Oppreist Skrevet 12. november 2022 Forfatter #461 Del Skrevet 12. november 2022 AnonymBruker skrev (På 7.11.2022 den 20.48): Hei Oppreist. Jeg lurer på om du har mulighet til å se noe angående en person, kan ikke kalle det en relasjon, men som betyr en del for meg i hverdagen. Jeg har ei jeg ringer til av og til. Ei som er livsveileder -klarsynt som har hjulpet å veiledet meg mye, og hun er ærlig og til å stole på, alltid holdt sine løfter og hatt rett i det hun får opp. Jeg lurer på om du får opp når hun ca tar kontakt igjen? Før ringte jeg ofte, men det siste året har det blitt ett par ganger i året. Dette er og har vært veldig uvant og vanskelig for meg. Men det var det hun kunne tilby videre, og det har gått fint til nå. Vi har en avtale om at hun tar kontakt, og det har gått greit frem til nå. Sist vi pratet falt jeg for fristelsen til å ta kontakt, og hadde da allerede hatt samtaler. Dette angrer jeg på. Nå vet jeg ikke når hun tar kontakt eller hva ståa er. Hun har også begrenset meg på facebook. jeg håper du får opp noe. På forhånd takk ♥️ Anonymkode: 904e9...c68 Jeg får opp et stengsel og det føles som om hun kjenner behov for å distansere seg. Kan du ha bedt om for mye en gang? Det er krevende å være på tilbudssiden hele tiden og det oppleves for meg som om det er slik hun føler det, at det er kun enveis og det gjør at hun både begrenser deg men også at hun ikke tar kontakt som før. Jeg tror dessverre du må belage deg på å ikke høre noe fra henne på veldig lenge. Ønsker du å gjenopprette kontakten er det du som må ta initiativ, men vær veldig forsiktig dersom du gjør det, du kan dytte henne enda lenger bort. Vet at dette ikke var det svaret du ønsket deg, men det er hva jeg får opp. Ønsker deg alt godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppreist Skrevet 12. november 2022 Forfatter #462 Del Skrevet 12. november 2022 Lula skrev (På 7.11.2022 den 21.03): Jeg har etterhvert en ganske lang og solid karriere bak meg. Har vært innom mange jobber i ulike bransjer, utfordret meg selv, tatt nye veivalg, gjort det bra og hatt mye ansvar innen det private næringsliv. Jeg kjenner imidlertid sterkt på at jeg egentlig hører til på «en annen hylle» og at noe er uforløst i meg. Jeg vet bare ikke hva dette «noe» er, og jeg er redd jeg skal gå helt til pensjonsalder og aldri finne ut av det og få sjansen til å finne mitt rette kall i jobbsammenheng. Kan du se hva jeg burde gjøre? Hvilken vei jeg burde ta og om den rette muligheten dukker opp? Det at du har tatt ulike veier og vært innom flere bransjer, gjør at du er desto mer attraktiv på markedet. Du er allsidig, mye erfaring og i rett alder. Jeg tenker at her må du kjenne på magefølelsen. Du har rett, når du sier det er noe som er uforløst, som om du ønsker gå en annen vei men vet ikke hvilken . Jeg tror det vil komme et tilbud/forslag til deg om ikke veldig lenge, og jeg tror du da vil kjenne at "ok det er dette jeg skal gjøre". Vær trygg på deg selv og stol på de valgene du tar, din erfaring burde tilsi at du har grunn til å stole på deg selv. Men det er ikke farlig å tenke ut av boksen. Du vet det, den dagen du kjenner det i hjertet. Det kommer, men jeg kan ikke fortelle deg eksakt veien du skal gå. Det valget må du ta selv. Alt godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppreist Skrevet 12. november 2022 Forfatter #463 Del Skrevet 12. november 2022 BbC skrev (På 8.11.2022 den 16.19): Hei. Ser det er fullt opp i tråden allerede, så kan ikke annet enn å hååpe du får tid og mulighet til å svare her. Har full forståelse om du ikke får tid også🥰 Er midt oppi litt forskjellig, så hadde ikke vært vondt med litt hjelp/ veiledning😅 1. En viktig sak for meg er startet for flere år siden, men er en del kjepper i hjulene for å komme i mål. Hvorfor disse kjeppene i hjulene fra "utenforstående"? Og hvordan vil saken ende? 2. Litt relasjonsproblemer med nær familie (forsåvidt flere, så mulig du får opp mange signaler her😅), men lurer på om det kan løse seg og bli normalt igjen, for meg og vedkommende jeg bekymrer meg over. 3.Pga diverse omstendigheter har jeg og mannen noen utfordringer, lurer på om dette løser seg med tiden? Om vi er ment å være sammen for alltid? 4. Har mulig tatt meg vann over hode jobbmessig. Kan det stemme? Eller er usikkerheten bare pga mitt dårlige selvbilde, og dette vil gå bra i lengden? 1. Det oppleves som om vi er litt innom det juridiske felt og det kan jeg ikke gå innom. Jeg vil bare du skal vite at dette handler ikke om at noen ønsker deg vondt (ref: kjepper i hjulene). Her er det en del tilfeldigheter som du lett tar personlig.. Jeg kan ikke gå inn på utfall, dessverre. 2. Vedkommende du bekymrer deg over, har et eller annet som holdes mot deg. Som om du har såret eller gjort noe som vedkommende har reagert ganske sterkt på. Ikke sikkert du er klar over det en gang, for personen holder en del kort tett til brystet. Men jeg tror det kan løse seg over tid, men dere må snakke sammen skikkelig. Du har flere relasjoner det er litt vanskelig med. Jeg får spesielt opp en kvinne, mulig eldre enn deg. Her kjennes det som om det er en mur. Jeg vet ikke hvorfor, men ser at muren raser sammen. Mest sannsynlig vet du hvem jeg snakker om - og her er det mye håp. 3. Det kan kjennes, tidvis, for mye for mannen din. Han har vært innom tanken på å gå. Men så har det gått litt bedre igjen, og dere klarer gå sammen videre. Men vær ytterst forsiktig om du ønsker å fortsatt være med din mann. Han virker på meg som om han er oppgitt, irritert over noe mens du på din side oppleves litt sår eller trist...? Litt usikker her. Om dere holder sammen resten av livet, er opp til dere begge, men dere har en god sjanse om dere begynner ta litt mer hensyn til hverandre og ikke er fullt så opptatt av å se dere selv først og fremst. 4. Jeg får en slags drukningsfølelse, som om dette er altfor mye for deg og jeg tenker at det kan være fornuftig med en timeout før du går på en smell. Du vil ikke møte veggen, men er farlig nær- så ja, jeg tror du har påtatt deg for mye og må begynne ta mer hensyn til deg selv, også fordi du har det litt krevende privat. Håper noe av dette gir mening. Ønsker deg alt godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppreist Skrevet 12. november 2022 Forfatter #464 Del Skrevet 12. november 2022 Wilma89 skrev (På 8.11.2022 den 21.38): Hei😊 Jeg lurer på om du ser noe rundt familielivet fremover. Å få barn nummer to har tatt på for alle mann, ettersom yngstemann har hatt utfordringer med søvn. Det har nok vært tøffere enn vi skulle tro å gå fra til fire. Lurer på om du får noen pekepinn på om dette kommer til å gå seg til fremover😊 Utfordringene vil løsne, men dere vil få hjelp fra et menneske som foreløpig ikke er på banen. Om det er en dere oppsøker eller om det er en som oppsøker eller kommer i kontakt med dere, det vet jeg ikke, men det er et menneske der ute som vil være til hjelp og få ting til å løsne og som kan mye om det dere står i. Vær åpen for å lytte til dem som har tilsvarende erfaringer, en av dem kan sitte med en nøkkel. Det å få et barn til er alltid krevende, selvom barnet er ønsket, det tærer tidvis på deg, særlig fordi det går utover din søvn og dine netter også, men jeg ser et nokså solid forhold og jeg tror dere kommer dere ut av dette om ikke altfor lenge. Hold ut. Alt godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppreist Skrevet 12. november 2022 Forfatter #465 Del Skrevet 12. november 2022 AnonymBruker skrev (På 8.11.2022 den 22.11): Tusen takk for svar! Du har rett i at jeg har bagasje. Utroskap, løgner og sinne fra tidligere samboer. Noen år siden nå men enda sitter det i. Min nye kjæreste gir meg mye positivt, og vi har like interesser. Men samtidig virker han noen ganger litt av og på. Nevner stadig ekssamboer når han forteller om fortiden, steder de har vært, opplevelser o.l. Da blir jeg usikker og føler meg lite verdt. Var hun bedre tenker jeg da. Men vet hun er borte nå. Håper vi utvikler et fint forhold. Savner trygghet og kjærlighet. Men vet ikke om det blir oss?? Får du opp noe om det? Takk for dine gode og kloke ord i denne tråden❤. Du må være et flott menneske. Anonymkode: 16917...296 Tusen takk for gode ord. Og for tilbakemelding. Eksen hans er tankeløst prat fra hans side, han har ingen følelser der lenger og ser på henne som long gone og forbi. Han snakker bare rett fra levra uten å tenke seg helt om hvordan det kan påvirke deg. Når det er sagt så er du en skeptiker og litt usikker grunnet ting du har vært gjennom. Det preger deg mer enn du kanskje ser selv. Har du fått hjelp til å bearbeide alt tidligere dritt? Jeg tenker du har behov for å sortere litt i følelseslivet ditt, for noen ganger kan du bli noe irrasjonell og få såkalte "katastrofetanker" der du lurer på om han virkelig er til å stole på, om eksen fortsatt betyr noe, om du ikke er god nok. Du er MER enn god nok, både for han og i deg selv. Når alt dette er sagt, er jeg usikker på om det blir dere to for alltid, for det oppleves som om dere kan komme til et punkt der det blir en slags klinsj. Jeg tror derimot du kan forhindre det ved å forstå deg selv bedre og vite hva du bør gi uttrykk for, og når du ikke bør si noen ting men heller bite det i deg fordi du vet du vil angre på at det ble sagt, i ettertid. Vet ikke om det gir mening, men det er det jeg ser. Alt godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppreist Skrevet 12. november 2022 Forfatter #466 Del Skrevet 12. november 2022 AnonymBruker skrev (På 8.11.2022 den 23.43): Hei Oppreist. Jeg stiller meg i kø. Mitt spørsmål går på kjærlighet, venner, bosituasjon. Mvh Tris Anonymkode: bb28c...0cc Altfor generelt, kan ikke svare på dette, klarer ikke koble meg på deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppreist Skrevet 12. november 2022 Forfatter #467 Del Skrevet 12. november 2022 AnonymBruker skrev (På 9.11.2022 den 0.06): Tusen takk, Oppreist❤️ Litt tilbakemelding: Opp gjennom årene har det som regel vært jeg som har lyttet til henne. Hun har alltid vært frisk, og hatt mange rundt seg, og livet på stell på alle måter, men har ofte likevel vært den som trenger trøst og en som lytter. Det kan være små ting, som for henne oppleves veldig stort. Hun er til gjengjeld ikke like god til å lytte og til å respondere når man forteller noe vanskelig, så det har ofte gjort mer vondt enn godt å fortelle henne om mine vanskeligheter. Men hun vet hva jeg har stått i. Hun er nok fornærmet, og det er nok en sårhet der ja, og jeg tror du har helt rett i at hun har savnet at jeg er der for henne. Men vil hun noen gang kunne være der for meg? Det oppleves veldig skjevt for meg, sånn som vennskapet har vært. Og etter flere ting hun sa som gjorde at jeg fikk litt bakoversveis, hadde jeg behov for avstand en stund. Men den avstanden har blitt større enn jeg trodde den skulle bli, fordi jeg aldri følte meg klar til å ta kontakt igjen. Og det har heller ikke hun gjort. Men det føles jo rart og leit at det har blitt sånn, samtidig som jeg er usikker på om hun noen gang har vært eller vil bli en genuin og god venn. Men det du skriver var viktig informasjon, at hun har slitt med sine ting som jeg ikke er informert om. Evner hun likevel å se min situasjon, eller ser hun bare sin egen? Må bare si at du er gull verdt!! ❤️ Du sier at du ikke er klarsynt, men jeg vil tro at alt dette du ser, og all informasjonen som kommer til deg, er selve definisjonen på klarsynthet? Også bruker du evnene dine på en sånn nydelig måte! Tusen takk igjen for all hjelp❤️ Anonymkode: cc708...b19 Takker for din tilbakemelding. ja hun er fornærmet, men jeg kan forstå det oppleves kjipt for deg, for du har ikke visst. Hun er ikke den beste lytteren og dette bekrefter du i det du skriver, hun har ikke vært der nok for deg heller og det er hun klar over. Hun bare vil ikke innrømme det, i allefall ikke enda. Jeg holder fortsatt fast på at dere bør møtes og være ærlige. Og ja, hun vil klare være der for deg, men da må du være tydelig på dette som du nå skriver til meg. Si det til henne, vær ærlig og si at du skjønner hun har hatt det tøft, men du skal ikke alltid være der for henne, det må gå begge veier. Hun er, som du selv har antydet, nokså ensporet og selvsentrert. Du kan klare å vekke henne litt opp, hvis du velger ta en prat. Alt godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppreist Skrevet 12. november 2022 Forfatter #468 Del Skrevet 12. november 2022 AnonymBruker skrev (På 9.11.2022 den 22.10): Hei Oppreist jeg har en mann på jobben som jeg tenker en del på, samtidig som jeg ikke er betatt. Kan du se hva han føler om meg? Jeg mø si at jeg behandler han likt som andre kollegaer, så ikke flørting fra min side. På forhånd tusen takk❤️ Anonymkode: a9d9f...c49 Her kjenner jeg på følelser som er undertrykt. Han liker deg mer enn han gir uttrykk for , men leser du kroppsspråket hans vil han kunne avsløre seg. Se om du kan ta ham i å se på deg i smug...kikke vekk når du kikker mot han. Hvis du har en viss interesse, så prøv å flørte litt for å få han mer på gli. Du vil lykkes, hvis du vil. Alt godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #469 Del Skrevet 12. november 2022 Oppreist skrev (2 minutter siden): Altfor generelt, kan ikke svare på dette, klarer ikke koble meg på deg. Jeg skal prøve å utdype litt. Jeg vurderer om jeg skal flytte. Og jeg er usikker på et vennskap, om hun er en genuin venn eller bare kjører eget løp for å ødelegge for meg. Og jeg lurer på om en mann jeg kjenner er en jeg burde unngå å ha noe med heretter. Anonymkode: bb28c...0cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppreist Skrevet 12. november 2022 Forfatter #470 Del Skrevet 12. november 2022 AnonymBruker skrev (På 10.11.2022 den 1.39): Jeg er nok der at jeg ikke vet helt hva jeg ser etter. Jeg er arbeidsledig, og har vært det en stund, så en jobb vil være meget ønsket. Vil si jeg er kreativ så en jobb innen det vil være kjekt. Om jeg bare visste hva det er 😅 ❤️ Kan du for øvrig også se om samboeren min får seg jobb? (Han jobber som vekter men er og prosessoperatør.) Anonymkode: 916b2...59a Jobb til samboer er i boks på nyåret, jeg kjenner på kaldt...dvs vinter, kanskje februar, mot mars...Be han ikke gi opp for han kan av og til gå litt i kjelleren på det der. Det ordner seg. Alt godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppreist Skrevet 13. november 2022 Forfatter #471 Del Skrevet 13. november 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg skal prøve å utdype litt. Jeg vurderer om jeg skal flytte. Og jeg er usikker på et vennskap, om hun er en genuin venn eller bare kjører eget løp for å ødelegge for meg. Og jeg lurer på om en mann jeg kjenner er en jeg burde unngå å ha noe med heretter. Anonymkode: bb28c...0cc Ok, takk. Dette hjelper meg. Jeg kjenner på en glede for deg over det å kunne flytte, som om du da får mer ro i sjelen, på et vis. Vet ikke om det gir noen mening, men det er det som jeg kjenner - når jeg ser at du HAR flyttet, om du skjønner. Vennskapet du nevner skal du være forsiktig med. Du har allerede følere ute. Hun liker deg, syns det er fint å ha deg som venn, men også med tanke på egen vinning, det er som om hun føler på at hun har noe hun kan få igjen for/fordeler ved å være din venn. Jeg ville vært obs og ikke delt mine innerste ting med henne, der kan du IKKE stole på henne, det blir ikke værende hos henne. Mannen du kjenner oppleves som en du er skuffet over eller en du er litt skeptisk til. jeg tenker at her har du allerede, gjennom dine spørsmål, vist at du har en sterk magefølelse. Jeg vil si deg følgende: Stol på magefølelsen din og lær deg å kjenne den. Den kunne ha fått deg ut av kjipe situasjoner tidligere og raskere, men fra og med nå, lytt til det den forteller deg og ta det på alvor. Da vet du svaret på det siste her også, ikke sant? Alt godt til deg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2022 #472 Del Skrevet 13. november 2022 Oppreist skrev (4 minutter siden): Ok, takk. Dette hjelper meg. Jeg kjenner på en glede for deg over det å kunne flytte, som om du da får mer ro i sjelen, på et vis. Vet ikke om det gir noen mening, men det er det som jeg kjenner - når jeg ser at du HAR flyttet, om du skjønner. Vennskapet du nevner skal du være forsiktig med. Du har allerede følere ute. Hun liker deg, syns det er fint å ha deg som venn, men også med tanke på egen vinning, det er som om hun føler på at hun har noe hun kan få igjen for/fordeler ved å være din venn. Jeg ville vært obs og ikke delt mine innerste ting med henne, der kan du IKKE stole på henne, det blir ikke værende hos henne. Mannen du kjenner oppleves som en du er skuffet over eller en du er litt skeptisk til. jeg tenker at her har du allerede, gjennom dine spørsmål, vist at du har en sterk magefølelse. Jeg vil si deg følgende: Stol på magefølelsen din og lær deg å kjenne den. Den kunne ha fått deg ut av kjipe situasjoner tidligere og raskere, men fra og med nå, lytt til det den forteller deg og ta det på alvor. Da vet du svaret på det siste her også, ikke sant? Alt godt til deg. Tusen takk for svaret ditt. Jeg kan si med en gang at du bekrefter mange ting jeg allerede har tenkt veldig mye og lenge på, og nådd samme konklusjon. Ganske spesifikt også. Alt godt til deg også. Husk å ta pauser. Anonymkode: bb28c...0cc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2022 #473 Del Skrevet 13. november 2022 Hei. Jeg har sterke følelser for en mann. Vet at han har følelser for meg og. Har vært sånn lenge. Men han holder tilbake. Er redd. Men vil han noen gang komme nærmere meg, slik at vi blir sammen på ordentlig? Vet at vi er veldig på bølgelengde og at det ville ha gått veldig fint. Bare han tør. Og tusen takk for den jobben du gjør og den gaven du gir oss. Hilsen takknemlig, på samme vei som deg. Anonymkode: da2d7...114 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2022 #474 Del Skrevet 13. november 2022 Hvis du vil ta deg tid så lurer jeg på noe Jeg er betatt av en mann som har mye til felles med en jeg har hatt et forhold til i flere år, kan du føle om dette kan bli noe? De er begge noe eldre enn meg, han som jeg har hatt et forhold til har jeg fortsatt kontakt med, men vi blir ikke kjærester Han nye har bare sendt meg blikk som forteller at han i allefall er tiltrukket av meg Anonymkode: 760c8...8ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2022 #475 Del Skrevet 13. november 2022 Kan jeg stille ett til spørsmål @Oppreist ? Vil jeg få bedre kontakt med eller treffe noen som faktisk vil være sammen med meg? Anonymkode: bb28c...0cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wilma89 Skrevet 13. november 2022 #476 Del Skrevet 13. november 2022 Oppreist skrev (18 timer siden): Utfordringene vil løsne, men dere vil få hjelp fra et menneske som foreløpig ikke er på banen. Om det er en dere oppsøker eller om det er en som oppsøker eller kommer i kontakt med dere, det vet jeg ikke, men det er et menneske der ute som vil være til hjelp og få ting til å løsne og som kan mye om det dere står i. Vær åpen for å lytte til dem som har tilsvarende erfaringer, en av dem kan sitte med en nøkkel. Det å få et barn til er alltid krevende, selvom barnet er ønsket, det tærer tidvis på deg, særlig fordi det går utover din søvn og dine netter også, men jeg ser et nokså solid forhold og jeg tror dere kommer dere ut av dette om ikke altfor lenge. Hold ut. Alt godt. Tusen takk❤️ Vi fant akkurat ut at han har væske i ørene. Noen mener det kan plage han på natt, men de vil ha en ny kontroll om noen måneder før man evt vurderer dren. Sender en oppdatering etterhvert som vi ser hvordan det går seg til, men godt med et håp om at det kan dukke opp noen som kan hjelpe oss🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2022 #477 Del Skrevet 13. november 2022 Oppreist skrev (22 timer siden): Takker for din tilbakemelding. ja hun er fornærmet, men jeg kan forstå det oppleves kjipt for deg, for du har ikke visst. Hun er ikke den beste lytteren og dette bekrefter du i det du skriver, hun har ikke vært der nok for deg heller og det er hun klar over. Hun bare vil ikke innrømme det, i allefall ikke enda. Jeg holder fortsatt fast på at dere bør møtes og være ærlige. Og ja, hun vil klare være der for deg, men da må du være tydelig på dette som du nå skriver til meg. Si det til henne, vær ærlig og si at du skjønner hun har hatt det tøft, men du skal ikke alltid være der for henne, det må gå begge veier. Hun er, som du selv har antydet, nokså ensporet og selvsentrert. Du kan klare å vekke henne litt opp, hvis du velger ta en prat. Alt godt. Tusen takk for god hjelp og gode råd❤️ Ja som du sier, så har jeg jo ikke visst at hun har stått i noe vanskelig, og jeg vet jo fortsatt ikke noe om dette, bortsett fra det du har skrevet. Sånn sett er det rart at hun kan være fornærmet, for hun burde jo vite at jeg ikke vet noe om dette, hva det nå enn er. Utenfra ser jeg bare ei som lever i lykkelige omstendigheter, på alle måter, men som ikke evner å se hvor bra hun har det. Jeg skal ha det du skriver i bakhodet hvis det blir til at vi tar en prat en gang😊 Anonymkode: cc708...b19 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2022 #478 Del Skrevet 14. november 2022 Kjære Oppreist, Skjønner du har mye jobb med spørsmål her inne, men prøver meg på ett spørsmål. Du svarer om og når du har tid og lyst☺️ Jeg er forespeilet lederstilling hvor jeg jobber, men min sjef sier at den skal bli min, HR signaliserer at de har en annen i sikte. Ser du utfallet? Jeg vil gjerne ha den stillingen, men jeg blir usikker når signalene er delte. Tusen takk💐 Anonymkode: a9d9f...c49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2022 #479 Del Skrevet 14. november 2022 Oppreist skrev (På 13.11.2022 den 0.32): Jeg får opp et stengsel og det føles som om hun kjenner behov for å distansere seg. Kan du ha bedt om for mye en gang? Det er krevende å være på tilbudssiden hele tiden og det oppleves for meg som om det er slik hun føler det, at det er kun enveis og det gjør at hun både begrenser deg men også at hun ikke tar kontakt som før. Jeg tror dessverre du må belage deg på å ikke høre noe fra henne på veldig lenge. Ønsker du å gjenopprette kontakten er det du som må ta initiativ, men vær veldig forsiktig dersom du gjør det, du kan dytte henne enda lenger bort. Vet at dette ikke var det svaret du ønsket deg, men det er hva jeg får opp. Ønsker deg alt godt. Takker for ditt svar! Jeg vet ikke helt hva jeg skal tenke eller svare på dette. Jeg ble bare trist, å veldig lei meg. Jeg er også veldig skuffet over meg selv. Det er en vond følelse. Men det er enda vondere å skuffe andre mennesker. Jeg har det tøft for tiden. Ikke bare pga dette, men jeg har ingen som viser interesse eller er interessert i å lytte til meg noen sted. Møtt nye mennesker som jeg prøver å være hyggelig mot, men alt jeg for er bare at de prater om seg selv hver gang vi møtes. sporer av å viser ingen gjensidighet, så lenge det ikke omhandler dem selv. Så det er ikke kjekt. Jeg kan ikke ta kontakt, fordi at vi har en avtale om at hun tar kontakt. Og det siste jeg ønsker er jo å nettopp bryte avtalen igjen. Jeg er lei meg nok fra før av at jeg brøt avtalen sist. Så dette var et veldig tøft svar. Veldig lenge kan jo bety så mye. Og når jeg virkelig trenger å prate også, så var ikke det hyggelig. Jeg er trist og lei meg. Men takk for din ærlighet. Anonymkode: 904e9...c68 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2022 #480 Del Skrevet 14. november 2022 On 11/13/2022 at 12:59 AM, Oppreist said: Jobb til samboer er i boks på nyåret, jeg kjenner på kaldt...dvs vinter, kanskje februar, mot mars...Be han ikke gi opp for han kan av og til gå litt i kjelleren på det der. Det ordner seg. Alt godt. ❤️ Gull verdt du. Anonymkode: 916b2...59a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå