Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 29. november 2005 #21 Skrevet 29. november 2005 Jeg tror det har en rimelig enkel forklaring. Din kjæreste kan smitte deg! Han kan ha soppinfeksjon uten å vite om det. Jeg tror det er problemet jeg og sambo har i allefall... Men han er så dårlig på å huske å bruke kremen... El ← Problemet er at kjæresten min ikke hadde vært i nærheten av meg på minst 2 uker siste gangen jeg fikk sopp. Vi har ikke hatt sex på ganske så lenge nå, men det er en lengre historie som ikke har noe med dette å gjøre. Jeg har lest at stringtruser ikke er bre for sopputsatte jenter, men hvorfor har jeg aldri fått høre. Det kan være stringtrusene gjør det vanskeligere å bli kvitt soppen, men det er jo likevel ukjent hvorfor den plutselig dukker opp...
Arkana Skrevet 29. november 2005 #22 Skrevet 29. november 2005 Det er veldig veldig uvanlig at menn får soppinfeksjon i underlivet, de har rett og slett ikke det fuktige, varme miljøet som kreves for at soppen skal trives. Siden du er plaget med dette over så lang tid ville jeg likevel anbefalt at kjæresten din bruker Canesten-krem noen dager, for sikkerhetsskyld, men sjansen er uhyre liten for at det er dette som er problemet. Gå til legen og få resept på Diflucan, den tar nok knekken på det meste. Ellers finnes det enkelte sykdommer (f.eks. diabetes) hvor tilbakevendende soppinfeksjon er et av symptomene. Hvis du ikke føler deg helt vel ellers kan det kanskje være greit å snakke med legen om evt andre årsaker til infeksjonen?
Gjest Revenka Skrevet 29. november 2005 #23 Skrevet 29. november 2005 Få Diflucan av legen din, hjelper som bare det. ← Eneste som har hjulpet meg!!
siebaeo Skrevet 29. november 2005 #24 Skrevet 29. november 2005 (endret) Jeg har lest at stringtruser ikke er bre for sopputsatte jenter, men hvorfor har jeg aldri fått høre. ← Slutt med stringtruser.. Dersom du trodde kjæresten din fraktet mye baselusker fra "bak" til "foran", hva tror du stringtrusa gjøre da..? Fungerer som en flott bro som står åpen hver eneste dag. (frakter bakterier) ← Derfor... og så ligger stoffet helt inntil kroppen og lar ikke huden puste ordentlig. Og noen ganger kan man ha soppinfeksjoner i tarmen som smitter deg selv har jeg hørt..? (jeg er tydeligvis blitt litt av en truse-nazi.. ) Endret 29. november 2005 av siebaeo
Gjest vimse Skrevet 29. november 2005 #25 Skrevet 29. november 2005 Derfor... og så ligger stoffet helt inntil kroppen og lar ikke huden puste ordentlig. Og noen ganger kan man ha soppinfeksjoner i tarmen som smitter deg selv har jeg hørt..? ← Det er helt riktig, begge tingene du nevner her.
Gjest gjest1 Skrevet 29. november 2005 #26 Skrevet 29. november 2005 Gjelder det samme for hipsters? De er jo stramme som fy, og dessuten gnager de foran på bikinilinja ;( Jeg skal inn og skræve for gynekolog i dag, gruer meg masse..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå