Gjest Gjest Skrevet 27. november 2005 #1 Del Skrevet 27. november 2005 Ved hvilken alder kan man si håpet er ute? (Tenker på single som vil finne samboer/ektemann) Jeg er 34 og trives som single men det er jo kjipt å se at alle kjekkinger er gift og synet av seg selv alene på gamlehjemmet uten en gang å ha fått barn!! Det var da ikke lsik det skulle bli...hvor blir det aV PRINSEN? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
c",) Skrevet 28. november 2005 #2 Del Skrevet 28. november 2005 Drømmeprinsen vil nok dukke opp, men det er vel enda en stund til du er utgått på dato Så lenge du har det bra så synes jeg du skal nyte livet å kose deg som singel så lenge du er det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rav Skrevet 28. november 2005 #3 Del Skrevet 28. november 2005 Slæpp åff, jeg kjenner opptil flere særdeles oppegående og flotte i riktig alder som fortsatt vimser rundt, så ingen fare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomKrus Skrevet 28. november 2005 #4 Del Skrevet 28. november 2005 Hvis du venter på at han skal ringe på døren så blir du nok sittende alene til slutt, men tilnærmer du deg det hele litt mer realistisk så treffer du nok på ham etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. november 2005 #5 Del Skrevet 28. november 2005 ...og med en skilsmisseprosent på 50%, og sikkert likedan i samboerforhold, er det vel stor sjanse for å finne en av de flotte mennene i resirkulasjon? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rav Skrevet 28. november 2005 #6 Del Skrevet 28. november 2005 Hvis du venter på at han skal ringe på døren så blir du nok sittende alene til slutt, ← Pokker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. november 2005 #7 Del Skrevet 28. november 2005 jeg mener ALDRI!!! Eller.. evt når du dør.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. november 2005 #8 Del Skrevet 29. november 2005 ...og med en skilsmisseprosent på 50%, og sikkert likedan i samboerforhold, er det vel stor sjanse for å finne en av de flotte mennene i resirkulasjon? ← Ja, det tenkte jeg også. Men så tenkte jeg: Oops...menn blir jo gjerne ikke single: når et forhold er på vei mpt slutten finner de seg vel en ny så de slipper å være alene..? Slik har jeg oppfattet det hvertfall. (Ja da, generaliserte) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. november 2005 #9 Del Skrevet 29. november 2005 jeg mener ALDRI!!! Eller.. evt når du dør.. ← Ja, du var en positiv skapning. Men jeg lever ikke nå for å se fram til jeg dør. For å si det slik: jeg er ikke kristen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. november 2005 #10 Del Skrevet 29. november 2005 Slæpp åff, jeg kjenner opptil flere særdeles oppegående og flotte i riktig alder som fortsatt vimser rundt, så ingen fare. ← Det var da endelig godt å høre. Ja, jeg roter rundt, det er det ingen tvil om. Ja, på det området altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. november 2005 #11 Del Skrevet 29. november 2005 Hvis du venter på at han skal ringe på døren så blir du nok sittende alene til slutt, men tilnærmer du deg det hele litt mer realistisk så treffer du nok på ham etterhvert. ← Ja og nei. Av og til sitter jeg (og sikkert mange andre jenter) og venter og tror at det daler ned noen fra himmelen som bare plutselig er der! Men som oftest er vi vel realistiske og forstår at vi må gå utenfor dørstokken.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*melis* Skrevet 29. november 2005 #12 Del Skrevet 29. november 2005 Jeg tror grensen går på rundt 21! Nei, ærlig talt, det er da aldri forsent, bare se på Tollef og damene hans i Bonderomantikk Utvalget minker nok litt opp gjennom årene, og de blir kanskje ikke så enkle å finne, men det finnes nok mange single i tredveåra der ute! Har du forsøkt internett? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bekkeblom Skrevet 29. november 2005 #13 Del Skrevet 29. november 2005 Ingen fare, de beste mennene er prøvekjørt på lange turer av gode, kvinnelige bilister som har tatt ansvaret. Menn blir bare bedre av et havarert ekteskap eller forhold bak seg. Trust me Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
valentino Skrevet 29. november 2005 #14 Del Skrevet 29. november 2005 Menn blir bare bedre av et havarert ekteskap eller forhold bak seg. ← Kan du utdype dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. november 2005 #15 Del Skrevet 29. november 2005 Jeg tror grensen går på rundt 21! Nei, ærlig talt, det er da aldri forsent, bare se på Tollef og damene hans i Bonderomantikk Utvalget minker nok litt opp gjennom årene, og de blir kanskje ikke så enkle å finne, men det finnes nok mange single i tredveåra der ute! Har du forsøkt internett? :klø: ← Jeg utelukker totalt - og ignorerer- Bonderomantikk-stilen, internett og kontaktannonser. Det eksisterer ikke i mitt vokabulær. Hos meg gjelder kun vin, sang og menn - på nightclubs og i fritidsinteresse-arrangement. Og gjennom venner, jobb og bekjente, selvsagt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. november 2005 #16 Del Skrevet 29. november 2005 Trådstarter her igjen: glemte å føye til noe ang. denne Tollef som alle ser på: altså, bare for å ha det klart, han - og de andre i den serien - skremmer vettet av meg og vserien virker ikke oppmuntrende akkurat! Snarere tvert i mot! Jeg identifiserer meg mer med jentene i Sex and the City, for å si det mildt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. november 2005 #17 Del Skrevet 29. november 2005 Kan du utdype dette? ← Når mann får en mann med en skilsmisse bak seg har han erfart helvete og himmel med en kvinne. Det er til stor hjelp for neste kvinne: nr.2 slipper all jævelskapen som nr. 1 har måttet lide over, fordi nr. 1 har staket vei. Nr. 1 har lært opp mannen til å vite hvordan hun tenker og ser på ting (som kan være vidt forskjellige fra hans..) hun har påpekt hans dårlige sider også. Yes, ingen tvil om at dette er bra for nr. 2. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. november 2005 #18 Del Skrevet 30. november 2005 Ja, du var en positiv skapning. Men jeg lever ikke nå for å se fram til jeg dør. For å si det slik: jeg er ikke kristen. ← Jeg mente det jo positivt! Altså.. Håpet er aldri ute, det er aldri for sent. Kanskje når du dør.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. november 2005 #19 Del Skrevet 30. november 2005 kanskje man finner sin kjære når man er 20 eller 70?hva spiller det for rolle egentlig??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. november 2005 #20 Del Skrevet 30. november 2005 Kan det tenkes at du ikke er så interessert i gutter? Da kommer du nok til å være single lenge om du får hjelp til å jobbe med tankene dine. Jeg hadde det gøy med en gruppe jenter i et språkkurs engang, de fleste var single. For å få seg noe måtte de være mer aktive enn da de gikk på skolen, for nå traff de ikke gutter lenger uten å gjøre noe for det. Så dersom du ikke finner prince charming på jobben, så søk andre steder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå