Gå til innhold

Han jeg dater bruker ikke våtservietter 😳 hvordan reagere?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Handler jo bare om kroppshygiene, se vel ikke så rødt vel? Skal du fingre eller stikke tunga borti der, er det vel verre at bæsjen er der enn i søppelbøtta?

Anonymkode: b6ddd...7b8

Jeg lærte faktisk å tørke meg ordentlig i en tidlig alder. Tipper at jeg var ett lite barn. Går aldri rundt med bæsj i rumpa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du vet at om man spiser riktig skal det ikke være noe å tørke vekk engang.

Anonymkode: a6e89...7f0

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du vet at om man spiser riktig skal det ikke være noe å tørke vekk engang.

Anonymkode: a6e89...7f0

Gammel myte. Kommer an på form og shape på analen

Anonymkode: 69776...9fc

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For dem som husker 90 days fiance: Et par der han var fra asia og hun var fra USA.Hun besøkte hans familie i Sør-Korea,og etterlyste toalettpapir på badet.Han viste henne stolt spyleslangen man brukte istedet for og sa på sitt gebrokne engelsk :",,this is what we use, and my whole family anal is soooo clean!!" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bacteria skrev (På 17.9.2022 den 15.45):

Nei det kan man ikke. Det kommer litt væske ut av tarmen, selv om man har normal, fast avføring. 

Nå må du gi deg, væske ut av tarmen du lissom 😂 hvor har du det fra? 
Diaré heter det eventuelt! 
Normalt renslige mennesker som dusjer og vasker seg hver dag, trenger absolutt ikke våtservietter etter toalettbesøk. Sånt ødelegger man kun naturlig flora av.. deilig med sopp og dritt da, bokstavelig talt 😂😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 måneder senere...

Annonse

Er det sånn at dagens ungdom bruker våtservietter etter nr. 2? Og da lurer jeg litt på hvilken aldersgruppe er det snakk om? De under 25? De under 35? Dette er helt nytt for meg faktisk… 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Heim87 skrev (6 minutter siden):

Er det sånn at dagens ungdom bruker våtservietter etter nr. 2? Og da lurer jeg litt på hvilken aldersgruppe er det snakk om? De under 25? De under 35? Dette er helt nytt for meg faktisk… 

Har begynt med det og er under 35. Kjenner ingen andre som jeg vet gjør det samme, fikk det bare for meg en dag og trives med det. 

Anonymkode: 17dfc...1b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Har begynt med det og er under 35. Kjenner ingen andre som jeg vet gjør det samme, fikk det bare for meg en dag og trives med det. 

Men er dette noe folk snakker sammen om?? Jeg har sldri sett det ligge våtservietter ved toalettet hos noen 🙈

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg prøvde dette etter å ha lest tråden i høst, det var rett og slett bare skikkelig ekkelt å tørke seg med en våtserviett! Så jeg fortsetter som før og bruker kun dopapir!

Anonymkode: 69fd6...566

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg prøvde dette etter å ha lest tråden i høst, det var rett og slett bare skikkelig ekkelt å tørke seg med en våtserviett! Så jeg fortsetter som før og bruker kun dopapir!

Anonymkode: 69fd6...566

Hvorfor var det ekkelt? Fordi du endelig så hvor mye som blir igjen ved å bruke bare papir?? 

Anonymkode: 3104c...875

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dere vet at våtserivetter tetter avløpet? Hvor kaster dere dem, i ei bøtte som står og stinker?

Anonymkode: 3f1e3...f13

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dette har jeg aldri hørt om, ikke en eneste gang 😂😂😂 har aldri sett noen uten babyer som har liggende heller 😂 må være noe nytt🤔

Anonymkode: fee47...46e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Dere vet at våtserivetter tetter avløpet? Hvor kaster dere dem, i ei bøtte som står og stinker?

Er nok snakk om å bruke våtservietter etter at papir er brukt, dermed ingen bæsj igjen men man føler seg litt renere etterpå for det. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kratt_ skrev (3 timer siden):

Er nok snakk om å bruke våtservietter etter at papir er brukt, dermed ingen bæsj igjen men man føler seg litt renere etterpå for det. 

Ja, må tørke seg som vanlig først. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

VIKTIG VARSEL!

De har tilbud på kamferdrops! Og de selger cyanid utenfor Nidarosdomen!

Anonymkode: 76c82...1a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Våtservietter 🤣 ingen jeg kjenner har det ved doen ihvertfall. Vi har i hjemmet fordi vi har små barn. Jeg lurer har dem du besøker våtservietter liggende ved do?

Anonymkode: 8d893...b15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Alle vasker seg vel med intimsåpe eller mild såpe i rumpa når man dusjer?

Anonymkode: 0ef19...e27

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Fy faen så nasty folk er her inne. At størsteparten av dere kun tørker dere med papir er for meg uforståelig. Klar over hvor mye lukt og dritt som fortsatt sitter igjen??

Jeg har blitt lært opp som barn å tørke godt før jeg bruker en klut som fuktes med lunket vann og en mild/hudvennlig såpe. Skyller kluten gjentatte ganger og gjentar prosessen til det er rent og det er luktfritt. Tørker meg så med mitt eget håndkle (som også folk gjør etter de har dusja).

Ikke rart folk sliter med pruritus ani, danglebær og partnere som nekter å gå ned på de. Fysj! Jeg hadde aldri gått ned på ei dame som lukter som et utedo der nede.

Hilsen mann

Anonymkode: 7bc08...36b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg kaster dem i søppla ja, som ikke står og stinker da jeg selvfølgelig også bruker toalettpapir. Nå bruker jeg våtservietter primært når jeg har mensen, og det har jeg gjort så lenge at jeg ikke husker den tiden jeg ikke gjorde det. Ikke vil jeg hoppe i dusjen for hvert bindskift under tung blødning, ikke har jeg kjøpt ett uendelig lager med kluter som må skylles/vaskes/skylles/vaskes.

Serviettene står ikke på display og ikke annonserer jeg det til kjente og kjære. Men det selges jo intimservietter tiltenkt voksne på matbutikker til og med, så det er litt artig å se at folk blir så overrasket og engasjert over bruk av våtservietter. Ja, mange klarer til og med å snu bruken av våtservietter til noe ekkelt og uhygenisk. Helt uproblematisk for meg å bruke fast ved mensen, og en gang i blant ellers om jeg føler behovet. Oppfriskende, ialf når man ikke er den som hopper i dusjen 2-3 ganger om dagen. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...