Oppreist Skrevet 24. oktober 2022 Forfatter #361 Del Skrevet 24. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 18.10.2022 den 22.40): Hei. Blir det meg og han? Til slutt? Anonymkode: 8126f...84e Du gir meg litt lite å hekte meg på her. Kan du gi litt mer info, for utfra det lille du gir meg her, så kjennes det ikke helt lyst ut. Men det kan være fordi jeg ikke klarer koble meg på her...Fortell gjerne bittelitt mer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppreist Skrevet 24. oktober 2022 Forfatter #362 Del Skrevet 24. oktober 2022 Sveva skrev (På 18.10.2022 den 23.07): PS - og så vil jeg av en eller annen grunn legge til at jeg ønsker at dette her skal ende med at jeg får oppreisning på et vis - at jeg skal få noe igjen for alt jeg har gått igjennom - at det skal bli mulig for meg og mine barn å leve et ordentlig liv, hvor vi er frie, sterke og glade. Det er jammen meg på tide🤍💥 Jeg heier på deg! Vet du har vært gjennom altfor mange kamper og livet har vært blytungt for deg og dine - men jeg tror på endring og at det vil snu. Hold ut, hold fast! Alt godt til deg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppreist Skrevet 24. oktober 2022 Forfatter #363 Del Skrevet 24. oktober 2022 Catlin skrev (På 21.10.2022 den 0.32): Når er singeltilværelsen min over? Si meg litt mer om deg selv, så skal jeg klare koble meg på - det gjør jeg ikke med så lite info. .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppreist Skrevet 24. oktober 2022 Forfatter #364 Del Skrevet 24. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 22.10.2022 den 9.24): Hei, Oppreist! Min nye kjæreste, er han riktig og god for meg? Jeg er så redd for å bli såret eller sviktet etter tidligere erfaringer. Er han ærlig og snill som han fremstår? Savner han sin ekssamboer? Føler meg så sårbar og usikker, men håper det skyldes mest tidligere vonde erfaringer og at jeg endelig kan få det godt.. Håper inderlig du har muligheten til å svare❤ Anonymkode: 16917...296 Kjære deg, her kjenner jeg på mye usikkerhet og sår, slik du også beskriver. Kjennes ut som noen har revet hjertet ditt i biter tidligere og at du enda ikke er helt lappet sammen. Jeg tror denne mannen du er med nå, vil hjelpe til med nettopp det, sakte men sikkert vil du kjenne deg trygg igjen, og glad igjen. Ikke rart du stiller spørsmål, med den bagasjen du har, men jeg tror han er så trygg og god som du opplever, ja, han har ingen skummel agenda. Og ekssamboer er sjeldent i hans tanker, ikke et savn hos han i det hele tatt. Jeg er nokså sikker på at vonde erfaringer roter det litt til for deg, dessverre, men gi han en sjanse og våg å åpne opp for han. Jeg tror du blir møtt på en god måte. Alt godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #365 Del Skrevet 24. oktober 2022 Hei Oppreist🧡 Hunden min er ca 8 år, den har hatt et lite drypp/slag. Den var preget noen uker, fått prednisolon, blitt bedre, og virker ok nå, litt slapp/lammelse under det ene øye bare. Dyrlegen sier at sjansen for at den lever i mange år til, er stor. Den sover mye, men det er også pga tablettene. Den virker ikke til å ha vondt, men jeg er så redd for at den har det, og at den lider uten at jeg forstår det. Kan jeg spørre hva du tror? Men bare hvis du har tid. Kan du se om den har det bra? Mvh Elin🙂 Anonymkode: 4e425...c44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppreist Skrevet 24. oktober 2022 Forfatter #366 Del Skrevet 24. oktober 2022 Lorieen skrev (På 22.10.2022 den 9.36): Jeg lurer på om du kan si noe om min jobbsituasjon framover? Litt lite å gå på her, for lite info...men jeg skal prøve. Noe kjennes litt ustabilt, men jeg er usikker på om det er selve jobben det handler om eller et miljø som ikke er helt på topp. Er du i jobb nå? hvis ikke er du der snart. Og om du er i jobb, så er det noe som ikke er helt slik du ønsker. Ser du etter noe annet, så vil du lykkes i å finne et sted du vil trives, du trenger ikke være redd for å ta sjanser. På en måte kjennes det som en endring venter, men jeg klarer ikke få opp mer eksakt på dette, du ga som sagt litt lite info her...Ga noe mening i det hele tatt? Alt godt til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppreist Skrevet 24. oktober 2022 Forfatter #367 Del Skrevet 24. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 23.10.2022 den 23.21): Hei 🌸 Spør om litt generelt, om her og nå og fremtiden? Hilsen vær 79. V Anonymkode: 6af43...018 Beklager, dette kan jeg ikke klare å få noe opp på....det blir for generelt. Tror jeg har skrevet i HI at jeg liker konkrete spørsmål, så kanskje du kan omformulere? Jeg trenger få en følelse av hvem den som spør er, og det fikk jeg ikke tak i her, dessverre....Alt godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppreist Skrevet 24. oktober 2022 Forfatter #368 Del Skrevet 24. oktober 2022 Conall skrev (22 timer siden): Hei. Hvorfor blir jeg plaget? Kan du si noe om hvordan du blir plaget? Så kan jeg kanskje klare svare....For dette blir for generelt for meg og litt utydelig. Men ingen skal bli plaget, så jeg føler med deg. Alt godt ønskes. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppreist Skrevet 24. oktober 2022 Forfatter #369 Del Skrevet 24. oktober 2022 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Vist du vill kan du se hvordan ting blir videre får meg og kim? Og hvordan min økonomi vill bli? Anonymkode: fa1e9...bee Har du og Kim hatt noen uoverensstemmelser? Noen litt kjipe, destruktive krangler? kjennes sånn, som at det er litt gruff mellom dere. Tror dere har behov for å ordne opp i noen ting før dere kan gå videre og kjenne på den lykken dere begge fortjener. Får dere til å ordne opp, kan det bli veldig bra. Økonomien din oppleves som en bekymring hos deg. Det vil vedvare en stund, men så er det noe som skjer, som gjør at du ser lysere på det. Så hold fast på det håpet, er du snill . Alt godt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppreist Skrevet 24. oktober 2022 Forfatter #370 Del Skrevet 24. oktober 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Savner eksen min meg? Anonymkode: 07ec9...2da Han tenker på deg rett som det er, mange minner kommer til han stadig vekk, men han husker også hvorfor det ble slutt og det har gjort mye med han....Men glemt er du ikke Alt godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #371 Del Skrevet 24. oktober 2022 Jeg og mannen min er i en krise i ekteskapet nå. Har vært gift i 17 år og har to tenåringsbarn sammen. Jeg lurer på om vi kan klare å finne tilbake til hverandre med tid og stunder. Får du opp noe? Om du forsøker så tusen takk på forhånd 🙏 Anonymkode: 3b48a...7e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppreist Skrevet 24. oktober 2022 Forfatter #372 Del Skrevet 24. oktober 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Blir det noe med han jeg tenker på?:) tenker mye på han.. Anonymkode: 760c8...8ae Tja, det er det faktisk en stor mulighet for. Spill dine kort riktig, ikke hopp på konklusjoner eller anta ting som ikke er blitt sagt eller gjort. Gå sakte, hvis det er dette du ønsker, så må du gi han tid - og ta hensyn til dette jeg skrev her. Lykke til. Alt godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #373 Del Skrevet 24. oktober 2022 Oppreist skrev (56 minutter siden): Husker deg. Skjønner godt du lurer på dette, for det er jo absolutt en viktig ting å ha på plass. Jeg kjenner på en fred, altså tenker jeg du ikke skal uroe deg for dette. Jeg tror dere blir boende eller finner noe annet som blir bedre. Jeg tror ikke det går i andre retning. Det kjennes som om lyset kommer dere i møte, om du skjønner, som om noe løsner, en lysning som åpner seg der i det fjerne. Jeg tror det er all grunn til håp her Alt godt til deg. Tusen hjertelig takk for svaret ditt. Jeg følte på meg, da jeg leste det, at du har rett i det du skriver. Det var som om jeg fikk en bekreftelse i form av en veldig god følelse da jeg leste det. Tusen takk. ❤️ Anonymkode: e7415...daf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppreist Skrevet 24. oktober 2022 Forfatter #374 Del Skrevet 24. oktober 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hei! Ser du om det blir noe ekstra lønnsøkning på meg som lovet? Sjefen min sa under medarbeidersamtalen i februar at han skulle jobbe for at jeg får ny tittel og derav lhøyere lønn. Har ikke hørt noe mer om det så kanskje han ikke fikk gehør for det hos HR sjefen? Liker ikke å mase så har ikke spurt mer om det men glemmer det jo ikke 😅 ❤ Anonymkode: 083ca...47e Her ser jeg at sjefen din har tatt seg litt vann over hodet. Han ønsker så gjerne å gi deg dette, for han mener du gjør en god jobb og har krav på det. Han har ikke glemt det, men kjenner nok på et snev av dårlig samvittighet fordi han ikke har snakket mer med deg om dette. Det kommer, men du må dessverre ha litt tålmodighet. Når det er sagt, er det ingen grunn til å ikke etterspørre hos sjefen, minn han på at han faktisk lovet deg dette. Og ja, han må få gehør høyere opp og det har han ikke klart helt enda. Men du er altså ikke glemt bort. Lykke til - ha is i magen. Alt godt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppreist Skrevet 24. oktober 2022 Forfatter #375 Del Skrevet 24. oktober 2022 Sånn, da kom jeg meg gjennom spørsmålene på side 18, men side 19 har jeg ikke kapasitet til akkurat nå. Kjenner også jeg er litt sliten, for mange av dere stiller altfor korte spørsmål, altså a la "hva skjer videre i livet?" eller "når blir jeg gift?". Jeg trenger at dere gir meg noe som gjør at jeg kan på en måte oppfatte noe av hvem dere er, hvis ikke klarer jeg det ikke via nett. Å sitte overfor et menneske er noe helt annet, men via nett er det utrolig vanskelig uten noe å hekte seg på. Alt fra alder på deg, kjønn, litt om situasjonen eller litt om deg som person, ett eller annet. Ok, da gir meg meg nå, beklager at noen av dere ikke fikk skikkelige svar, men nå har jeg forklart hvorfor. Går videre på side 19 så snart jeg kan 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #376 Del Skrevet 24. oktober 2022 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Hei Oppreist🧡 Hunden min er ca 8 år, den har hatt et lite drypp/slag. Den var preget noen uker, fått prednisolon, blitt bedre, og virker ok nå, litt slapp/lammelse under det ene øye bare. Dyrlegen sier at sjansen for at den lever i mange år til, er stor. Den sover mye, men det er også pga tablettene. Den virker ikke til å ha vondt, men jeg er så redd for at den har det, og at den lider uten at jeg forstår det. Kan jeg spørre hva du tror? Men bare hvis du har tid. Kan du se om den har det bra? Mvh Elin🙂 Anonymkode: 4e425...c44 Hei igjen🧡 Jeg forstår at du er sliten, og tar kvelden. Jeg leste ikke godt nok HI. Beklager. Jeg forstår at du ikke svarer på helse. Og at dette blir feil. Jeg bare tenkte at kanskje.. Jeg får stole på legen, og at den har det bra. Den virker jo glad og beveger seg fint. Det er nok bare det at den sover mye som får meg til å uroe meg. Mvh Elin🕯 Anonymkode: 4e425...c44 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #377 Del Skrevet 24. oktober 2022 Oppreist skrev (2 timer siden): Har du og Kim hatt noen uoverensstemmelser? Noen litt kjipe, destruktive krangler? kjennes sånn, som at det er litt gruff mellom dere. Tror dere har behov for å ordne opp i noen ting før dere kan gå videre og kjenne på den lykken dere begge fortjener. Får dere til å ordne opp, kan det bli veldig bra. Økonomien din oppleves som en bekymring hos deg. Det vil vedvare en stund, men så er det noe som skjer, som gjør at du ser lysere på det. Så hold fast på det håpet, er du snill . Alt godt. Du treffer 😊 har vært noe som har kræsjet med oss i det siste å trodde det var over men ser ikke helt ut som det. Får bare ta det som det kommer 😊 Anonymkode: fa1e9...bee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #378 Del Skrevet 25. oktober 2022 Kan du fortelle meg om min å Fredriks relasjon? Hva han følte på før han gikk bort? Om han fortsatt er her avertil? Vet han at jeg enda elsker han ? Har han noe han vill fortelle meg? Anonymkode: fa1e9...bee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 25. oktober 2022 #379 Del Skrevet 25. oktober 2022 Oppreist skrev (4 timer siden): Litt lite å gå på her, for lite info...men jeg skal prøve. Noe kjennes litt ustabilt, men jeg er usikker på om det er selve jobben det handler om eller et miljø som ikke er helt på topp. Er du i jobb nå? hvis ikke er du der snart. Og om du er i jobb, så er det noe som ikke er helt slik du ønsker. Ser du etter noe annet, så vil du lykkes i å finne et sted du vil trives, du trenger ikke være redd for å ta sjanser. På en måte kjennes det som en endring venter, men jeg klarer ikke få opp mer eksakt på dette, du ga som sagt litt lite info her...Ga noe mening i det hele tatt? Alt godt til deg! Det gav mening! Takk ❤️ Er i mammapermisjon nå, men skal tilbake i jobb om en måned. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ikkeenrobot Skrevet 25. oktober 2022 #380 Del Skrevet 25. oktober 2022 10 hours ago, Oppreist said: Dette KAN endre seg men det kjennes som en klump i magen, jeg vet ikke hvorfor, om det er hos deg eller han eller begge. Noe som har skjært seg eller gått i feil retning. Jeg tror, av en eller annen grunn, initiativet ligger hos deg...men jeg ser mulighet for ny kontakt og jeg tror det kan bli av det gode. Alt godt og lykke til ! Tusen tak for svar ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå