Gå til innhold

Stine`s dagbok


Liljestine

Anbefalte innlegg

Endelig kan jeg også få meg en dagbok her inne. Selv om jeg ikke planlegger barn med det første og heller ikke har noen store planer om bryllup.. ikke før om et par år i alle fall :)

Nå har jeg aldri skrevet noe her før, bare lest.. så dette blir en slags test for å se hvordan det ser ut..

Oki.. da prøver jeg da.. og ser hvordan det blir:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oj.. det fungerte jo :D

Kanskje jeg skal fortelle litt om meg selv da..?

Jeg er 24 år og bor i Oslo. Her bor jeg sammen med min kjære samboer. Vi har vært sammen i litt over 3 år, og i sommer forlovet vi oss:)

Ellers så går jeg på høgskolen i Oslo, har store planer om å bli førskolelærer.. er snart halvveis nå, og jeg må si tida går fort!

Jeg har et spørsmål til dere som kan litt mer om detta enn meg.. hvordan får man opp alle disse fine ikonene?? sånne hjerter og sånn?? Er det noen som kan hjelpe meg med det??

I dag har jeg hatt hele 2 timer på skolen.. slitsomt å være student ja:) Vi hadde slik gruppeoppgave da, men avsluttende fremlegg.. det gikk over all forventning..

Slutter av her.. men jeg skal prøve å være flink og skrive ofte:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Fredagsbarn :D Nå ble jeg glad :D :D

Koselig med en liten hilsen i dagboka mi også :)

I dag har jeg ikke gjort stort.. har sovet lenge!! Deilig det :D

Skulle vel egentlig vært på skolen, men jeg følte for å bli hjemme i dag. Var oppe når Michaelhjerte.gif dro i dag tidlig da, men det var veldig godt å kunne legge seg igjen..

I kveld er det trening. Jeg spiller ishockey, noe som er kjempegøy :D

Det som er litt dumt er at vi kun har en trening i uka.. kunne godt tenke meg flere.. men ettersom vi er et damelag blir vi prioritert helt sist.. dvs. med trening fra 2130 til 2230 :( Men men.. det må jo bare gå.. og vi har det jo utrolig morsomt ute på isen.. :D I morra skal vi spille årets første treingskamp.. kult!! Selv om ci sikkert kommer til å tape en hel masse..

Grunnen til at jeg havna på disse sidene her er at jeg elsker å lese om graviditet og sånn.. og det fant jeg jo her. Følger med på graviditetsdagbøkene, og føler med de det handler om.. Mitt høyeste ønske er å bli gravid.. å få et lite barn.. det har jeg alltid drømt om.. men så har jeg da en samboer som mener at det er best å vente til vi er ferdige med utdannelse.. jeg som førskolelærer og han som rørlegger.. Det er bare 1,5 år til.. men det virker som en evighet..

I mellomtida så må jeg jo bare vente.. han har jo liksom noen gode poenger da.. med økonomi, plass, osv.. så jeg vet jo at han har rett..

Oh well.. jeg får låne venners barn innimellom :D Men jeg gleder meg veldig til den dagen jeg kan kaste p-pillene ja!!!

Hmm.. hva mere skal jeg skrive om i dag da jære dagbok..? Ute regner det.. trist :( Snakka akkurat med mamma, og hjemme hos de var det masse snø! Hu visste ikke om hu kom til å få bilen ut av garasjen en gang! Det er jo snart jul!!! Går jammen fort fram over nå.. må snart begynne å tenke på julegaver.. men først må jeg få meg en jobb! Slutta på den forrige for snart 1 mnd. siden.. men så klarte de jeg søkte hos å rote bort søknaden min, så jeg måtte sende den på nytt.. håper jeg hører fra de i løpet av denne uka.. trenger litt penger snart nå ja.. blir ikke rik av studeilån!! :-?

Vel.. kanskje jeg skal hoppe i dusjen og prøve å gjøre noe fornuftig snart.. lese litt pensum eller noe..

Stine :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zalomine

Havna her av samme grunn jeg som du. Og jeg ER ferdig utdanna, men økonomien er fortsatt ikke noe å skryte av. JEG VIL HA EN JOBB! Vel, babyer må vente, men enn så lenge leser vi om de andre, og drømmer. Kos deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny dag og nye muligheter!!

Takk for hilsen Fredagsbarn :D Alltid koselig med en liten hilsen i dagboka.. :)

I dag har jeg heller ikke gjort stort.. er håpløst lat for tida, så jeg var hjemme fra skolen i dag også.. Heldigvis har vi slike fag som man kan lese seg til sjøl..

Snart kommer venninna mi på besøk. Hu skal spise middag her, før vi skal spille kamp! Har jo treningskamp i kveld.. er litt spent å hvordan det går. Har jo ikke spilt kamp siden i mars.. og det begynner og bli ei stund sida! Men det blir nok gøy :D Serien vår starter 2 november!

Hmm.. ellers så skjer det ikke allverden om dagen. Venter forstatt på beskjed om jeg har fått jobb eller ikke.. Må ha en jobb snart!

Vel.. jeg avslutter her for nå..

Stine :D må bare prøve dissa fargegreiene.. om jeg får det til liksom..

Smil :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei og hå!!

Hva skal jeg skrive om i dag da mon tro?? har liksom bestemt meg for å prøve å skrive her hver dag.. :)

Vi spilte jo treningskamp i går.. og vi som trodde vi skulle tape masse masse.. også spilte vi uavgjort!! 1-1! Vi leda tilogmed nesten hele kampen!! :D

Driver og lurer på om jeg skal laget adventskalender til min kjære i år?? Har aldri laget til han før. Bare til venninna mi, og til mamma i fjor.. Men i år tror jeg han skal få.. Noen som har noen gode ideer til hva man kam putte inni?? Har ikke lyst til å ha godis hver dag heller.. :wink: men det må ikke koste for mye da.. penger er ikke det jeg har mest av for tida.. Skal forresten jobbe et par timer i kveld, på den bensinstasjonen jeg jobba på før. Greit med er par timer da.. og det blir jo litt penger.. :)

Ellers har vi ingen store planer for denne helga her.. Skal slappe av, sove lenge (for det har jeg jo ikke gjort reten av uka.. he-he.. er jo student.. som ikke har vært på skolen siden tirsdag..) , kanskje vi skal en tur til pappa da og spise middag :)

Neste helg derimot kommer det til å skje en hel masse.. For det første så kommer lillebroren min hit på torsdag og skal være til lørdag. Han er 13 år, og syns jo så klart det er kjempegøy å komme på besøk hit :D

På lørdagen kommer mamma + samboeren hennes, og henter han + spiser middag her. Så klokka 1630 er det seriestart!! :D :D

Etter kampen skal Michael i utdrikkningslag til en kamerat, og jeg skal ha jentekveld her hjemme. :D

Søndagen har vi tenkt å bare slappe av ja.. :)

Helga etter skal vi i bryllup :D gleder meg masse.. kommer sikkert til å få kjempelyst til å gifte meg sjøl.. :P

Men det blir noen år til da.. har store planer om å gifte meg før jeg blir 30.. og min kjære samboer syns det høres fint ut.. så i 2006 eller noe sånn.. hjerter_rundt.gif

Vi har bestemt hvor vi skal gifte oss da.. i Sverige.. i den lille koselige kirka der hvor Michael kommer frahjerte.gif

Oh well.. jeg har i allefall god tid til å planlegge.. :D

Nå tror jeg at jeg skal prøve å få lest litt teori eller noe sånn.. Være litt flink også..

Det er alltid koselig med en liten hilsen da :D

Stine :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Stine!

Jeg går også rundt og drømmer om en sånn liten en, men jeg har ikke engang kjæreste enda, så jeg kan ikke begynne å planlegge det engang. Bare jeg kommer hjem og får meg en jobb og et eget sted å bo, så skal jeg da vite å skaffe meg en hund ja. Det er jo en liten sak og stelle med det og. Skjønt liten og liten fru Blom, jeg vil ha en sånn stor hvit bamsete samojed, jeg, skal jeg ha noen. En liten Bichon Frise er ikke helt meg, velidg søte asså, men ikke noe for meg.

Og så spiller du ishockey du da? Så gøy! Ikke at noen kommer til å få med meg på det, men gøy fordi det er ikke så ofte jeg hører om jenter som driver med det.

Lykke til med serien!

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann kjære dagbok :)

En liten hilsen i dag også :D

Har jobba i dag også jeg.. og i morra må jeg jobbe litt.. Jada, jeg vet at jeg trenger penger.. men det er så håpløst kjedelig å stå der helt alene :(

men men.. det blir jo penger av det..

Skulle gjerne sovet litt lenger enn til 7 i morra da.. må nemlig opp tidlig hele uka også. En eller annen på skolen har funnet ut at vi skal ha nærvæesplikt hele uka, så da må man jo pent møte opp!!

Tusen takk for koselig hilsen Majken :D

Jeg ønsker meg også hund :) men jeg vil ha en som er litt mindre.. en coccer spaniel, dachs, eller noe sånn :)

Mamma og de har en coccer spaniel, verdens nydeligste hund.. så klart :D

Men nå må jeg avslutte.. må bort på jobben og hjelpe ei med å stenge!!

Stine, som er trøtt.. :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zalomine

Mange med ønske om hund.... ønsker ikke egentlig en jeg, men trur kanskje vi anskaffer en likevel, og jeg har jo litt lyst da, men det er skrekkblandet fryd...

Vel, kjekt å lese dagboka di i alle fall. synd å måtte stå opp så tidelig, men trøsta er at vi snudde på klokka i natt, slik at natta ble en time lengre i alle fall. Så på en måte fikk du sove til 8, ikke sant? Litt bedre da.

Jaja, kos deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God kveld

Tenkte jeg skulle skrive noen ord i dag også. Helga har bare gått så altfor fort :( I morra er det tilbake til skolen igjen.. Ikke det at jeg ikke vil på skolen, jeg trivers kjempebra der jeg, men det er så kjedelig å stå opp tidlig :cry:

Takk for hilsen Fredagsbarn :D

Kjempekoslig!! Og ja, det var veldig deilig da jeg i går kveld plutselig oppdaga at man skulle stillle klokka!! Det ble liksom en time mer søvn ja :D

Ellers har det nå ikke skjedd allverden i dag.. jobba som sagt fra 8-15.. og etter det har jeg ikke gjort mye. Sov 1 time da jeg kom hjem, sett på tv, surra litt rundt på nettet (buhu.. hotmail`n min vil ikke åpnes :( ), prata med mamma i telefonen, og ellers ikke så mye mer.

Jo, jeg har klippa Michael da.. Han vil ha sånn kort kort hår, så da har vi gått til innkjøp av en sånn hårklippemaskin. Det er veldig enkelt egentlig.. og han ble veldig fornøyd :D

Har ikke så mye mer å skrive om jeg.. I morra er det skole, og etter det er det hockeykamp!! Skal se på .. eliteseriekamp!! Gleder meg :D

Før var jeg på masse masse hockeykamper, men det har jeg ikke tid til lenger..

Ha en fin søndagskveld.. natt og mandag alle sammen!!

Stine :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!!

I dag skulle jeg jo egentlig på skolen.. stod opp tidlig (alt er relativt.. klokka var vel 0930.. - men så begynner vi ikke før 1230 da..), hoppa i dusjen og alt sånn der, også fant jeg ut at jeg skulle sjekke skolemailen før jeg gikk avgårde.. og der stod det at dama vi skulle ha i forming er sjuk.. så da ble det ikke noe skole i dag.. :D Alltid deilig med litt fri ja :D

I går rakk jeg ikke å skrive noe her.. da var jeg knapt hjemme.. Var på skolen fra 0830 til 1400.. da møtte jeg venninna mi i byen, og hu fikk endelig kjøpt seg vinterjakke. Så var vi på Peppe`s, før vi dro hjem til henne.. så bar det avgårde på hockeykamp.. og Storhamar, laget mitt, tapte :(

Michael kom og henta oss der, også var jeg vel hjemme igjen sånn rett før 22.. og da var jeg så trøtt at jeg bare gikk og la meg.. Snork..

Burde vel egentlig rydde og vaske her i dag, men det er så kjedelig.. mye morsommere å surre rundt inne på nettet.. :D

Stine :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God kveld, god kveld!!

Og takk for en koselig hilsen Madison :D

Skal jammen ta meg en tur innom dagboka di og hilse på også jeg :)

Nå har det blitt fredag kveld.. uka går jammen fort!!

Hadde drama på skolen i dag.. har satt opp et aldri så lite skuespill, og vi fikk bestått!! Jippy :D

Egentlig liker jeg ikke drama.. har aldri likt å være i fokus liksom.. og da blir ikke drama mitt favorittfag nei.. Men som sagt, vi fikk bestått.. fikk tilogmed bra kritikk og masse ros :hoho: Kjempefornøyd jeg!!!

Har besøk av lillebroren min nå i helga da. Han og hunden :) de kom i går, og skal være til i morra.. koselig :D

I morra er det endelig seriestart!! Gleder meg masse!!!

Er ikke sånn kjempeglad for at min kjære skal i utdrikkningslag etter kampen da.. men det får gå..

Har aldri helt likt fyll og fulle folk.. (har noen meget dårlig erfaringer med det..) men jeg kan jo ikke akkurat nekte han og bli med i utdrikkningslaget til kameraten hans heller..

Oh well.. skal jo ha jentekveld her hjemme da.. uten alkohol, for jeg må kjøre å hente min kjære utpå natta en gang.

Så jeg kommer meg nok sikkert gjennom dagen..

Gleder meg til søndag da.. da trenger jeg ikke gå å tenke på at han skal i utdrikkningslag.. for da har han jo vært der!!

Søndag skal vi i grunnen ikke gjøre noe som helst. bare slappe av foran tv`n.. Skal vel se cupfinalen.. ikke at jeg er verdens største fotballfan.. men cupfinalen pleier jeg å få med meg. Får bare håpe at Vålerenga taper!!! :sjarmor: Liker absolutt ikke Vålerenga!!

og nå er jo hele byen pynta til ære for vif.. :( Tragisk :(

Hmm.. hva mere skal jeg skrive i dag da mon tro??

Ble liksom helt tomt oppi hue nå.. :wink:

Så da får jeg vel avslutte da.. får ta meg en runde å skrive noen hilsner i noen dagbøker her :D

Stine :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så var det blitt søndag kveld.. og nok ei helg er over. Snart er det jammen jul!!! Er jo allerede 3 november! Gleder meg til jul jeg da.. tror jeg skal være med min kjære til Sverige i år. Har aldri feira jul sammen før, men i år blir det nok til det. :D

Ellers så har helga gått rasende fort!

Mamma og samboeren hennes kom lørdag morgen (båten dems var inne 9, men de kom nå ikke hit før nærmere 10..), så da ble det frokost sammen med dem.

På ettermiddagen var det jo seriestart.. og VI VANT!!! :hoho:

Vi har aldri slått det laget vi møtte før.. men i går vant vi 4-0!!! :ler::ler2: Vi er jo bare kjempefornøyde da :D

Så dro jo Michael i utdrikkningslaget, og han hadde visst hatt det veldig gøy. Han kom hjem i halv3 tida, ikke så håpløst full faktisk..

Egentlig skulle jo jeg hente han, men .. så datt eksospotta av bilden.. midt på natta.. heldigvis hadde vi ikke kommet så langt da.. Skulle egentlig kjøre hjem 3 venninner også, men de måtte ta drosje. Ikke det.. men kan vel alltids kjøre uten eksospotte, men.. jeg ville nå helst at Michael skulle se på det først.. Han kom hjem i drosje han også.. Så i morra må vi ut og kjøpe ny potte + noen rør av noe slag.. Jeg har ikke peiling på bilder i det hele tatt altså.. og jeg som har jobba på bensinstasjon og greier.. :D men men.. bensinstasjoner er jo stort sett bare kiosk alikevel..

Hadde jentekveld her hjemme i går også. det var kjempekoselig :D

Vi spiste taco og bare koste oss. Skravla masse, spilte gitar og sang og hadde det i grunn bare gøy :D

Vel.. jeg skal hoppe til sengs snart. Har fått så innmari vondt i nakken, og foran på halsen. Kommer nok av at jeg ble tackla i går og fikk albuen til dommeren rett inn i halsen og gikk i isen med et brak.. :( Var ikke noe godt nei :( Får håpe det gir seg snart..

God natt alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hå..

Blitt noen dager siden sist jeg skrev her nå.. Har liksom ikke hatt helt tid til det de siste dagene. Det går i ett på skolen, og etter skolen har det også skjedd noe hver dag. Men nå er jeg hjemme og klar for å skrive noen ord her i dagboka mi.

Denne uka har vi prosjekt på skolen. Tema er flerkulturelle barn. Vi har sjekket ut hva slags tilbud flerkulturelle barn har når det gjelder barnebøker på sitt eget språk. Ganske interessant i grunn. Skal ha foredrag på fredag.. håper det går greit.

Mandag kveld hadde jeg besøk av venninna mi. Det var hockeykamp på tv. Og Storhamar presterte å tape enda en gang :(

I går var vi og spiste middag hos kusina mi og samboeren hennes. Det var kjempekoselig :D

Vi fikk hjemmelaget lasagne.. Nam nam :P

I dag skulle vi egentlig på trening.. men så var det detta eksosrøret på bilden da.. Min kjære fikk nå takk i nytt, så da måtte han jo få satt det på. Forsåvidt griet nok, men det var et eller anna som satt fast under bilen, slik at han ikke fikk det til alene. Så da måtte vi ta en tur til pappa, og til en kamerat av pappa,, han kan alt om biler nemlig.. Så da ble det bra :D

Nå bråker ikke bilen lenger nei.. :)

Men.. det ble ikke noe trening på meg i dag.. kanskje like greit ettersom jeg fortsatt ikke er helt bra i nakken. Er mye bedre.. men kusina mi, som er fysioterapeut, sa jeg burde hvile nakken til det er helt bra. Så da er jeg klar for kamp på søndag!!

Mulig vi får besøk av min kjæres far, farmor og stefarfar på lørdag. Håper det, for da kan de kjøpe med litt mat til oss :D Vi pleier jo alltid å kjøpe masse mat i Sverige, slik at vi har ei stund, men nå er det ei lita stund siden vi var i Sverige sist.. så nå begynner det og bli tomt..

Har ikke så mye mer å skrive om nå jeg.. Skal se litt på tv tror jeg.

Min kjære skal forresten nok en gang ut på byen :( Syns ikke det er noe gøy jeg :(:( Denne gangen er det med klassa si.. før jul en gang.. vi får håpe det blir en dag han ikke kan.. eller?? Er det slemt av meg??

Stine :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

God kveld kjære dagbok!

Lørdag kveld, og jeg tenkte jeg skulle skrive et par ord før jeg hopper til sengs. Ikke at jeg har så mye å skrive om, men noe må jeg ta klare å få til. Jeg hadde jo tenkt å være så flink å skrive her hver eneste dag.. men sånn ble det nå en gang ikke.. :)

I allefall så var vi i bryllup i går.. og nå vil jeg gifte meg mer enn noensinne!! Det var et kjempekoselig bryllup :D Bruden hadde en alldeles nydelig kjole, det var masse god mat (og drikke for de som ville.. jeg var sjåfør jeg da..), masse hyggelige mennesker og brudeparet fikk masse fine gaver :D

Vi var hjemme rundt 0330 i natt.. også var jeg oppe relativt tidlig i dag.. telefonen ringte nemlig.. så jeg begynner og bli en smule trøtt. Må opp rundt 10 i morra også, for i morra har vi kamp!! Skal møte opp 1130..

Ellers så gikk forrige uke veldig fort.. vi hadde jo gruppearbeid på skolen, med fremlegg på fredag, og det gikk kjempebra :D

Ja, også har jeg fått meg jobb!!! Skal begynne til uka.. skal bli veldig greit å tjene litt penger igjen, for nå er jeg veldig blakk.. :cry:

Det nærmer seg jo bare mere og mere jul.. og jeg har fortsatt ingen ideer til hva jeg skal finne på i julegave til min kjære i år.. Hadde jeg hatt råd skulle han fått playstation 2 eller noe, men ikke i år nei.. Skal jo lage kalender også.. må finne på noe å kjøpe.. men da må jeg først hal itt penger..

Nei.. nå skal jeg hoppe til køys..

sov godt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zalomine

Gratulerer med jobb da, det er kjekt. (fått en jeg også, men bare helt miderltidig drittjobb mens jeg søker etter en "skikkelig" jobb. Som ferdig utdannet siv.øk anser jeg ikke vaskejobb som "skikkelig jobb" men penger er penger, ikke sant? Og snart er det jul....)

Bryllup er jo ellers somregel meget egnede til å få oss til å ha lyst til å gifte oss, ikke sant? En drømmedag....

Ha det fint, og hold oss oppdatert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp.. endelig er det helg!!

3 gangen jeg begynner å skrive her denne uka, men de andre gangene har jeg ikke fått skrevet ferdig før noe har skjedd, slik at innleggene ikke har blitt sendt.. :-? Nå skal jeg klare det!!!

Tusen takk for en koselig hilsen Fredagsbarn :D Å ja.. jeg fortsetter å drømme om bryllup selv om jeg vet det er noen år til for min del.. men det er jo lov å drømme :)

Denne uka her har gått fort.. som alle andre uker, og vi næremer oss mer og mer jul.. gleder meg til jula jeg :D I år skal jeg være med min kjære hjem til han i Sverige. Har aldri feira jul der før, men det blir sikkert koselig det også :D Skal til mamma og de i romjula et par dager da..

Søndag spilte vi kamp. Nok en gang mot et lag vi aldri har slått.. også vant vi :hoho: Helt rått!! Vi vant 1-3 på bortebane, selv om vi spilte helt forferdelig!! Den kampen vi egentlig skulle ha nå i helga har blitt flytta, så da reiser vi til Sverige en tur i stedet. Skal en tur til et vennepar der i kveld, med 2 små herlige barn, ei jente på 2,5 og en gutt på 5 mnd. Gleder meg :)

Har nesten ikke hatt skole denne uka her da.. alle lærerene er jo sjuke.. Hadde litt matte på mandag, og det var det.. Møtte opp på skolen i dag for å ha drama, men da var dramalæreren sjuk også.. Ja ja.. deilig med litt fri da :D Neste uke har vi også fri mandag og tirsdag, og evt. onsdag. Men torsdag og fredag er det fullt kjør igjen! Må innom på onsdag oxo, og levere noe greier til et arbeidskrav i musikk.

Nå skal jeg gå å pakke litt, + rydde litt på kjøkkenet..

Ønsker alle en god helg!!

Stine :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp..

Kanskje på tide med en aldri så liten oppdatering i dagboka mi nå. Har jo blitt 1 uke siden sist jeg skrev noe her. Også jeg som SKULLE være flink å skrive noe hver dag.. ja ja, sånn ble det nå ikke da.. :D

Fredag kveld nå.. har hatt beøk av 3 venninner i kveld. Koselig det :D Vi åt kylling og koste oss :)

Nå sitter min kjære samboer og ser på tv, skal snart joine han jeg også.. får vel se litt på tv før jeg går til sengs. Skal nemlig opp på jobb i morra. Begynner ikke før 12 da, så jeg kan sove til 11 eller noe.. :D Jeg elsker å sove lenge om morran.. men det er ikke så ofte jeg kan det liksom. Skjer jo noe hver eneste morra. Skole eller jobb.. men men.. søndag kan jeg også få sove litt. Skal spille kamp, men vi har ikke oppmøte før rundt 3..

Denne uka har vi fått praksis-plasser på skolen. Jeg går jo på førskolelærerutdanninga, så etter jul skal vi ut i 2års praksis. Jeg kom til en barnehage i Bærum et sted. Skal være sammen med ei i klassa :D Koselig det :) Lurer på hvordan det blir da.. er jo alltid spennede når man skal på nye steder. Sist gang vi hadde praksis, før jul i fjor, var jeg kjempeheldig og kom til en kjempefin barnehage. :D

Ellers så har jeg fått bestått alle arbeidskravene vi har hatt på skolen denna høsten her.. til nå! Fikk igjen dramaen i dag, og norsken i går.. begge godkjent :D PÅ mandag skal vi ha musikk da.. gruer meg litt..

Ja ja.. da skal jeg logge av her for i dag..

Åja, det stemmer det. Ble ferdig med adventskalenderen til venninna mi i går, og samboeren sin er også snart ferdig!!

God helg alle sammen!!

Stine :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...