Macaron Skrevet 19. september #201 Del Skrevet 19. september Jeg har kjøpt Babor sin ampullekalender i mange år. Helt fantastisk. Brukte halvparten morgen og kveld så fikk max ut av den. Droppet det og kjøpte dyr rensepads fra Elixir. Har vunnet Boots, no7 sin kalender og kjøpte en året før. Veldig fornøyd med den. Jeg har voksen hud da så synes den passet meg bra. Etpar-tre sminkeprodukt og det var passe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #202 Del Skrevet 19. september jukkapalme skrev (På 17.9.2024 den 16.55): Aha, takk for inside info 😊 Da får jeg smøre meg med tålmodighet litt lenger. Er medlem og mottar nyhetsbrev, men har vært innom siden hver dag og søkt likevel. Gleder meg til de kommer, håper de er like bra som de siste par-tre årene! Da kommer sikkert Skincity omtrent samtidig siden de eies av Kicks nå. Hadde Bangerhead i fjor, var fornøyd med den også. Kicks kommer om 4 dager Anonymkode: 06d86...6c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #203 Del Skrevet 19. september Kjøpte gemology sin kalender i fjor, kjempefornøyd😍 kommer en enda bedre utgave i år! Anonymkode: afc7d...aa9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #204 Del Skrevet 19. september Jeg synes lancome sin ser fin ut. Men størrelsene er jo veldig små og prisen hårreisende. 2500 kr. Blir nok ingen. Anonymkode: b238e...9f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 19. september #205 Del Skrevet 19. september jukkapalme skrev (På 16.9.2024 den 14.40): Jeg venter også spent på Kicks sine kalendre. De har vært veldig bra de siste par årene. Er inne på siden og søker hver eneste dag, men neida. Tror de kom på denne tiden i fjor, så er nok rett rundt hjørnet. Håper Margareta skal åpne dem snart. Venter spent på Skincitys kalender også. Lyko 24K er veldig bra, men er noen ting der jeg har fra før, bla en Anastasia-palett. Men kan jo gi den bort om det blir den. Space NK er fantastisk, men blir så sykt dyr nå som krona er så svak. Hadde den for 2 år siden og var kjempefornøyd. Kicks kommer i salg mandag 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 19. september #206 Del Skrevet 19. september Har lyst på en. Kan noen anbefale meg en til max 1000 kr?? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 19. september #207 Del Skrevet 19. september (endret) MarianneE skrev (27 minutter siden): Kicks kommer i salg mandag Kult 😊 håper de er like bra som de har vært de siste årene. Endret 19. september av jukkapalme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 19. september #208 Del Skrevet 19. september Djungelvrål skrev (33 minutter siden): Har lyst på en. Kan noen anbefale meg en til max 1000 kr?? Lyko 25 days of bea-you-ty koster 999 kr og inneholder kun full sizer. Jeg har ikke testet noe fra Lykos eget merke, men har bare hørt positive ting om det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #209 Del Skrevet 19. september jukkapalme skrev (1 time siden): Kult 😊 håper de er like bra som de har vært de siste årene. Jeg syns fjorårets var bedre, men det er jo smak og behag hva man liker/ ønsker seg i kalenderen 😊 Anonymkode: 06d86...6c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 19. september #210 Del Skrevet 19. september AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg syns fjorårets var bedre, men det er jo smak og behag hva man liker/ ønsker seg i kalenderen 😊 Anonymkode: 06d86...6c6 Jeg fant dem ikke på nettsiden først, men googlet og da fant jeg det. Ble skuffet. Helt enig i at de var mye bedre i fjor. Bangerhead var også bedre i fjor. Mulig det blir Lykos 24K selv om jeg har paletten fra før. Men kan jo gi den bort. Veldig lyst på Cult beauty og, men den blir grisedyr pga den lave kronekursen og ikke er de med i VOEC heller, så blir både moms og gebyr i tillegg. Lookfantastic pleier også å være bra, men der er det atter en palett jeg har fra før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullhavet Skrevet 19. september #211 Del Skrevet 19. september Djungelvrål skrev (1 time siden): Har lyst på en. Kan noen anbefale meg en til max 1000 kr?? Lumene eller kanskje Essie sin? Koster rundt 1000kr 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #212 Del Skrevet 19. september jukkapalme skrev (16 minutter siden): Jeg fant dem ikke på nettsiden først, men googlet og da fant jeg det. Ble skuffet. Helt enig i at de var mye bedre i fjor. Bangerhead var også bedre i fjor. Mulig det blir Lykos 24K selv om jeg har paletten fra før. Men kan jo gi den bort. Veldig lyst på Cult beauty og, men den blir grisedyr pga den lave kronekursen og ikke er de med i VOEC heller, så blir både moms og gebyr i tillegg. Lookfantastic pleier også å være bra, men der er det atter en palett jeg har fra før. Titta på Lykos 24k jeg også, men litt usikker, bedre enn kicks som men samtidig litt skuffende. men har også tittet på Caia sin, den er dyr men det ser i grunn ganske bra ut. Blir nok solgt ut med engang Anonymkode: 06d86...6c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 19. september #213 Del Skrevet 19. september AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Titta på Lykos 24k jeg også, men litt usikker, bedre enn kicks som men samtidig litt skuffende. men har også tittet på Caia sin, den er dyr men det ser i grunn ganske bra ut. Blir nok solgt ut med engang Anonymkode: 06d86...6c6 Caia sin har jeg også sett på, den er dyyyyr, ja! Men veldig bra da og ingenting i den som jeg har fra før. Må bestemme seg kjapt om man skal ha den, ja, for den blir utsolgt før man rekker å si kake. Bangerhead sin er også bra, men syns egentlig fjorårets var enda bedre. Space nk er veldig bra, men blir så dyr pga den lave kronekursen. Hadde den i 2022 og var kjempefornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #214 Del Skrevet 19. september jukkapalme skrev (7 minutter siden): Caia sin har jeg også sett på, den er dyyyyr, ja! Men veldig bra da og ingenting i den som jeg har fra før. Må bestemme seg kjapt om man skal ha den, ja, for den blir utsolgt før man rekker å si kake. Bangerhead sin er også bra, men syns egentlig fjorårets var enda bedre. Space nk er veldig bra, men blir så dyr pga den lave kronekursen. Hadde den i 2022 og var kjempefornøyd. Ja, hater at alle de bra blir så sinnsykt dyre, siden det må bestilles fra utlandet. Vanskelig valg i år ja. Anonymkode: 06d86...6c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 20. september #215 Del Skrevet 20. september Jeg hadde Clinique i fjor og elsket den. I åt tror jeg at jeg har landet på at jeg ikke skal ha beautykalender. Rett og slett fordi det tyter ut av skuffer og skap fra før av, og av sminken som var i kalenderen har jeg ikke brukt minimalt, rett og slett fordi jeg har fra før. Jeg trenger å heller bruke opp det jeg har i huset. Men, datter17 tror jeg skal få Kicks sin, eller den mellomste fra Rituals Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #216 Del Skrevet 20. september Laraa skrev (20 timer siden): Jeg lander alltid på bodyshop sin og de kan trenge det mer enn noensinne. Kjøpte kiehls sin et år men aldri mer. Utformingen er ganske stor, så du føler at du skal få endel men det var kun vareprøver som du uansett for gratis, noen få krukker og tuber i travel size og en eneste ting i i vanlig størrelse, en lypsyl i original størrelse. Aldri mer kiehls juleskalender om jeg liker produktene Jeg har og vært fornøyd med body shop sin, men finner ingen hint på at de kommer med en i år🥲 Anonymkode: 425dc...3b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #217 Del Skrevet 20. september Jeg så litt på den fra Makeup mekka i går, tenkte på den evt til datteren min. Men jeg stusser så over ting i den. De påstår at det er ting til verdi av 2600 kr i den, til prisen av 550 kr. Når jeg ser på innholdet så kan det umulig være den verdien. Kan man liksom stole på at det blir oppgitt riktig verdi? Anonymkode: 4fbe2...841 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 20. september #218 Del Skrevet 20. september AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Jeg har og vært fornøyd med body shop sin, men finner ingen hint på at de kommer med en i år🥲 Anonymkode: 425dc...3b7 Nei jeg finner heller ingenting 😢 Alltid vært storfornøyd med den. Har brukt mange av produktene selv og de jeg eventuelt ikke bruker er helt geniale til å legge i gaveskapet til neste gang man har bruk for en kjapp gave. De aller fleste kan bruke produkter fra Body Shop eller Rituals lissom…. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laraa Skrevet 20. september #219 Del Skrevet 20. september AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Jeg har og vært fornøyd med body shop sin, men finner ingen hint på at de kommer med en i år🥲 Anonymkode: 425dc...3b7 Huff det var veldig synd. Jeg hadde kjøpt om det var. Kan hende de er på sparebluss og ikke kan prioritere kalender? De gikk jo konkurs i fjor og skulle egentlig ikke gjenåpne, men kom seg såvidt på beina økonomisk etter nye eiere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #220 Del Skrevet 20. september jukkapalme skrev (7 timer siden): Jeg fant dem ikke på nettsiden først, men googlet og da fant jeg det. Ble skuffet. Helt enig i at de var mye bedre i fjor. Bangerhead var også bedre i fjor. Mulig det blir Lykos 24K selv om jeg har paletten fra før. Men kan jo gi den bort. Veldig lyst på Cult beauty og, men den blir grisedyr pga den lave kronekursen og ikke er de med i VOEC heller, så blir både moms og gebyr i tillegg. Lookfantastic pleier også å være bra, men der er det atter en palett jeg har fra før. De sender vel heller ikke adventskalendere til Norge lenger; prøvde å bestille både i fjor og i år, men får beskjed i retning av at "dette produktet kan ikke leveres til din lokasjon" elns. (Og året før der igjen fikk jeg bestilt, men den ble aldri levert, og det var masse styr med mailing og beklagelser. Fikk pengene tilbake, da.) Synd, for den pleide å være veldig bra. ☹️ Anonymkode: 97009...5a8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå