Gå til innhold

Han jeg dater bruker ikke våtservietter 😳 hvordan reagere?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Antlers skrev (Akkurat nå):

Hverken tørking eller våtservietter kan gjøre deg ren i kaviarkrysset. Såpe, skrubbing og rennende vann trengs til det. Deretter skal det ikke mer enn en liten fis til før det er bakteriefest igjen, noe som er helt greit, og forventet, rundt et hull for avfallsstoffer.

Sliter man med at det ligger igjen rester av bæsj etter tørking så forstår jeg godt at man benytter seg av våtservietter - ikke noe galt i det. Har man f.eks litt dypere rynker i ballongknuta kan papir være for stivt til å gå i dybden, men for oss som blir rene (ikke bakteriefrie) etter vanlig tørking er jo dette helt unødvendig. Skal man bli skikkelig ren må man uansett dusje.

Det vet jeg. Er ikke ute etter desinfisering. 

Er bare "siste rest" jeg og mange flere i denne tråden vil ha bort. Det som tørt papir aldri vil klare å ta. 

Våtserviett er løsningen de dagene jeg ikke hopper rett i dusjen, så er på alle måter enig i at såpe og vann er best. 

Anonymkode: ab04a...307

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

22 hours ago, AnonymBruker said:

Det vet jeg. Er ikke ute etter desinfisering. 

Er bare "siste rest" jeg og mange flere i denne tråden vil ha bort. Det som tørt papir aldri vil klare å ta. 

Våtserviett er løsningen de dagene jeg ikke hopper rett i dusjen, så er på alle måter enig i at såpe og vann er best. 

Anonymkode: ab04a...307

Ja, og det er jo helt greit, men det er jo ikke slik at alle som kun bruker papir går rundt med rester av avføring av den grunn, annet enn bakteriene som heller ikke våtservietter fjerner. At enkelte mennesker med fordel kunne ha tørket nøyere er jeg helt enig i.

Jeg forsøkte (inspirert av FantasDick tidligere i tråden) å tørke grundig med våtserviett etter #2, og min serviett var også helt hvit og fin etterpå 🤷‍♀️ Her spiller nok både anatomi og fordøyelse, samt mental oppfattelse av renhet inn.

For de som lurer på hvor jeg kastet våtservietten: I søppelbøtta på badet, som jeg tømte og vasket rett etterpå 😅

Endret av Antlers
  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antlers skrev (1 minutt siden):

Ja, og det er jo helt greit, men det er jo ikke slik at alle som kun bruker papir går rundt med rester av avføring av den grunn, annet enn bakteriene som heller ikke våtservietter fjerner. At enkelte mennesker med fordel kunne ha tørket nøyere er jeg helt enig i.

Jeg forsøkte (inspirert at FantasDick tidligere i tråden) å tørke grundig med våtserviett etter #2, og min serviett var også helt hvit og fin etterpå 🤷‍♀️ Her spiller nok både anatomi og fordøyelse, samt mental oppfattelse av renhet inn.

For de som lurer på hvor jeg kastet våtservietten: I søppelbøtta på badet, som jeg tømte og vasket rett etterpå 😅

Bare å brette sammen våtservietten til en liten "pakke", da er verken lukt eller desinfisering noe problem. Akkurat som det ikke er det når du pakker inn en tampong. 

Anonymkode: ab04a...307

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tøydokka skrev (19 timer siden):

Mange rare svar her. Det er da helt normalt å vaske seg bak etter nr2. Bruker våtservietter hjemme og tørkepapir med såpe og vann om jeg går på offentlig do. Og dette kastes selvsagt i bossbøtten. Man blir ikke skikkelig ren med bare dorull. Mine forventninger til en mann er at han er ren både foran og bak viss vi skal ha sex, hva han gjør utenom det er ikke min sak. Dette har jeg sagt i klartekst til alle jeg har vært sammen med, og det er ingen som har hatt noe problem med det. Om de lukter svette og ikke har dusjet hele kroppen den dagen er ikke så nøye, men nede må det være rent, fritt for urinrester, kukost og avføringsrester. 

Du er i mindre tall og enda så mener du at det er mange rare svar her? 

Anonymkode: c140e...f45

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare lurer, men siden dere som bruker våtservietter påstår at dere ikke kaster de i do, hva gjør dere når dere er borte på besøk? Kan jeg forvente å finne våtservietter med avføring på i den lille søplebøtta på badet? Så grusomt ekkelt.

Anonymkode: f4663...3fe

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Mindretall

Anonymkode: c140e...f45

Ja, jeg ser folk flest synes det er helt greit å by frem et skittent underliv til en partner for sex. Prøv å drit, tørk deg med dorull, gni fingen rundt baki der og lukt. Jeg bryr meg som sagt ikke om hvordan en mann tørker seg utenom før jeg evt ska ha sex med han. Men for meg, så er det viktig at alt er rent når vi ska ha sex. Har hatt mange uhell med at jeg har fått uvi dersom ikke renholdsprosedyren er fulgt. Når jeg har vært i forhold, så har jeg forklart mine forventninger til underlivshygiene. Og det er ingen som har protestert på det, så jeg tror ikke det er så rart. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Bare lurer, men siden dere som bruker våtservietter påstår at dere ikke kaster de i do, hva gjør dere når dere er borte på besøk? Kan jeg forvente å finne våtservietter med avføring på i den lille søplebøtta på badet? Så grusomt ekkelt.

Anonymkode: f4663...3fe

Ja, våtservietter går i bossbøtten. Jeg tørker meg med dorull før jeg bruker våtservietter, så det er ikke mer avføring på de enn det er på trusene dine. Og jeg vill si at det er bedre med litt avføringsrester i bosset enn i trusen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tøydokka skrev (7 timer siden):

Ja, jeg ser folk flest synes det er helt greit å by frem et skittent underliv til en partner for sex. Prøv å drit, tørk deg med dorull, gni fingen rundt baki der og lukt. Jeg bryr meg som sagt ikke om hvordan en mann tørker seg utenom før jeg evt ska ha sex med han. Men for meg, så er det viktig at alt er rent når vi ska ha sex. Har hatt mange uhell med at jeg har fått uvi dersom ikke renholdsprosedyren er fulgt. Når jeg har vært i forhold, så har jeg forklart mine forventninger til underlivshygiene. Og det er ingen som har protestert på det, så jeg tror ikke det er så rart. 

Det er ingen her som skriver at de byr frem et skittent underliv til partner. 
Jeg dusjer alltid før sex. 
 

Og bare så det er sagt det lukter drit av våtservietter. 

Anonymkode: c140e...f45

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antlers skrev (14 timer siden):

Hverken tørking eller våtservietter kan gjøre deg ren i kaviarkrysset. Såpe, skrubbing og rennende vann trengs til det. Deretter skal det ikke mer enn en liten fis til før det er bakteriefest igjen, noe som er helt greit, og forventet, rundt et hull for avfallsstoffer.

Sliter man med at det ligger igjen rester av bæsj etter tørking så forstår jeg godt at man benytter seg av våtservietter - ikke noe galt i det. Har man f.eks litt dypere rynker i ballongknuta kan papir være for stivt til å gå i dybden, men for oss som blir rene (ikke bakteriefrie) etter vanlig tørking er jo dette helt unødvendig. Skal man bli skikkelig ren må man uansett dusje.

Kaviarkrysset og ballongknuta 😂😂😂😂

Anonymkode: 3137d...f4a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Det er ingen her som skriver at de byr frem et skittent underliv til partner. 
Jeg dusjer alltid før sex. 
 

Og bare så det er sagt det lukter drit av våtservietter. 

Anonymkode: c140e...f45

Sikkert enda mer bakteriefest når det blander seg med kjemikaliene fra våtservietten. Bakteriefest 😂😂😂😂

Anonymkode: 3137d...f4a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Sikkert enda mer bakteriefest når det blander seg med kjemikaliene fra våtservietten. Bakteriefest 😂😂😂😂

Anonymkode: 3137d...f4a

Kjemikalier? Hva i alle dager slags våtservietter er det du har vært utsatt for 😶

Anonymkode: c330c...610

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 17.9.2022 den 15.36):

Dere som tørker dere med tørt papir. Neste gang. Prøv vått papir til slutt, så ser dere hvor mye som er igjen. Våtserviett etter det igjen, da ser dere virkelig hvor møkkete dere er.

Og nei, de går selvfølgelig ikke i do, hvorfor ble det dratt inn i tråden? 

Anonymkode: ab04a...307

Fordi det er dritekkelt å vite at våtservietter med bæsj fra voksne mennesker ligger i søpla🤮

Anonymkode: 360d0...445

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Bare lurer, men siden dere som bruker våtservietter påstår at dere ikke kaster de i do, hva gjør dere når dere er borte på besøk? Kan jeg forvente å finne våtservietter med avføring på i den lille søplebøtta på badet? Så grusomt ekkelt.

Anonymkode: f4663...3fe

Vått papir når jeg er på reise. Men helst direkte inn i dusjen. 

Anonymkode: ab04a...307

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Fordi det er dritekkelt å vite at våtservietter med bæsj fra voksne mennesker ligger i søpla🤮

Anonymkode: 360d0...445

Men ikke ekkelt at man heller velger å gå rundt med det bak resten av dagen??

Anonymkode: ab04a...307

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er helt nytt for meg, jeg bruker aldri våtservietter etter å ha vært på do, blir jo ren med bare papir? Har av og til litt vann på papiret. Kan jo ikke være bra for rumpa med våtservietter? 
Hadde disse våtserviettene vært vanlig så hadde de jo vært på offentlige toaletter også. Aldri har jeg sett det ved toalettet på besøk hos noen heller. 
Syntes det er du som er sær her, ikke han.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

NewStart87 skrev (8 timer siden):

Dette er helt nytt for meg, jeg bruker aldri våtservietter etter å ha vært på do, blir jo ren med bare papir? Har av og til litt vann på papiret. Kan jo ikke være bra for rumpa med våtservietter? 
Hadde disse våtserviettene vært vanlig så hadde de jo vært på offentlige toaletter også. Aldri har jeg sett det ved toalettet på besøk hos noen heller. 
Syntes det er du som er sær her, ikke han.

 

Nei, med dorull får man tørket vekk det meste, og det er sikkert greit nok for mange til vanlig. Men det vil alltid være litt rester igjen, og da er det greit å vaske det vekk, særlig før sex. På offentlig toalett bruker jeg medbragt våtservietter eller tørkepapir med vann og såpe, så tørkepapir med vann for å vaske vekk såperester. Dette går selvsagt ikke i do, men i bossbøtten. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 21.9.2022 den 22.07):

Bare lurer, men siden dere som bruker våtservietter påstår at dere ikke kaster de i do, hva gjør dere når dere er borte på besøk? Kan jeg forvente å finne våtservietter med avføring på i den lille søplebøtta på badet? Så grusomt ekkelt.

Anonymkode: f4663...3fe

Ja, de går selvsagt i den lille bossbøtten. Man tørker først med dorull, så det er bare de restene som er igjen som går i bosset. Er det eklere enn å gå og gnikke det nedi trusen resten av dagen? Nei. Og hva med tamponger, bleier og bind? Ekkelt det og, men det går i bosset. Boss er boss. 

Endret av tøydokka
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Det er ingen her som skriver at de byr frem et skittent underliv til partner. 
Jeg dusjer alltid før sex. 
 

Og bare så det er sagt det lukter drit av våtservietter. 

Anonymkode: c140e...f45

Jo, sånn jeg leser svarene i denne tråden, samt mine erfaringer, så er det sånn at en del folk synes det er normalt å gå på do og drite, deretter tørke seg med dorull og ha sex etterpå. Folk må gjøre som de vil, men for meg er dette ekkelt. 

Endret av tøydokka
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...