AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #1 Del Skrevet 16. september 2022 Noe som en sprayer på og kjenner det frisker opp med. Har ingen erfaring med det, men vil forsøke nå. Trenger det, så hva er et godt produkt og hvilke skal jeg styre unna? Råd mottas med takk. Anonymkode: 61c35...8c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 16. september 2022 #2 Del Skrevet 16. september 2022 Pixi glow mist ❤️ Gir god glød, god fukt og lukter fantastisk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #3 Del Skrevet 16. september 2022 CrazyCatLady2500 skrev (14 minutter siden): Pixi glow mist ❤️ Gir god glød, god fukt og lukter fantastisk. Hvordan påføres det? Med bomull eller spray? Anonymkode: f6051...e77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 16. september 2022 #4 Del Skrevet 16. september 2022 Spørs litt. Om det er (rett type) essens opplever jeg det gir effekt på fukt. Ren fuktspray nei. Ikke for meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 16. september 2022 #5 Del Skrevet 16. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvordan påføres det? Med bomull eller spray? Anonymkode: f6051...e77 Spray, gjerne som oppfriskning over sminken 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #6 Del Skrevet 16. september 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Noe som en sprayer på og kjenner det frisker opp med. Har ingen erfaring med det, men vil forsøke nå. Trenger det, så hva er et godt produkt og hvilke skal jeg styre unna? Råd mottas med takk. Anonymkode: 61c35...8c6 Jeg liker !ac sin. Gir matt effekt over sminken. Forfriskende. Anonymkode: 0b519...8f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 16. september 2022 #7 Del Skrevet 16. september 2022 Jeg bruker risvann. Funker fett og huden føles veldig bra ^^, https://www.stylecraze.com/articles/rice-water-beneficial-skin/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå