AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #1 Del Skrevet 18. september 2022 Hva er ditt beste Elixir produkt? Vurderer og kjøpe et i morgen, men usikker på hva jeg skal gå for.. har moden hud med grove porer og tendens til uren hud. Anonymkode: 9bb5a...4a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #2 Del Skrevet 18. september 2022 Anbefaler denne pakken https://www.beautyheaven.no/products/elixir-august-kampanje?gclid=CjwKCAjwg5uZBhATEiwAhhRLHjSk2ZTZZC4m0FRD5i3XbVODxQW0_lJW-ftrmzdZ7waJez-Hiq85XhoCI3wQAvD_BwE Anonymkode: 06b24...c1c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #3 Del Skrevet 18. september 2022 Elixir er oppskrytt. De hadde bra rykte frem til de endret formel på mange av produktene. Nå er det fire av bestselger produktene jeg får kviser av! Eneste som er ok er Niactil men du får tilsvarende krem til en tiende del av prisen andre steder. Se etter produkter med salicylic acid og niacinamide f eks fra The ordinary så får du samme resultat Anonymkode: c532b...344 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kullsyrevann Skrevet 19. september 2022 #4 Del Skrevet 19. september 2022 Syns elixir har blitt ubrukelig som AB sier, ville heller gått for paulas choice når du allikevel skal opp i den prisklassen. Retinol eller BHA serumet er gunstig for grov hud (men husk SPF). 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #5 Del Skrevet 19. september 2022 Kullsyrevann skrev (3 timer siden): Syns elixir har blitt ubrukelig som AB sier, ville heller gått for paulas choice når du allikevel skal opp i den prisklassen. Retinol eller BHA serumet er gunstig for grov hud (men husk SPF). Ja, lot være å kjøpe, var på et hotell som førte merke så tenkte jeg skulle prøve.. jeg er egentlig ikke noe stort fan av pc 🙈 og bruker allerede tret, men syntes ikke det funker så all verden.. har brukt det i ca 8 mnd, og syntes nesten det er blitt verre, mulig pga at jeg har sluttet med andre syrer? Brukte å bruke et bha produkt jevnlig før, men nå er jeg mer forsiktig med det pga tret.. Anonymkode: 9bb5a...4a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #6 Del Skrevet 19. september 2022 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Ja, lot være å kjøpe, var på et hotell som førte merke så tenkte jeg skulle prøve.. jeg er egentlig ikke noe stort fan av pc 🙈 og bruker allerede tret, men syntes ikke det funker så all verden.. har brukt det i ca 8 mnd, og syntes nesten det er blitt verre, mulig pga at jeg har sluttet med andre syrer? Brukte å bruke et bha produkt jevnlig før, men nå er jeg mer forsiktig med det pga tret.. Anonymkode: 9bb5a...4a9 Jeg har samme erfaring som deg med tret! Sluttet den niende måneden jeg... Har lyst til å fortsette for å se langtidsvirkningen men på nåværende tidspunkt er virkning på kort sikt viktigere for meg. Huden ble verre av tretinoin, mye større porer, tørr, vanskelig å legge sminke... Mens rutinen min med AHA og BHA gjør huden min mye finere. Som du er inne på så er det vanskelig å vite om fravær av den hudpleien var det som gjorde huden verre med tret eller om det var tret i seg selv... Anonymkode: c532b...344 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #7 Del Skrevet 20. september 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg har samme erfaring som deg med tret! Sluttet den niende måneden jeg... Har lyst til å fortsette for å se langtidsvirkningen men på nåværende tidspunkt er virkning på kort sikt viktigere for meg. Huden ble verre av tretinoin, mye større porer, tørr, vanskelig å legge sminke... Mens rutinen min med AHA og BHA gjør huden min mye finere. Som du er inne på så er det vanskelig å vite om fravær av den hudpleien var det som gjorde huden verre med tret eller om det var tret i seg selv... Anonymkode: c532b...344 Tror hvertfall jeg skal innføre bha litt igjen, og heller bruke tret litt sjeldnere, se om huden min tåler det, og om den blir litt bedre 🙂 Anonymkode: 9bb5a...4a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #8 Del Skrevet 20. september 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Tror hvertfall jeg skal innføre bha litt igjen, og heller bruke tret litt sjeldnere, se om huden min tåler det, og om den blir litt bedre 🙂 Anonymkode: 9bb5a...4a9 Oppdater gjerne åssen det går:) Anonymkode: c532b...344 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå