Gå til innhold

Intuitiv/billedlig tolkning av din situasjon. Les HI før du spør :)

Oppreist

Anbefalte innlegg

Jeg håper på svar, ser du noe flytting på oss i nærmeste fremtid?

Og blir jeg bedre snart? 

Vil 2023 bli et godt år for meg og mitt barn?

Anonymkode: 37a1c...e7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan ligger det fremover med kjærlighet og jobb og ser du noe flytting på samboer og meg og? 

Anonymkode: 916b2...59a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du se noe angående flytting / skilsmisse og familieliv? Min mann er ikke lett å leve med, og jeg føler meg ufri. Han er manipulerende, og jeg er alene om å se hans negative sider. Hva ser du om oss, situasjonen, fremtiden og barna? 

Anonymkode: c1664...a82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 9/24/2022 at 11:06 PM, Oppreist said:

Får litt følelsen av at du kaster deg rundt og  gjør noe annet en stund. Studier eller kurs....? Usikker....men ser også at du er tilfreds der du er og ønsker forbli der en stund til. Får ikke til å se om du er der noen år frem i tid, det ser blankt ut, dvs jeg tror du endrer arbeidsplass etterhvert. 

Beklager, får ikke så opp mye i denne situasjonen. Håper alt ordner seg for deg. Alt godt. 

Tusen takk ❤ Blir nok en stund til ja. Selv om jeg til tider er lei trives jeg tross alt forholdsvis godt. Kanskje sjefen har noe spennende på gang på kursfronten. 

Anonymkode: 083ca...47e

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 9/19/2022 at 11:39 PM, Oppreist said:

Vet du hva? da jeg leste dette, kjente jeg umiddelbart på en optimisme, det betyr at det er overførbart til ditt liv. Så ja, det er gode utsikter ift venner, jeg ser en liten gruppe mennesker der du er midt blant og smiler og ler. Det oppleves som at en eller annen du allerede kjenner vil være en nøkkelperson for deg, en som blir en link til videre vennskap med andre. 

Ellers (dette har ikke noe med hva jeg ser å gjøre, bare et råd) er jo jobb et fint sted å søke nye venner, evt om du har en hobby, går på et kurs, trener....Men som sagt, en eller annen, enten det er en venn, kollega, familie, vil være den som åpner en ny dør for deg. Vent på det. 

Alt godt. 

Spennende! Lover å gi tilbakemelding på om det skjer som du sier 😊

Anonymkode: 083ca...47e

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil jeg noen gang finne kjærligheten? Er i en stor prossess med endring i meg selv, men ønsker sårt å finne ekte kjærlighet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 25.9.2022 den 14.07):

God søndag, Oppreist😊

Jeg fikk kjempegod hjelp av deg tidligere i tråden, og nå lurer jeg på om jeg kan spørre om et par ting til? Bare hvis det er ok😊

Ang mamma: Mamma har hatt ekstra med utfordringer de siste årene, og sitter mest hjemme. Jeg tror hun slapper av og koser seg litt hjemme, men er også mye ensom, og sliter nok en god del med vanskelige tanker oppi alt. Ser du om hun snart vil få en bedre periode i livet? Hvor hun kjenner seg glad igjen, og kjenner at hun fungerer litt bedre igjen? Kommer hun til å kjøre bil igjen på et tidspunkt, eller er den tiden helt forbi? Tenker mye på henne❤️

Vennskap for meg: Jeg har noen få gode venninner, som jeg setter stor pris på. Hadde et større nettverk, men det har gradvis minket pga egen livssituasjon og også fordi man glir naturlig fra hverandre. Ser du noen nye vennskap for meg som er på vei? Som kan bli nære og fine på lengre sikt? Føler jeg trenger å skape nye vennskap, men det er ikke så lett når man ikke har overskudd til fritidsaktiviteter osv. Ser du noe? ☺️

Klem til deg❤️

Anonymkode: cc708...b19

Så fint med den omtanken du har for din mor, jeg ser sterke bånd mellom dere og en mamma som er svært glad i deg. Bilkjøringen du spør om ser jeg ikke komme i nærmeste fremtid, men jeg ser at hun ikke er fullt så ulykkelig som du uroer deg over. Hun koser seg i eget selskap og har små ting hun holder på med, men hun blir veldig glad for alle besøk og trenger nok et lite dytt for å komme seg med noen ting av og til. Men hun sitter ikke og er deprimert, slik jeg kjenner det her. Gir det mening? Jeg ville spurt henne av og til om det er noe hun ønsker du skal bli med henne på eller om det er noen du kan koble på. 

Når det gjelder deg, kjennes det som om du har strevd med noe. Du beskriver selv hvordan dette påvirker det sosiale. Jeg ser en jente/dame i din krets, som har langt lyst hår, dette er en som vil bli nærere deg med tiden. Jeg ser også at du blir gladere enn du er nå og det kjennes som om du blir "lettere", jeg antar det handler om at noen ting blir tatt vekk fra dine skuldre. Det er all grunn til å ha håpet høyt her, kjære deg. Alt godt. 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 25.9.2022 den 14.35):

Hei @Oppreist
Jeg ser at flere hilser deg velkommen tilbake, men det er første gang jeg ser brukernavnet ditt og denne tråden. Har lest gjennom sånn litt kvikt og du sier så mye bra og du er dyktig. 

Jeg er glad jeg "ramlet" over denne tråden nå og håper du vil svare meg også. 

Jeg er midt i livet nå - sånn ca - og har vært singel i 14-15 år. Har ikke vært så mye på leit etter kjærligheten, utover å ha noen profiler på forskjellige datingnettsider litt til og fra. Har ikke hatt noen tro på å møte den store kjærligheten slik. Men, så er jeg lite sosial så møter ingen ellers heller.

Så jeg lurer på ang. kjærlighet: hva skal til for at jeg skal møte en god og snill mann. VIL jeg noen gang møte en god og snill mann forresten? Og vil det være lenge til?

Jeg lurer også på noe ang. jobb. I tillegg til kjæresteløs så har jeg vært arbeidsløs i noen år nå. Vil gjerne at noen skal ansette meg, men har litt lav selvtillit ift det også, pga utfordringer med min datter som gjør at jeg må ha en arb.plass som lar meg være veldig fleksibel og at jeg kan jobbe mest (alt?) hjemmefra. Er i en prossess med arbeidsrettet tiltak via NAV og håper det vil bære frukter. 

Så derfor lurer jeg på hva du evt. får opp om kjærlighet/mann og jobb/økonomi? 

Anonymkode: e7415...daf

Ser du strever litt med negative tanker om deg selv, kan det stemme? som om du ikke helt tror at du er verdig en god mann og en ok jobb? Hvor kommer disse tankene fra? Jeg tenker det kunne vært bra å tatt litt tak i dette som holder deg litt nede og som igjen gjør at du mister litt gnisten og motet på ting. Du er et flott menneske, men du tør liksom ikke tro på det og blir derfor litt for tilbakeholden overfor menn også. Datingsider kan funke, men jeg tror faktisk du vil møte en person litt lenger fremme, sånn uten om datingsider. 

Jeg syns du skal ha mer tro på deg selv, jeg vet det er lettere sagt enn gjort, men det kan komme. Har du noen å snakke med om disse tingene? 

Når det gjelder jobb så går det litt på det samme, når du ikke helt klarer tro på deg selv, så er det også det du signaliserer utad, så jeg tenker det er viktig at du får jobbet med og tatt tak i selvbildet ditt på et vis. Kjenner på stresset ditt rundt din datter, som om du kjenner deg litt låst. Men det vil løse seg, du vil kjenne at noen hjelper deg litt på veien også vet du med deg selv at du er nødt til å stå litt mer på for deg selv (og henne). Du kommer til å klare det og kanskje kommer du opp med en ny ide du enda ikke har tenkt på når det gjelder jobb. Jeg ønsker deg alt godt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 26.9.2022 den 16.35):

Hei!!

Ser du noe angående han jeg er interessert i? ser han på meg på samme måte og burde jeg ta sjansen på han?

Og hvis ikke det er han .... kommer jeg til å finne en annen ?

På forhånd takk 💙

Anonymkode: 9b6a8...07b

Jeg kjenner på en ambivalens her, som om en av dere er litt usikker. Jeg tror det er han, som ikke helt vet hva han kjenner og hva han ønsker, men jeg ser at det vil komme situasjoner der det vil bli muligheter du bør gripe. Situasjonen er ikke låst på noe som helst måte, men han bærer med seg noe som gjør ham litt forsiktig (?)...tror jeg. Litt tricky denne, men det er som om han hvertfall er usikker. Det skader ikke at du blir litt mer tydelig overfor han. Prøv det før du tenker du skal lete etter en annen. Alt godt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjærlighetssorg for tiden. Roter og knoter og vet ikke hva jeg holder på med på kjærlighetsfronten. Føler meg litt fortapt. Er i midten av 30-årene. Har lyst å finne meg en mann som virkelig vil elske meg og som jeg kan få familie med. Mister litt troa.

Ser du noenting, hva som helst, om min situasjon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 26.9.2022 den 20.44):

Jeg håper på svar, ser du noe flytting på oss i nærmeste fremtid?

Og blir jeg bedre snart? 

Vil 2023 bli et godt år for meg og mitt barn?

Anonymkode: 37a1c...e7c

Kan dessverre ikke gå inn på psykisk/fysisk helse, men jeg vil bare si at det er mye håp foran deg. Det er ikke vonde ting jeg får opp men glede og fred. Klarer du tro på det? for det betyr nokså mye, at du faktisk innstiller deg på at det er sånn det blir. 

Om dere flytter, ja jeg tror det, men ikke helt enda. Men når det først skjer, så skjer det nokså fort. Og det vil kjennes godt for dere alle, selv om det også blir rart. Jeg vet ikke om dette gir mening, men det er det jeg kjenner på her og nå.Alt godt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer jeg til å få orden på livet igjen? Forsvinner fødselsdepresjonen til slutt, og kommer jeg til å bli kvitt alt det vonde som har skjedd nå? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 26.9.2022 den 20.56):

Hvordan ligger det fremover med kjærlighet og jobb og ser du noe flytting på samboer og meg og? 

Anonymkode: 916b2...59a

Ikke så sikker på dere flytter med det første, nei. Kanskje i 2023. Er det snakk om et prosjekt som har med hus og hjem å gjøre? Bygging eller noe? jeg får bare opp at det er noe som gjør at en evt flytting vil ta litt tid, som om noe må landes..om det er et prosjekt mtp hus eller om det er noe dere i mellom, får jeg ikke helt tak i. 

det kjennes som om kjærligheten har fått seg en trøkk siste tiden, som om det ikke er 100% stabilt akkurat nå? jeg kan ta feil, men det er min opplevelse. Jeg tror det må en slags reparasjon til mellom dere. 

Jobb får jeg opp som et slags skifte. Jeg får ikke tak i mer rundt det dessverre. Ønsker deg alt godt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 26.9.2022 den 21.24):

Kan du se noe angående flytting / skilsmisse og familieliv? Min mann er ikke lett å leve med, og jeg føler meg ufri. Han er manipulerende, og jeg er alene om å se hans negative sider. Hva ser du om oss, situasjonen, fremtiden og barna? 

Anonymkode: c1664...a82

Det kjennes som om jeg tynges ned, som om jeg går i lenker. Er det slik du har det? Og en slags frykt som du overveldes av tidvis? Og en ensomhet over å være den eneste som ser sannheten om hvem mannen din er? Jeg tror tiden kommer for å bryte fri. Jeg liker aldri oppfordre til samlivsbrudd, men i dette tilfellet tror jeg det er det som må til, for både din og barnas skyld. Det vil få ringvirkninger og på sikt vil du bli forstått. Du skal ikke lenger måtte leve som en bundet, i ditt eget hjem. Jeg ville satt i gang en prosess....Ønsker deg alt godt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei oppreist 

Er en fyr jeg liker og vi har møttes litt, men kjent hverandre lenge. Men i det siste har han blitt mer stille. Jeg har trekt meg vekk nå, redd for å bli såret.

Dessverre oppførte jeg meg litt dumt før dette her mot han - så jeg aner ikke om han er stille pga dette eller om han bare har mista interessen, kan du se hvorfor han er stille?

Isåfall er jeg villig til å prøve å ta opp kontakten igjen. Og hva han tenker om meg?

Tusen takk 

Anonymkode: 52a1d...9d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hei oppreist 

Er en fyr jeg liker og vi har møttes litt, men kjent hverandre lenge. Men i det siste har han blitt mer stille. Jeg har trekt meg vekk nå, redd for å bli såret.

Dessverre oppførte jeg meg litt dumt før dette her mot han - så jeg aner ikke om han er stille pga dette eller om han bare har mista interessen, kan du se hvorfor han er stille?

Isåfall er jeg villig til å prøve å ta opp kontakten igjen. Og hva han tenker om meg?

Tusen takk 

Hva han vil skal skje mellom oss?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Ariadne# skrev (På 26.9.2022 den 22.27):

Vil jeg noen gang finne kjærligheten? Er i en stor prossess med endring i meg selv, men ønsker sårt å finne ekte kjærlighet..

Du VIL finne kjærligheten, dvs den finner deg. Men det vil ikke skje enda, for du er i din prosess og det er viktig at du kjenner du er kommet litt lenger enn der du er nå. På sikt vil du kjenne at du kommer til et punkt der du bare vet at nå er tiden inne. Får en følelse av at du bærer noen sår som må lappes ganske godt sammen, før du er klar for det som venter. Men det kommer. Alt godt. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjertefisk skrev (12 minutter siden):

Jeg har kjærlighetssorg for tiden. Roter og knoter og vet ikke hva jeg holder på med på kjærlighetsfronten. Føler meg litt fortapt. Er i midten av 30-årene. Har lyst å finne meg en mann som virkelig vil elske meg og som jeg kan få familie med. Mister litt troa.

Ser du noenting, hva som helst, om min situasjon?

Det oppleves som om du har gitt noen biter av deg selv her og der uten å bli elsket tilbake slik du ønsket? Mulig jeg tar feil men får en sånn følelse i kroppen av å være litt delt, litt mange sår, noen knall og fall har det vært og du kan kjenne deg avvist på et vis? kan bomme her, men det er denne følelsen jeg får i meg selv og som regel er den overførbar. 

Det er som om jeg forstår at du mister troen for du har ikke møtt den personen du er ment å være sammen med enda. Men du har satset og nå er du litt skremt, litt skuffet og litt usikker? Jeg kjenner meg litt tung og nede, og høsten kan bli tøff om du ikke tar grep og er bevisst på det, slik at du kan stoppe deg selv fra å gå lenger ned. 

Er du på et kurs for tiden eller kommer det et kurs du skal gå? kjennes som en god mann er der, du må bare ha øynene åpne. Og hvis jeg bommer her, så kjennes det uansett ut som en mann er på vei, men ikke helt enda...men ikke mist troen, det er all grunn til å holde håpet høyt. Ønsker deg alt godt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hei oppreist 

Tusen takk 

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hva han vil skal skje mellom oss?

Det er som om dere har snakket om noe eller gjort noe som fikk han til å trekke seg litt unna. Har det vært noen sensitive samtaler mellom dere, noe som gjorde at han følte seg presset eller mast på ? han er en type som ikke håndterer det. Da går han i seg selv og kan bli stille. Han ønsker egentlig å være med deg, men det er som han er litt lei seg, eller såret på et vis? jeg får ikke helt tak i det, men jeg tror du skal være litt laidback og la han ta initiativ.....kan du være litt intens til tider? Dere trenger snakke sammen for det kan godt tenkes dette bunner i en slags misforståelse her. Håper det ga mening? Alt godt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...