor vedkommende startet med å si "Det er lov å ta hensyn til.... blablablablabla..... i forhold til dusjing!" Men jeg kan ikke være for skråsikker. Noen som kan tenke seg hva personen prøvde å si til meg?! Anonymkode: 17da1...79b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #2 Del Skrevet 19. september 2022 Antakelig at du skulle ta hensyn med tanke på strømprisene. Anonymkode: bb324...f78 18 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #3 Del Skrevet 19. september 2022 Nei. Anonymkode: c47d6...4de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 19. september 2022 #4 Del Skrevet 19. september 2022 Ja, var kanskje frekk. Ikke dusj for lenge her jeg vil ikke betale mer for trening enn jeg allerede gjør Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #5 Del Skrevet 19. september 2022 Er det noe du tenker selv at du burde ta mer hensyn til i forhold til dusjing? Dusjet du lenge for eksempel? Var det kø for å få slippe til? Har du fotsopp? Eventuelt vent til det dukker opp en tråd her om "dame i dusjen på treningssenteret som ikke tar hensyn til andre" 😄👍🏼 Anonymkode: 10d86...f18 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #6 Del Skrevet 19. september 2022 Kan jo også hende det var av det litt vennlige slaget. Typ «lurt å dusje på treningssenteret, for nå er strømprisene høye» Anonymkode: c9313...5bd 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #7 Del Skrevet 19. september 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Hjelp, jeg dør av nysgjerrighet her. Hadde min rutinemessige styrkeøkt på treningssenteret etterfulgt av en dusj. Her har jeg vært medlem i 5 år, så ingenting nytt eller ukjent. Mens jeg dusjer så kommer det noen inn og sier noe ganske høyt. Jeg hører ikke ordene da dusjstrålen står på fullt og tenkte heller ikke noe over det da det for meg bare hørtes ut som noen som snakket til hverandre, som da ofte skjer i garderoben. Helt til jeg personen sier enda høyere helt til slutt "i forhold til dusjing!". Da gikk det opp for meg at personen snakket til meg! Jeg stakk hodet nysgjerrig ut og sa "unnskyld?" Men da var personen allerede på vei ut døren. Jeg ble veldig nysgjerrig på hva denne personen kunne ha sagt, tenk om det var en viktig beskjed?? Så jeg brukte ekstra god tid på hårføning og sminke. Satte meg til og med ut i lobbyen og leste aviser en liten stund i håp om at personen kanskje ville dukke opp og gjenta seg selv. Men ingenting! Og nå har personen trigget nysgjerrigheten min helt enormt! Noen som kan brainstorme med meg hva personen kan ha prøvd å si? Når jeg tenker meg om så pratet personen ganske høyt og trooor vedkommende startet med å si "Det er lov å ta hensyn til.... blablablablabla..... i forhold til dusjing!" Men jeg kan ikke være for skråsikker. Noen som kan tenke seg hva personen prøvde å si til meg?! Anonymkode: 17da1...79b strømprisene. sikkert en gærning. Anonymkode: 04f04...b05 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #8 Del Skrevet 19. september 2022 Var det mann eller dame? Anonymkode: bd8be...df3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #9 Del Skrevet 19. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Antakelig at du skulle ta hensyn med tanke på strømprisene. Anonymkode: bb324...f78 Det er slettes ikke umulig nå i disse tider 😬 men er vel opp til treningssentrene å informere? Keikolina skrev (1 time siden): Ja, var kanskje frekk. Ikke dusj for lenge her jeg vil ikke betale mer for trening enn jeg allerede gjør 😂 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er det noe du tenker selv at du burde ta mer hensyn til i forhold til dusjing? Dusjet du lenge for eksempel? Var det kø for å få slippe til? Har du fotsopp? Eventuelt vent til det dukker opp en tråd her om "dame i dusjen på treningssenteret som ikke tar hensyn til andre" 😄👍🏼 Anonymkode: 10d86...f18 Dusjet ikke lengre enn normalt. Tok håret i dag, så rundt 20 min. Mulig halvtime i dag faktisk da jeg testet ut en ny hårkur. Ingen kø, det var 5 andre ledige dusjer. Ingen fotstopp heller heldigvis, bruker slippers. Men har brukt samme håndkle 2 ganger på rad da... Haha, det hadde vært artig hvis en slik tråd plutselig dukket opp! 😂 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kan jo også hende det var av det litt vennlige slaget. Typ «lurt å dusje på treningssenteret, for nå er strømprisene høye» Anonymkode: c9313...5bd Smalltalk er hyggelig det, kanskje vente til personen er ferdig dusjet neste gang 😂 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Var det mann eller dame? Anonymkode: bd8be...df3 En dame, hadde en ganske skingrende/skjærende stemme. Muligens en Karen?🤔 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): strømprisene. sikkert en gærning. Anonymkode: 04f04...b05 Kan liksom ikke se for meg noe annet akkurat nå 😂 TS Anonymkode: 17da1...79b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #10 Del Skrevet 19. september 2022 Syntes det er uhøffelig å dusje så lenge på treningssenter når strømprisene er som de er. Var vel eiger som kom innom og sa "det er lov å ha hensyn til strømprisene i forhold til dusjing" og det var helt på sin plass. Man rekker hårkur på 10 min. Anonymkode: bd5d9...d00 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #11 Del Skrevet 19. september 2022 Litt vanskelig å bedømme uten å ha hørt hele setningen, men det høres ut som nok en person som ikke vet hva "i forhold til" betyr. Anonymkode: 1e9fd...7c9 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #12 Del Skrevet 19. september 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Syntes det er uhøffelig å dusje så lenge på treningssenter når strømprisene er som de er. Var vel eiger som kom innom og sa "det er lov å ha hensyn til strømprisene i forhold til dusjing" og det var helt på sin plass. Man rekker hårkur på 10 min. Anonymkode: bd5d9...d00 Et godt eksempel på hva en person som ikke vet hva "i forhold til" kunne ha sagt. Anonymkode: 1e9fd...7c9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #13 Del Skrevet 19. september 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Et godt eksempel på hva en person som ikke vet hva "i forhold til" kunne ha sagt. Anonymkode: 1e9fd...7c9 +betyr Anonymkode: 1e9fd...7c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #14 Del Skrevet 19. september 2022 "Hei kjekken, det er mye deiligere om vi suger hverandre, i forhold til dusjing." 🤷♀️ Kan være? Han ble nok snurt da du ikke svarte, og stormet ut. Anonymkode: b607d...452 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #15 Del Skrevet 19. september 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Litt vanskelig å bedømme uten å ha hørt hele setningen, men det høres ut som nok en person som ikke vet hva "i forhold til" betyr. Anonymkode: 1e9fd...7c9 Vi er nok alle enige i at bruken av 'i forhold til" er feil her. Men nå var det jo enn det TS mener personen sa. Og selve feilbruken er kanskje litt irrelevant i forhold til at TS faktisk har brukt en offentlig dusj (uten strømstøtte) i 30 minutter? Anonymkode: bd5d9...d00 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #16 Del Skrevet 19. september 2022 Hahah dusj på 30 minutter og hårkur 😂 Velvel. Anonymkode: d20e6...da1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #17 Del Skrevet 19. september 2022 Du dusjet i en halv time? Seriøst? Hvor egoistisk er det mulig å bli? Anonymkode: 10d86...f18 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #18 Del Skrevet 19. september 2022 Jeg må dusje en halvtime jeg også, tar tid med hårkur og stell. Anonymkode: c47d6...4de 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #19 Del Skrevet 19. september 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Vi er nok alle enige i at bruken av 'i forhold til" er feil her. Men nå var det jo enn det TS mener personen sa. Og selve feilbruken er kanskje litt irrelevant i forhold til at TS faktisk har brukt en offentlig dusj (uten strømstøtte) i 30 minutter? Anonymkode: bd5d9...d00 Jeg brukte 20, maks 30 min til sammen. Hun kom inn og snakket til meg helt i starten, da det hadde gått 5-10 min. Ikke på slutten da jeg nærmet meg ferdig. Er helt normalt for damer med langt hår å bruke 20-30 min. TS Anonymkode: 17da1...79b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #20 Del Skrevet 19. september 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Syntes det er uhøffelig å dusje så lenge på treningssenter når strømprisene er som de er. Var vel eiger som kom innom og sa "det er lov å ha hensyn til strømprisene i forhold til dusjing" og det var helt på sin plass. Man rekker hårkur på 10 min. Anonymkode: bd5d9...d00 Det er ikke helt på sin plass nei, når man er betalende medlem. Da forventer jeg at det informeres til hvert enkelt medlem på sms eller SoMe. Anonymkode: 17da1...79b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå