Gå til innhold

Intuitiv/billedlig tolkning av din situasjon. Les HI før du spør :)

Oppreist

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Tusen takk for at du tok deg tid 💜 

Det du skriver gir mye mening. Det ble tydelig for meg, hva som gjør meg utrygg. Det er som å komme hjem, når det kun er oss. Det kompliseres når det utvider seg, til øvrige familie.
Vi kommer fra to ulike verdener. Han fra trygghet og kjærlighet og jeg fra noe annet. Det skremmer meg/ gjør meg skeptisk/utrygg, fordi jeg ikke vet hvordan jeg skal håndtere alt det. Vil instinktivt unna, men jeg vet det bare er godt der. Tusen takk for at du klargjorde dette for meg. Det var godt at du skrev han er god, det trengte jeg.

Jeg smilte når du skrev det var to, fordi jeg vet det jo egentlig. 

Tusen takk igjen, alt godt til deg også. Når det gjelder din person som du spurte en annen om her, vil jeg bare si at det dukket opp noe hos meg: Du må finne motet ditt og våge å vise ditt sanne jeg til denne personen. 

Anonymkode: 2078c...636

Godt å høre noen ting ble klarere for deg, og godt å lese du allerede visste det var to ❤️ 

Og takk for ditt innspill ift meg, du har helt rett og jeg har gjort det, men ble såret...og nå sitter jeg og lurer på om han er lei seg for at han "måtte" gjøre det slik (han er ikke gift eller noe altså, handler om andre omstendigheter) og om det vil "snu rundt" med tiden :) ikke alltid like lett å se og kjenne etter for seg selv, men intuisjonen er sterk. Det er tydeligvis din også :) alt godt!

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Tror han siste der er en tullebukk. Ser liksom ikke at han skal skjerpe seg. Virker som du er noe han styrer litt med på veien videre. Han treffer flere. Så ser jeg at det er noen som ser opp til han, som om han er konge eller noe. 

Anonymkode: 74476...91e

Hmmm.....hva skal jeg si til dette, da...? Er du helt "koblet på" akkurat nå, for det må man være? :) stemmer nok ikke helt dette, dessverre....Men takk for at du prøvde uansett!

Nå skal jeg la mine ting ligge, det var bare litt gøy å treffe på en annen som snakker om slike evner :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har drevet på litt med en fyr, som jeg lurer på. Har møttes få ganger, men hatt kontakt en stund. Kan du se hva hans tanker er rundt meg? Og hva anbefaler du meg ang han? 

Tusen takk ❤️ 

Anonymkode: ded0c...9cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppreist skrev (3 minutter siden):

Hmmm.....hva skal jeg si til dette, da...? Er du helt "koblet på" akkurat nå, for det må man være? :) stemmer nok ikke helt dette, dessverre....Men takk for at du prøvde uansett!

Nå skal jeg la mine ting ligge, det var bare litt gøy å treffe på en annen som snakker om slike evner :) 

Kan se nøyere på det i morgen ! 

Anonymkode: 74476...91e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Hei igjen, Oppreist😊 Det er så interessant å lese alle svarene du gir! Jeg har lyst å spørre om så mye, men du har jo gitt meg svar allerede et par ganger❤️ Så dette spørsmålet er bare hvis du har lyst og du syns det er greit, men det er selvfølgelig også helt ok om du ikke svarer.

Har eksen min det bra? Er han fornøyd og tilfreds i livet med den nye kjæresten? Vi ville begge beholde vennskapet, men sånn gikk det ikke selv om jeg prøvde flere ganger. Kommer de to til å holde sammen i lang tid? Kommer eksen og jeg til å bli venner på et senere tidspunkt? 

Anonymkode: cc708...b19

Det går bra. Når jeg har overskudd klarer jeg ta flere spørsmål fra samme person, men som en hovedregel tar jeg ikke oppfølgingsspørsmål. 

Jeg skal si hva jeg kjenner ift dette du spør om her. Jeg tror (må jeg legge til "dessverre" her, tro? for jeg er ikke så sikker på at det er dette du vil høre....) han er nokså tilfreds pr nå. Han har klart å jobbe seg videre fra det som var med deg, men du er likevel ikke glemt. Det vil du aldri bli, tankene hans streifer innom deg nokså ofte. Men, han har funnet ei nå, som han kjenner han er glad med og som han slapper av med. Om det holder, nei det tror jeg ikke for det vil komme en endring her. Noe som opprører han såpass at han ikke ønsker være i forholdet lenger. Jeg kan ikke si noe om tidsperspektiv på dette, men jeg ser ikke at dette er hun han blir gammel med. Jeg ser at du har anstrengt deg noen ganger for å "ordne opp" og du tror du ikke har nådd inn, men det har gjort mye mer med han enn han gir uttrykk for. Han har av en eller annen grunn en enorm stolthet i seg når det gjelder deg. 

Jeg tror dere tar opp tråden et stykke frem i tid. Hva som kommer ut av det vil tiden vise :) Ønsker deg alt godt og håper dette ga noe som helst mening for deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppreist skrev (5 minutter siden):

Godt å høre noen ting ble klarere for deg, og godt å lese du allerede visste det var to ❤️ 

Og takk for ditt innspill ift meg, du har helt rett og jeg har gjort det, men ble såret...og nå sitter jeg og lurer på om han er lei seg for at han "måtte" gjøre det slik (han er ikke gift eller noe altså, handler om andre omstendigheter) og om det vil "snu rundt" med tiden :) ikke alltid like lett å se og kjenne etter for seg selv, men intuisjonen er sterk. Det er tydeligvis din også :) alt godt!

Det kan hende jeg tar feil, men det er dette jeg føler. 
Jeg er usikker, jeg vil gjerne si at han kommer tilbake, det hadde du fortjent. Men, det føles ikke sånn -akkurat nå i alle fall. Det virker ikke som han har det godt, men vil være alene. 

Du har vært modig og det kan du være stolt av, det hjelper deg. Er du sikker på han virkelig vet hva du føler? Hvis han virkelig vet det og fremdeles velger slik han gjør, er det kanskje ikke mer du kan gjøre enn å vente.. 💜 Jeg håper det blir til det som en best for deg🧚🏻

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Har drevet på litt med en fyr, som jeg lurer på. Har møttes få ganger, men hatt kontakt en stund. Kan du se hva hans tanker er rundt meg? Og hva anbefaler du meg ang han? 

Tusen takk ❤️ 

Ok...Han liker deg veldig godt,det er det første jeg kjenner på. han er tiltrukket av deg, som om han har lyst til å spise deg opp, om du skjønner....Foreløpig er følelser overfladiske, på dette nivået jeg nevner her...tiltrekning, betatt, liker...han er interessert i å utforske om det kan utvikle seg, men jeg syns du må være litt obs på damehistorien hans....kanskje verdt å spørre om å få litt innblikk i den? så kan du ta et valg utfra det? Du ønsker deg ikke en player, så sjekk litt  mer ut han her, før du gir deg for mye hen følelsesmessig. Det er mitt råd. Men det KAN bli bra, forutsatt at åpenhet og ærlighet råder, jeg ønsker ikke at du skal bli såret når følelsene dine allerede er vunnet over, om du forstår. Alt godt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heei 💖

Kan du se på en mann jeg har møtt? Jeg lurer på om E oppriktig vil være i forhold med meg, og om han vil trenge lang tid før han kommer dit?

Anonymkode: e15cd...16c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overaltalltid skrev (4 minutter siden):

Hva burde være mitt hovedfokus frem til sommeren 🙂❤️

Deg selv. Bygg deg opp, bli sterkere, tryggere, gladere. SÅ kommer det andre i tillegg, det du ønsker deg aller mest. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Oppreist. Det er to ting jeg tenker mye på om dagen, hvis du har tid og lyst til å svare.

1. Vil samlivet mellom min partner og meg bedre seg? Vi elsker hverandre, men lever nærmest som venner av ulike grunner.

2. Vil den økonomiske situasjonen min forbedre seg snart?

Anonymkode: aa498...fc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppreist skrev (4 minutter siden):

Det går bra. Når jeg har overskudd klarer jeg ta flere spørsmål fra samme person, men som en hovedregel tar jeg ikke oppfølgingsspørsmål. 

Jeg skal si hva jeg kjenner ift dette du spør om her. Jeg tror (må jeg legge til "dessverre" her, tro? for jeg er ikke så sikker på at det er dette du vil høre....) han er nokså tilfreds pr nå. Han har klart å jobbe seg videre fra det som var med deg, men du er likevel ikke glemt. Det vil du aldri bli, tankene hans streifer innom deg nokså ofte. Men, han har funnet ei nå, som han kjenner han er glad med og som han slapper av med. Om det holder, nei det tror jeg ikke for det vil komme en endring her. Noe som opprører han såpass at han ikke ønsker være i forholdet lenger. Jeg kan ikke si noe om tidsperspektiv på dette, men jeg ser ikke at dette er hun han blir gammel med. Jeg ser at du har anstrengt deg noen ganger for å "ordne opp" og du tror du ikke har nådd inn, men det har gjort mye mer med han enn han gir uttrykk for. Han har av en eller annen grunn en enorm stolthet i seg når det gjelder deg. 

Jeg tror dere tar opp tråden et stykke frem i tid. Hva som kommer ut av det vil tiden vise :) Ønsker deg alt godt og håper dette ga noe som helst mening for deg. 

Mange takk for at du tok deg tid til å hjelpe med dette temaet❤️ Det du skriver gir absolutt mening. Jeg føler nok fortsatt at det ikke var han jeg skulle bli gammel med, at han ikke var riktig for meg på lengre sikt, men samtidig har det vært mye savn fra min side, og jeg tenker fortsatt på han støtt og stadig. 

Jeg forstår godt at det blir tidkrevende med oppfølgingsspørsmål. Kan jetæg bare spørre hva du mente med at han har en enorm stolthet i seg når det gjelder meg? Mener du at han er for stolt til å ta kontakt med meg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Det kan hende jeg tar feil, men det er dette jeg føler. 
Jeg er usikker, jeg vil gjerne si at han kommer tilbake, det hadde du fortjent. Men, det føles ikke sånn -akkurat nå i alle fall. Det virker ikke som han har det godt, men vil være alene. 

Du har vært modig og det kan du være stolt av, det hjelper deg. Er du sikker på han virkelig vet hva du føler? Hvis han virkelig vet det og fremdeles velger slik han gjør, er det kanskje ikke mer du kan gjøre enn å vente.. 💜 Jeg håper det blir til det som en best for deg🧚🏻

Vet du om du har en gave innen dette med intuisjon? du treffer nokså godt her. En setning er spot on. Han har det ikke godt og han trenger være alene, nå. Helt riktig. Han vet veldig godt hvor han har meg, ja. Og jeg har lagt han bort, for nå. Men jeg tror ikke siste kapittel er skrevet, han får ikke fred med det første og vi vil på et tidspunkt snakkes mer om dette, så får vi se. Det finnes forklaringer der fremme, som vi ikke alltid får her og nå. Og noen ganger er det til det beste at noen ting ikke blir slik man ønsker her og nå, men ting kan snu med tiden og det er her jeg kjenner på en hel del ting. Men...lett når man er en som meg, å la egne følelser rote det litt til og dermed kan ting bli litt tåkete og uklart. Derfor er det aldri lurt å "se" overfor seg selv og stole blindt på det.... :) men takk for din respons på dette ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Heei 💖

Kan du se på en mann jeg har møtt? Jeg lurer på om E oppriktig vil være i forhold med meg, og om han vil trenge lang tid før han kommer dit?

Anonymkode: e15cd...16c

Han er i tvil, går litt opp og ned ift dette. Han vil, også vil han ikke. Og det er dette du må vente på, at han lander. Pr nå opplever jeg en viss ustabilitet og jeg vet ikke helt hvorfor det er slik, om det er noe i hans liv som "stenger"...? dette vet du mer om, regner jeg med. Men han KANN komme dit og i såfall må du gi han den tid han trenger. Hvor lenge vet jeg ikke, men ikke push på han, det kan gjøre alt verre. Gi han tid, i allefall til over jul. Alt godt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hei Oppreist. Det er to ting jeg tenker mye på om dagen, hvis du har tid og lyst til å svare.

1. Vil samlivet mellom min partner og meg bedre seg? Vi elsker hverandre, men lever nærmest som venner av ulike grunner.

2. Vil den økonomiske situasjonen min forbedre seg snart?

Anonymkode: aa498...fc9

1. Kjenner det, det mangler noe. Lidenskapen er borte. Og det føles som om ingen av dere har helt initiativet i dere til å ta tak heller. Men det MÅ en av dere gjøre, hvis ikke kan dette skli veldig ut og dere ender opp ulykkelige. Hvis jeg kan få råde deg, ville jeg fått til en hyggelig kveld, ut og spise feks og ta opp dette tema på en svært forsiktig måte. Si at du ønsker en endring og kanskje kan endringen begynne allerede der? Han vil like at du tar opp dette, for han kjenner på det samme. Dere må ta grep hvis dere ikke skal havne i denne venne-grøften som mange havner i etter en viss tid. Kanskje er det noen ting dere trenger snakke gjennom, og en av dere har noe å tilgi den andre.....

Håper dere finner ut av det. 

2. Kjennes som en stor stein på mine skuldre, dette er noe som tynger deg veldig? Jeg ser at det løsner, men det kan ta litt tid. Det handler også en del om hvordan du velger å holde litt fast på dette, dvs at du ikke helt stoler på at det kommer bedre tider, så du holder litt fast på bekymringen. Prøv å kast av deg den steinen og stol litt på at det blir bedre, fokuser på det, se det for deg. Det kommer. 

Alt godt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Mange takk for at du tok deg tid til å hjelpe med dette temaet❤️ Det du skriver gir absolutt mening. Jeg føler nok fortsatt at det ikke var han jeg skulle bli gammel med, at han ikke var riktig for meg på lengre sikt, men samtidig har det vært mye savn fra min side, og jeg tenker fortsatt på han støtt og stadig. 

Jeg forstår godt at det blir tidkrevende med oppfølgingsspørsmål. Kan jetæg bare spørre hva du mente med at han har en enorm stolthet i seg når det gjelder meg? Mener du at han er for stolt til å ta kontakt med meg? 

Jeg vet du gjør det, og han tenker også på deg, som jeg sa. Men det er en tid for alt. Ting kan alltid snu og jeg tror det er ett eller annet litt uferdig mellom dere, men det vil vise seg på litt lengre sikt. Pr nå, prøv å slipp ham og fokuser på deg og alt som skjer i ditt liv, også vet du med deg selv at du har gjort inntrykk på han og at han aldri vil glemme. 

Stoltheten handler om nettopp det, han er for stolt til å ta kontakt, for stolt til å skulle erkjenne noe som faktisk er sant om hans følelser,men det kommer han aldri til å innrømme. 

Skjønner? Alt godt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Oppreist skrev (3 minutter siden):

Ok...Han liker deg veldig godt,det er det første jeg kjenner på. han er tiltrukket av deg, som om han har lyst til å spise deg opp, om du skjønner....Foreløpig er følelser overfladiske, på dette nivået jeg nevner her...tiltrekning, betatt, liker...han er interessert i å utforske om det kan utvikle seg, men jeg syns du må være litt obs på damehistorien hans....kanskje verdt å spørre om å få litt innblikk i den? så kan du ta et valg utfra det? Du ønsker deg ikke en player, så sjekk litt  mer ut han her, før du gir deg for mye hen følelsesmessig. Det er mitt råd. Men det KAN bli bra, forutsatt at åpenhet og ærlighet råder, jeg ønsker ikke at du skal bli såret når følelsene dine allerede er vunnet over, om du forstår. Alt godt. 

Tusen takk for svar, han har fortalt meg om noen ekser. Og du har nok helt rett.  Jeg har fått litt player vibes av han og sett litt tegn, men han har virket veldig usikker på seg selv også, ønsket bekreftelser av meg.  Har aldri helt skjønt meg på han.

Og tror virkelig ikke han føler noen ting for meg. Skjønner meg ikke helt på han. I det siste har jeg faktisk lurt på om han er interessert lenger i det hele tatt..? Han har tatt mindre iniativ. Er han interessert og kommer til å ta mer iniativ fremover, eller burde jeg bare gå videre? Jeg liker han, men ja.

Vet du ikke tar oppfølgingsspørsmål, men setter pris på om du kan. Uansett tusen takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn da tror jeg at jeg har svart de fleste som har spurt og veldig mange har fått svar mens jeg har sittet her og holdt det gående i kveld. Interessant at noen av dere har prøvd se ting ift meg :) man kan alltid utvikle sin intuisjon, enten man har en medfødt gave eller ikke. 

Jeg blir veldig glad for tilbakemeldinger på det jeg skriver, da jeg bruker faktisk mye krefter på dette  - det krever nokså mye å gå inn i og kjenne etter, og noen ganger kan jeg få så vondt inni meg at jeg blir helt utslitt. 

Men nå tar jeg natt - og plutselig er jeg tilbake igjen :) Alt godt til dere alle!

• Hjerte 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, har 2 ting jeg lurer på. 

1. Hvordan vil jobbsituasjonen min være i 2023? Trives jeg?

2. Er en fyr jeg treffer innimellom, føler han noe for meg? Hvordan er utsiktene der?

Anonymkode: 9b3af...3ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tusen takk for svar, han har fortalt meg om noen ekser. Og du har nok helt rett.  Jeg har fått litt player vibes av han og sett litt tegn, men han har virket veldig usikker på seg selv også, ønsket bekreftelser av meg.  Har aldri helt skjønt meg på han.

Og tror virkelig ikke han føler noen ting for meg. Skjønner meg ikke helt på han. I det siste har jeg faktisk lurt på om han er interessert lenger i det hele tatt..? Han har tatt mindre iniativ. Er han interessert og kommer til å ta mer iniativ fremover, eller burde jeg bare gå videre? Jeg liker han, men ja.

Vet du ikke tar oppfølgingsspørsmål, men setter pris på om du kan. Uansett tusen takk!

Helt kjappt, for nå tar jeg kvelden: Ut fra hva jeg ser, og som jeg også sa - han kan være en player som er det du ikke trenger i livet ditt, så hadde jeg selv valgt å gå videre og ikke brukt mer energi på han. Men det er ditt liv og du som må ta dine egne valg, men siden du spør: jeg ville gått videre :) det finnes MYE bedre i vente for deg, så det så. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...