Gå til innhold

Han jeg dater bruker ikke våtservietter 😳 hvordan reagere?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I din verden er det nok også normalt med både bidé og høytrykkspyler. Og så avslutte renholdet i ræva med et realt badehåndkle, som selvsagt går rett i dass etterpå...😱

Endret av PITTY
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Moro at folk heller vil ha avføring mellom rumpeballene sine enn i søppelbøtten. Man tørker seg jo med vanlig papir før man går over med våtservietter. Vann er jo det beste, men det er det ikke alle som gidder. 

Ville det holdt å tørke seg med tørt papir hvis du hadde hatt spor av avføring andre steder på kroppen?

Forøvrig kan folk gjøre som de vil 😌

Anonymkode: d57ac...7e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker said:

 

Ja, begynner å tro at dette er et norsk fenomen å tenke at papir er nok, gitt at flere i denne tråden påstår det..... 

Selv på primitive steder på rundreise i Asia er det gjerne en slange eller annen spyleordning ved toalettene. Og nedover i europa finner man knapt et bad uten bidet. Spyle-toaletter er også i gang med å ta over markedet i mange land. 

Anonymkode: ab04a...307

I mange Asia land så brukes ikke dopapir, doen blir tett, kloakrøra er for tynne. 

Men den spyla alle har, den spruter gammel dritt fra den ene stompen til den andre.. Huff og æsj!  Om det virker renslig å spyle rompa etter en har tissa eller bæsja, så er rengjøringen igjen av disse spylene ikkeeksisterende i de fleste hjem og steder. 

Anonymkode: 9c4fa...92c

  • Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag bæsjet jeg smørjebæsj etter mye godteri i går. Tørket sikkert ti ganger før papiret ikke ble brunt mer. Men nå er det slutt. Skal installere en hånddusj ved toalettet. Å bruke masse papir og våtservietter er disgusting. Etter en tur i Asia hvor det var slike spylere ved toalettene har jeg virkelig savnet dette. 

Anonymkode: 8d185...b6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for misbruk av ab-funksjon, brukerdebatt, latterliggjøring, gjengivelse av hel artikkel, opplastninger av bilder med opphavsrett, avsporing, brukerangrep, krenkende ytringer, ryktespredninger, tulleinnlegg, nedsettende ytringer og svar til slettede innlegg. Spørsmål ifbm. ryddingen tas imot i Private forumhenvendelser.

Rhodiola, adm.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Tror du vil finne det vanskelig å finne en mann som tørker seg med våtservietter! Like bra å kjøpe en katt med en gang- eller flere. Mjau!

Anonymkode: cb5a7...8c7

Katter vasker seg i rumpa da. Med tunga. 😂

Anonymkode: 6a4c4...5d6

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym Brukar0 skrev (4 timer siden):

Men mange av dem dusjer ikke hver dag og da er det mer naturlig å ha bide. I Norge dusjer de fleste hver dag.

Det er mange flere som stinker gammel svette i en del andre land. 

 

Nja. Mistenker at det er de samme menneskene som skriver at de ikke vasker seg etter toalettbesøk, som også deler her inne at underlivet er selvrensende, at det holder med klutvask de fleste dager, og at de bytter sengetøyet et-par ganger i måneden. 

Anonymkode: ab04a...307

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Jeg trodde jeg var renslig av meg, dusjer 1-2dager daglig og skifter alle klær etter dusj/hver dag. Med unntak av sko og ytterjakke. Men jeg bruker ikke våtservietter, og har aldri noen sinne sett dette stå ved do hos folk.

Anonymkode: c3a37...daa

Det er jo ganske overkill. Du trenger jo virkelig ikke å skifte alle klær. Jeg bruker samme klær i mange dager. Ikke truse, men  en genser er jo ikke nøevendig å skifte to ganger per dag.

Anonymkode: 9541e...840

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er jo ganske overkill. Du trenger jo virkelig ikke å skifte alle klær. Jeg bruker samme klær i mange dager. Ikke truse, men  en genser er jo ikke nøevendig å skifte to ganger per dag.

Anonymkode: 9541e...840

Nå sporer jeg enda mere av, så beklager til mod om det må ryddes igjen.

Men jeg står opp, tar på meg jobbklær. Hender jeg gjenbruker bukse eller kjole, men bluse og alt kroppsnært går rett i vask. Så trener jeg, det går selvfølgelig rett i vask. Så er det hjemmeklær, de kan jeg gjerne bruke i 3-4 dager, men ofte vasker man jo badet i disse, lager mat, eller gjør annet forfallende arbeid, så da er det rett i vask med det og. 

Så i snitt blir det jo 1-2 fulle skift om dagen. 

Anonymkode: ab04a...307

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym Brukar0
AnonymBruker skrev (1 time siden):

 

Nja. Mistenker at det er de samme menneskene som skriver at de ikke vasker seg etter toalettbesøk, som også deler her inne at underlivet er selvrensende, at det holder med klutvask de fleste dager, og at de bytter sengetøyet et-par ganger i måneden. 

Anonymkode: ab04a...307

Normale mennesker uten bakterifobi altså. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 17.9.2022 den 15.30):

Jo.

Anonymkode: c330c...610

Nei, det er ikke vanlig at voksne mennesker bruker våtservietter etter toalettbesøk.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nå sporer jeg enda mere av, så beklager til mod om det må ryddes igjen.

Men jeg står opp, tar på meg jobbklær. Hender jeg gjenbruker bukse eller kjole, men bluse og alt kroppsnært går rett i vask. Så trener jeg, det går selvfølgelig rett i vask. Så er det hjemmeklær, de kan jeg gjerne bruke i 3-4 dager, men ofte vasker man jo badet i disse, lager mat, eller gjør annet forfallende arbeid, så da er det rett i vask med det og. 

Så i snitt blir det jo 1-2 fulle skift om dagen. 

Anonymkode: ab04a...307

Syns  fortsatt det er mye. Jeg vasker nesten aldri bukser. En tskjorte på jobb bruker jeg gjerne i tre dager. Jeg svetter lite, så det er ikke noe som lukter. Vasker mest på grunn av flekker.

Anonymkode: 9541e...840

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

I mange Asia land så brukes ikke dopapir, doen blir tett, kloakrøra er for tynne. 

Men den spyla alle har, den spruter gammel dritt fra den ene stompen til den andre.. Huff og æsj!  Om det virker renslig å spyle rompa etter en har tissa eller bæsja, så er rengjøringen igjen av disse spylene ikkeeksisterende i de fleste hjem og steder. 

Anonymkode: 9c4fa...92c

Men hvordan gjør de det etter de har spylt? Bruker de papir da? Eller et håndkle? Hvis håndkle, blir jo det ganske ekkelt, hvis man kun skyller med vann og ikke vasker ordentlig med såpe.

Anonymkode: 99b99...f31

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym Brukar0 skrev (1 time siden):

Normale mennesker uten bakterifobi altså. 

Jeg vet nå ikke det, de er jo livredde for en våtserviett i søpla 🤣

Anonymkode: c330c...610

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anonym Brukar0
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg vet nå ikke det, de er jo livredde for en våtserviett i søpla 🤣

Anonymkode: c330c...610

Er de det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 17.9.2022 den 15.23):

Hei, jeg har akkurat begynt å date en fyr. Liker han kjempe godt! Men etter flere hjemmedater hos han så har jeg lagt merke til at han ikke har våtservietter liggende ved toalettet. Jeg overnatter nå i helgen og valgte i går å spørre hvor han hadde våtserviettene liggende. Han forsto da ikke hva jeg mente. Så jeg måtte utdype det litt (veldig flaut samtaletema). Og si rett ut at jeg har ikke sett noe våtservietter på badet og skulle gjerne visst hvor jeg fant det så jeg vet til jeg må på do nr 2 liksom. Og han forsto fortsatt ikke hva jeg mente! 
 

til slutt etter veldig mye flau forklaring forsto han da. Og svarte at han har ikke og har aldri brukt våtservietter etter å ha vært på do med nr 2 😳😳 ikke dusjer han etterpå heller. 
 

jeg må innrømme at dette er skikkelig ekkelt for meg og nå klarer jeg ikke tenke på annet enn hvor skitten rompa hans må være 😳😳 veldig turnoff. 
 

hvordan ville du ha forholdt deg til dette? Avslutte? Be han begynne med våtservietter? (Noe jeg ikke tror jeg klarer fordi det er jo et ganske flaut tema). Nei vet bare ikke hva jeg skal si eller tenke nå 😳

Anonymkode: 8aae7...aae

Dump han. Finn en renslig fyr. 

Anonymkode: 9fff8...94d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym Brukar0
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Virker sånn ja.

Anonymkode: c330c...610

Fordi en bruker har gnålt om tømming av søppelbøtta?

Det gjør meg ingenting om det ligger våtservietter i søppelbøtta. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...