Gå til innhold

Bør jeg ta hull i ørene?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er 31 år og har aldri hatt noen piercinger. Men syns øredobber er fint. Vil gjerne få et litt mer feminint preg, da jeg er litt macho. Blir ofte tatt for å være lesbisk, men er hetero. Helt greit å være lesbisk, men kanskje noen menn ikke blir interessert fordi de tror jeg er lesbisk. Haha. Uansett, man blir litt mer feminin, og det fins mange fine øredobber. Så jeg vil gjerne gjøre det. Men er litt redd for at det gjør vondt, og at man kan få infeksjon!?

Anonymkode: 3c5dd...1b0

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det gjør vondt i to sekunder og faren for infeksjon er lav så lenge du bruker rensemiddel de første ukene og ikke bruker øredobber med nikkel :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå til en profesjonell med nål og ikke pistol. Bruk kun rene materialer i ørene, som sølv, kirurgisk stål eller gull. 

litt vondt gjør det jo, men det går veldig fort over. Du må huske å rense sårene hver dag og ikke ta i ørene uten å ha vasket hendene. 

Hvis du ikke synes det passer deg allikevel kan du bare ta de ut igjen. 

lykke til! :)

Anonymkode: 1f773...3c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selve stikket gjør vondt. Det å penetrere hud gjør vondt. Men det varer i kort tid.

Gjør det vondt utover en dag eller to, så er det jo bare å ta de ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Gå til en profesjonell med nål og ikke pistol. Bruk kun rene materialer i ørene, som sølv, kirurgisk stål eller gull. 

litt vondt gjør det jo, men det går veldig fort over. Du må huske å rense sårene hver dag og ikke ta i ørene uten å ha vasket hendene. 

Hvis du ikke synes det passer deg allikevel kan du bare ta de ut igjen. 

lykke til! :)

Anonymkode: 1f773...3c4

Dette! Det med nål og ikke pistol er det aller viktigste. 

Og rens med sterilt saltvann, ikke klorhexidin og sånne gufne greier. 

Anonymkode: a46d2...7be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips! Da skal jeg gå til en profesjonell piercer. Er litt redd for nåler, men det skal jeg nok tåle.

Ts

Anonymkode: 3c5dd...1b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...