AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #1 Del Skrevet 17. september 2022 Eksempel. Jeg såg aldri den filmen. Men kanskje det er slik film industrien funker. Fordi det gir reaksjoner. Men hvem vet For eksempel. Vi vet at antikkens egypt var brune i huden. Mesteparten var det iallfall, utifra det jeg har sett kan jeg argumentere litt sånn latin Amerika form for rase, der det er en hybrid rase av noe slag men generelt brun. Tenker i kontekst til Den Lille Havfrue filmen. Men tror du folk tar underholdning for seriøst bare? Anonymkode: d2ecc...d1b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #2 Del Skrevet 17. september 2022 Flesteparten, men skyldes ikke det at de jobbet mye ute? Overklassen som var mye inne var nok blekere. Anonymkode: 5be27...f7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #3 Del Skrevet 17. september 2022 2 hours ago, AnonymBruker said: Eksempel. Jeg såg aldri den filmen. Men kanskje det er slik film industrien funker. Fordi det gir reaksjoner. Men hvem vet For eksempel. Vi vet at antikkens egypt var brune i huden. Mesteparten var det iallfall, utifra det jeg har sett kan jeg argumentere litt sånn latin Amerika form for rase, der det er en hybrid rase av noe slag men generelt brun. Tenker i kontekst til Den Lille Havfrue filmen. Men tror du folk tar underholdning for seriøst bare? Anonymkode: d2ecc...d1b Gods of Egypt er bare en fantasy film. Hvorfor snakker du om "raser"? Vi bruker ikke det om mennesker. Latin amerikanere, og amerikanere generelt, stammer i stor grad fra europeere og afrikanere fra kolonitid og slavehandelen. Urbefolkningen på det amerikanske kontinentet gikk det dårlig med. Hva er det du spør om egentlig? Anonymkode: 63d16...0cd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå