AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #1 Del Skrevet 17. september 2022 Annet enn økonomien hvordan merkes det? går det mer på hva man selv syns når man ser seg i speilet? liksom sånn "skjønner ikke hva de mener jeg syns ikke det er mye"? jenta på bilde er sånn "scene" stil Anonymkode: 38582...2cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #2 Del Skrevet 17. september 2022 Det blir smak og behag da. Blir som å spørre om det er mulig å ha for mye hår på leggene. Anonymkode: e5123...fdd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #3 Del Skrevet 17. september 2022 Det der ser jo bare jævlig ut. For meg er minke noe som fremhever, eller gir et litt friskere utseendet. Når sminke går fra dette til å endre utseendet totalt, så er det for mye sminke. Anonymkode: 1953c...d2e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 17. september 2022 #4 Del Skrevet 17. september 2022 Når man sminker seg til det ugjenkjennelige synes jeg det bare er stygt. Sminke skal fremheve trekkene, ikke endre utseendet totalt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #5 Del Skrevet 17. september 2022 Du igjen. Sukk. Hvor mange tråder har du lagt de bildene i? Anonymkode: efddc...162 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #6 Del Skrevet 17. september 2022 Jeg synes sminke kan være kunst. Elsker å se på de store youtube stjernene forandre seg fullstendig med sminke. Om jeg ville gått ut slik i offentligheten er jo en helt annen sak. Anonymkode: e81ff...6f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå