AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #261 Del Skrevet 15. oktober 2022 Får du opp noe om MV ? Anonymkode: 74476...91e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #262 Del Skrevet 15. oktober 2022 Hei Oppreist. Jeg håper du har noen tanker om min situasjon. Jeg er noenlunde vellykket, sett fra andres øyne. Men jeg kjenner på en følelse av å ikke mestre hverdagen. Jeg har begynt å gå til psykolog, og vil gjerne spørre deg om du tror det vil hjelpe på mine reaksjonsmønstre og bedre hvordan jeg møter barna mine og mestrer jobben min. Jeg er så sliten.. Anonymkode: 14375...1e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppreist Skrevet 16. oktober 2022 Forfatter #263 Del Skrevet 16. oktober 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Får du opp noe om MV ? Anonymkode: 74476...91e Dette har jeg svart på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #264 Del Skrevet 16. oktober 2022 Er jeg på rett spor med tanke på jobb? Anonymkode: f6da1...988 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #265 Del Skrevet 16. oktober 2022 Hei Oppreist Vil du se om du får opp noe rundt en spesiell mann jeg har i kikkerten? Kan dette bli noe? Han er noe eldre enn meg… Anonymkode: 760c8...8ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppreist Skrevet 16. oktober 2022 Forfatter #266 Del Skrevet 16. oktober 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Er jeg på rett spor med tanke på jobb? Anonymkode: f6da1...988 Det er som om jeg får lyst å justere deg littegrann og jeg vet ikke hvorfor, ser for meg at du er bittelitt på siden av selve sporet, men i riktig retning. Skjønte du det bildet? jeg får jo ofte bilder - og hvis du skal følge meg på dette må du se for deg et tog, som går i den retningen det skal, men det sporer tidvis litt av skinnene, som om det går litt på utsiden....Så ja, rett vei, men kanskje hvis du holder på å spesialisere deg eller finne helt din vei, så tenk bittelitt utenfor boksen også? Vet virkelig ikke om dette gir mening, men det skal altså små justeringer til før du vil kjenne at du er mye mer på rett spor. Alt godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppreist Skrevet 16. oktober 2022 Forfatter #267 Del Skrevet 16. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei Oppreist Vil du se om du får opp noe rundt en spesiell mann jeg har i kikkerten? Kan dette bli noe? Han er noe eldre enn meg… Anonymkode: 760c8...8ae Det KAN, men jeg er ikke så sikker på om det er det beste for deg. Jeg får opp et bilde av en nydelig pakke som gis deg, men når du pakker den ut blir du litt skuffet, for det som var oppi pakken var ikke det utsiden representerte. Gir det mening? det kan se ut som denne mannen har det meste utad, men det kan bli utfordrende å være med han i et forhold, dvs ikke nødvendigvis det beste for deg. Men han liker deg og vil være interessert om du prøver deg litt, men tenk deg om og kjenn litt etter om dette er det du trenger og ønsker deg Alt godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #268 Del Skrevet 16. oktober 2022 Oppreist skrev (1 time siden): Det KAN, men jeg er ikke så sikker på om det er det beste for deg. Jeg får opp et bilde av en nydelig pakke som gis deg, men når du pakker den ut blir du litt skuffet, for det som var oppi pakken var ikke det utsiden representerte. Gir det mening? det kan se ut som denne mannen har det meste utad, men det kan bli utfordrende å være med han i et forhold, dvs ikke nødvendigvis det beste for deg. Men han liker deg og vil være interessert om du prøver deg litt, men tenk deg om og kjenn litt etter om dette er det du trenger og ønsker deg Alt godt. Takk for svar Kommer han til å prøve seg da? Eller må det bli meg?:) Anonymkode: 760c8...8ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppreist Skrevet 16. oktober 2022 Forfatter #269 Del Skrevet 16. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Takk for svar Kommer han til å prøve seg da? Eller må det bli meg?:) Anonymkode: 760c8...8ae Jeg tror du må ta første utspill. Men igjen: vit at det er dette du vil. Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #270 Del Skrevet 16. oktober 2022 Vil jeg snart tørre å slippe en ny mann inn i livet mitt? og evt om det er lenge til? Anonymkode: ce268...fcf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #271 Del Skrevet 16. oktober 2022 Jeg lurer på om eksen min er lykkelig der han er i livet sitt? For hans del håper jeg jo at alt han har gjort var verdt det, men for min egen del hadde det vært litt godt å vite at ikke alt er så rosenrødt som det kan se ut som. Første gang jeg skriver noe i denne dele av forumet. Undrer også på om det er noe jeg selv kan gjøre for meg selv for å bli mer tilfreds med tilværelsen? Ønsker alle har inne alt godt🙂 Anonymkode: 32bd9...8a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #272 Del Skrevet 16. oktober 2022 Hei Oppreist! Jeg lurer på om det kommer til å bli rettferdig fordeling i forbindelse med arv i vår familie? Ellers lurer jeg på min karriære fremover. Jeg føler jeg er i feil spor. På forhånd takk! ❤ Anonymkode: 12a59...b72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppreist Skrevet 16. oktober 2022 Forfatter #273 Del Skrevet 16. oktober 2022 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Hei Oppreist. Jeg håper du har noen tanker om min situasjon. Jeg er noenlunde vellykket, sett fra andres øyne. Men jeg kjenner på en følelse av å ikke mestre hverdagen. Jeg har begynt å gå til psykolog, og vil gjerne spørre deg om du tror det vil hjelpe på mine reaksjonsmønstre og bedre hvordan jeg møter barna mine og mestrer jobben min. Jeg er så sliten.. Anonymkode: 14375...1e0 Du er såpass sliten nå av å holde garden din oppe, av å skulle være den som alltid mestrer, får til og lever opp til de ytre forventninger. Det er som om du noen ganger kan kjenne på et slags press om å måtte prestere. At du er kommet frem til å gå til psykolog er noe av det lureste du har gjort på lenge, det vil hjelpe deg og på sikt vil du se at du får en bedre og varmere relasjon til de rundt, også barna. Det jeg vil råde deg til er å ha tillit til psykologen og våge vise hvem du er og hvor sliten du faktisk kjenner deg. Legg alle kort på bordet, det vil du få igjen for. Det blir bedre. Alt godt ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #274 Del Skrevet 16. oktober 2022 Oppreist skrev (11 timer siden): Dette har jeg svart på. Knallbra ! Ble imponert jeg nå ! Tviler på jeg hadde tatt den selv, har holdt på i mange år jeg. Ser du noe sjalusi rundt meg ? Anonymkode: 74476...91e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #275 Del Skrevet 16. oktober 2022 Jeg er invitert med til Spania i februar sammen med noen jeg ikke kjenner så godt. Har veldig lyst, men vil det bære riktig? Anonymkode: ce268...fcf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #276 Del Skrevet 16. oktober 2022 Jeg har gått lenge med en sorg og anger på et valg jeg tok i en dårlig periode av livet, som kostet meg en viktig person i livet mitt. Får du en følelse på at jeg kan gå tilbake på dette, eller må jeg finne en måte jeg kan gi slipp for å gå videre alene? - I - Anonymkode: f460f...19c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppreist Skrevet 16. oktober 2022 Forfatter #277 Del Skrevet 16. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Knallbra ! Ble imponert jeg nå ! Tviler på jeg hadde tatt den selv, har holdt på i mange år jeg. Ser du noe sjalusi rundt meg ? Anonymkode: 74476...91e Takk. Du har holdt på i mange år, med det samme som meg? Ble litt nysgjerrig på det. Det er noe ved deg. Og du spør om sjalusi - ja, det er en tredjeperson i bildet her som jeg ikke helt klarer plassere. Men sjalusi ligger og trykker på relasjonen her. Gir det mening, dette? Blir alltid så glad for tilbakemelding Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppreist Skrevet 16. oktober 2022 Forfatter #278 Del Skrevet 16. oktober 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Vil jeg snart tørre å slippe en ny mann inn i livet mitt? og evt om det er lenge til? Anonymkode: ce268...fcf Det kommer du til å våge, men ikke helt enda. Det er noen ting som må falle litt mer på plass i livet ditt før du tar det steget, men så - så våger du! Gi det litt tid, litt utover i det neste året. Alt godt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppreist Skrevet 16. oktober 2022 Forfatter #279 Del Skrevet 16. oktober 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hei Oppreist! Jeg lurer på om det kommer til å bli rettferdig fordeling i forbindelse med arv i vår familie? Ellers lurer jeg på min karriære fremover. Jeg føler jeg er i feil spor. På forhånd takk! ❤ Anonymkode: 12a59...b72 Du vil ikke oppleve det som rettferdig dessverre. Det vil være noe du irriterer deg over eller undrer deg over, noe som du ikke syns helt stemmer. Forhåpentlig klarer dere beholde roen slik at det ikke blir for mange uoverensstemmelser, men noe sier meg at du frykter dette, siden du spør? Men som sagt, litt skeivt blir det nok dessverre....Husk at penger er roten til alt ondt, er det noe som sies. Det er i arveoppgjør det kommer aller mest til overflaten hva som bor i mennesker. Karrieren din, jeg får ikke opp så mye annet enn akkurat det du sier, jeg kjenner på litt misnøye men også en usikkerhet på hvilken retning du skal gå. Kjenn litt etter: Hva vil du, hva er du god på, hva gir deg glede, hvor er ditt hjerte? Gå for dette som du kjenner gir deg glede, pr nå har du ikke den gleden over dette. Den kan komme, men bruk litt tid og tenk gjennom disse viktige tingene, du vil klare å komme frem til hva som er rett å gjøre. En endring er i anmarsj. Du må selv gripe sjansene og snu rundt på det som ikke er ok pr i dag. Alt godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppreist Skrevet 16. oktober 2022 Forfatter #280 Del Skrevet 16. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er invitert med til Spania i februar sammen med noen jeg ikke kjenner så godt. Har veldig lyst, men vil det bære riktig? Anonymkode: ce268...fcf Så lenge du kjenner uro, skal du ikke gjøre det. Legger uroen seg i løpet av de kommende mndr, så drar du. Du må bli bedre på å kjenne kroppen og hjertet ditt, når den forteller deg noe som er en hjertesak. Du vil kjenne det som uro eller ro. Gå for det som gir deg ro i hjertet, alt annet er ikke bra for deg. Du vil komme frem til dette og det er en stund til februar, men noen avgjørelser må tas nokså snart. Kjenn etter. Du har selv svaret på dette Beklager diffust, men noen ganger er min oppgave å ikke gi klare svar men å lære mennesker å kjenne sitt eget hjerte, og å bli kjent med sin intuisjon. Du har den i deg.Alt godt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå