Gå til innhold

Han jeg dater bruker ikke våtservietter 😳 hvordan reagere?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

NewStart87 skrev (14 timer siden):

Dette er helt nytt for meg, jeg bruker aldri våtservietter etter å ha vært på do, blir jo ren med bare papir? Har av og til litt vann på papiret. Kan jo ikke være bra for rumpa med våtservietter? 
Hadde disse våtserviettene vært vanlig så hadde de jo vært på offentlige toaletter også. Aldri har jeg sett det ved toalettet på besøk hos noen heller. 
Syntes det er du som er sær her, ikke han.

 

Du blir ikke ren med papir, nei. Like lite som du blir ren om du tørker hendene med kun papir etter dobesøk. Om du mener du blir ren nok, i og med at bare er der bak, så får det være greit. Så lenge kjæresten din også syns det, og du ikke bedriver sport eller lignende der du er tett på andre. 

Anonymkode: ab04a...307

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 17.9.2022 den 15.31):

Jeg er den sære som er vant til at folk vasker seg etter å ha vært på do? 

Anonymkode: 8aae7...aae

Yupp, og til det bruker vi vasken som står der så fin og klar til bruk. Såpe og vann. Skrubbe. Tørke.

Anonymkode: 2dbbb...78a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 19.9.2022 den 12.07):

Du gnir jo bare dritten rundt...

Anonymkode: c330c...610

Da vasker du feil 

Anonymkode: 5a19f...51d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har man et rikt og spontant sexliv med rimming o.l. er det en fordel å alltid bruke våtserviett etter dobesøk.

Anonymkode: b6ddd...7b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
On 9/17/2022 at 3:23 PM, AnonymBruker said:

Hei, jeg har akkurat begynt å date en fyr. Liker han kjempe godt! Men etter flere hjemmedater hos han så har jeg lagt merke til at han ikke har våtservietter liggende ved toalettet. Jeg overnatter nå i helgen og valgte i går å spørre hvor han hadde våtserviettene liggende. Han forsto da ikke hva jeg mente. Så jeg måtte utdype det litt (veldig flaut samtaletema). Og si rett ut at jeg har ikke sett noe våtservietter på badet og skulle gjerne visst hvor jeg fant det så jeg vet til jeg må på do nr 2 liksom. Og han forsto fortsatt ikke hva jeg mente! 
 

til slutt etter veldig mye flau forklaring forsto han da. Og svarte at han har ikke og har aldri brukt våtservietter etter å ha vært på do med nr 2 😳😳 ikke dusjer han etterpå heller. 
 

jeg må innrømme at dette er skikkelig ekkelt for meg og nå klarer jeg ikke tenke på annet enn hvor skitten rompa hans må være 😳😳 veldig turnoff. 
 

hvordan ville du ha forholdt deg til dette? Avslutte? Be han begynne med våtservietter? (Noe jeg ikke tror jeg klarer fordi det er jo et ganske flaut tema). Nei vet bare ikke hva jeg skal si eller tenke nå 😳

Anonymkode: 8aae7...aae

Regner med at dette er en trolletråd...

Men det er da ikke vanlig å bruke våtservietter? Eneste stedet jeg har har hørt om dette er her på KG og i gamle Radioresepsjonen hvor de sa at Marte Stokstad brukte det

Anonymkode: 0378b...25b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 23.9.2022 den 7.21):

Yupp, og til det bruker vi vasken som står der så fin og klar til bruk. Såpe og vann. Skrubbe. Tørke.

Anonymkode: 2dbbb...78a

Du er ikke den eneste. Bruker alltid våtservietter der det ikke er innlagt vann, som på hytteturer. Hjemme vasker jeg meg alltid bak med vaskeklut etter tørket meg med tørkepapir først. Trodde det var en normal ting å gjøre jeg. 

Anonymkode: 796bb...6f1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo reagere med lettelse over at daten er en voksen mann og ikke en baby for eksempel? 

Anonymkode: ffbf1...5f8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NewStart87 skrev (På 22.9.2022 den 16.34):

Dette er helt nytt for meg, jeg bruker aldri våtservietter etter å ha vært på do, blir jo ren med bare papir? Har av og til litt vann på papiret. Kan jo ikke være bra for rumpa med våtservietter? 
Hadde disse våtserviettene vært vanlig så hadde de jo vært på offentlige toaletter også. Aldri har jeg sett det ved toalettet på besøk hos noen heller. 
Syntes det er du som er sær her, ikke han.

 

Det er et dyrt alternativ å bruke våtservietter, derfor har de vanlig dopapir på offentlige toalettet. Liker man å bruke våtservietter, så gjør man jo det? 😳

Jeg bruker vanlig papir, men også våtservietter. Har mageproblemer så kan ofte få litt vondt etter nr 2, så da foretrekker jeg våtservietter. 

Anonymkode: 7d50b...737

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 17.9.2022 den 15.23):

Hei, jeg har akkurat begynt å date en fyr. Liker han kjempe godt! Men etter flere hjemmedater hos han så har jeg lagt merke til at han ikke har våtservietter liggende ved toalettet. Jeg overnatter nå i helgen og valgte i går å spørre hvor han hadde våtserviettene liggende. Han forsto da ikke hva jeg mente. Så jeg måtte utdype det litt (veldig flaut samtaletema). Og si rett ut at jeg har ikke sett noe våtservietter på badet og skulle gjerne visst hvor jeg fant det så jeg vet til jeg må på do nr 2 liksom. Og han forsto fortsatt ikke hva jeg mente! 
 

til slutt etter veldig mye flau forklaring forsto han da. Og svarte at han har ikke og har aldri brukt våtservietter etter å ha vært på do med nr 2 😳😳 ikke dusjer han etterpå heller. 
 

jeg må innrømme at dette er skikkelig ekkelt for meg og nå klarer jeg ikke tenke på annet enn hvor skitten rompa hans må være 😳😳 veldig turnoff. 
 

hvordan ville du ha forholdt deg til dette? Avslutte? Be han begynne med våtservietter? (Noe jeg ikke tror jeg klarer fordi det er jo et ganske flaut tema). Nei vet bare ikke hva jeg skal si eller tenke nå 😳

Anonymkode: 8aae7...aae

Om du har et fysisk problem med lukkemuskel i endetarm og avføring så gjelder ikke det alle. Våtservietter er jo og så sterkt at de fungerer like godt til malingsfjerning som spritservietter, så bør vel ikke akkurat brukes på tynn hud. 

Anonymkode: 47bc6...73e

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 9/17/2022 at 3:45 PM, AnonymBruker said:

Uansett hvor sært eller uvanlig dere mener det er å vaske seg etter å ha vært på do så er det normalt for meg. Og jeg spurte om råd for hvordan jeg skal takle at han jeg dater tydeligvis er en av de som ikke vasker seg. Det er det ingen som svarer på? De fleste skriver bare for å si at jeg er rar som vil være ren? 

Anonymkode: 8aae7...aae

Du må bare drite i det (pun intended)

Anonymkode: 0378b...25b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slike tråder som dette gjør at jeg stiller store spørsmålstegn ved at menneskeheten fortsatt eksisterer.

For det første er det helt vanlig å tørke seg kun med dopapir når man har vært på do. Vil du bruke våtservietter, peis på, men vit at du smører deg inn i kjemikalier og at det du gjør ikke akkurat er gunstig for miljøet.

For det andre er det å hetse andre og kalle dem uhygieniske fordi de ikke bruker våtservietter helt lavmål! 

Anonymkode: e0abf...22b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Slike tråder som dette gjør at jeg stiller store spørsmålstegn ved at menneskeheten fortsatt eksisterer.

For det første er det helt vanlig å tørke seg kun med dopapir når man har vært på do. Vil du bruke våtservietter, peis på, men vit at du smører deg inn i kjemikalier og at det du gjør ikke akkurat er gunstig for miljøet.

For det andre er det å hetse andre og kalle dem uhygieniske fordi de ikke bruker våtservietter helt lavmål! 

Anonymkode: e0abf...22b

Bare i Norge. I de fleste land er det bidet eller andre løsninger med vann ved toalettet. Norge er i en særstilling her. 

For noen tiårsiden var det vanlig at familien badet hver lørdag i dette landet. Alle i samme badekar, far først. Du praktiserer fortsatt det? 

 

Anonymkode: ab04a...307

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 9/17/2022 at 4:24 PM, AnonymBruker said:

Det er en grunn til at resten av den siviliserte verden bruker bidet, for det blir faktisk ikke helt rent ellers. Uansett hva slags kosthold man har.

Anonymkode: c330c...610

Den "siviliserte verden" er ganske liten da med andre ord?

Anonymkode: 0378b...25b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Den "siviliserte verden" er ganske liten da med andre ord?

Anonymkode: 0378b...25b

Selv på rundreise i Kambodsja og i sentra-Afrika var det vannslange eller bøtte med rent vann ved de fleste toaletter. I tillegg til papir. 

Anonymkode: ab04a...307

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 9/17/2022 at 5:54 PM, Blått said:

Spurte du virkelig han om det? 😂 En ny flamme som du nettopp har begynt å date? Herregud, utrolig pinlig gjort av deg. Er du ikke litt flau en gang? :sjenert:

Jeg synes det flaueste er at hun gikk på do hos en hun akkurat har begynt å date😧

Anonymkode: 0378b...25b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Selv på rundreise i Kambodsja og i sentra-Afrika var det vannslange eller bøtte med rent vann ved de fleste toaletter. I tillegg til papir. 

Anonymkode: ab04a...307

Jeg har vært i Kenya, Egypt og bodd i Sør- Afrika, har aldri observert en eneste vannslange og bøtte i nærheten av en do. I Kenya var det et hull i gulvet, var vi heldige. 

Anonymkode: e33c9...aec

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Bare i Norge. I de fleste land er det bidet eller andre løsninger med vann ved toalettet. Norge er i en særstilling her. 

For noen tiårsiden var det vanlig at familien badet hver lørdag i dette landet. Alle i samme badekar, far først. Du praktiserer fortsatt det? 

 

Anonymkode: ab04a...307

Er det behov for vask, så vasker jeg - med vann. Våtservietter, fulle av kjemikalier, bruker jeg aldri - heller ikke på babyer. 

Tro gjerne at våtservietter er veien å gå for det moderne mennesket, men å «kreve» at alle andre må gjøre og mene det samme som deg - ellers blir de stemplet som ekle og uhygieniske, det er nokså usympatisk. 

Anonymkode: e0abf...22b

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gjør man av disse våtserviettene med bæsjerester på etter bruk da? 🤢 For oppi do skal de jo ikke? 

Anonymkode: 6eaa1...350

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvor gjør man av disse våtserviettene med bæsjerester på etter bruk da? 🤢 For oppi do skal de jo ikke? 

Anonymkode: 6eaa1...350

Brettet sammen i søppelbøtta.

Mens du velger å ta det med bak resten av dagen, på jobb, butikken, trening, med mer 🤢

Anonymkode: ab04a...307

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...