Gå til innhold

hva har dere ute?


Gjest juledilla

Anbefalte innlegg

Gjest juledilla

ja, så er det advent. Det pyntes i vinduer i de tusen hjem.

Vi har noe pynt ute også. En nisse som lyser, så har vi hengt opp rød lykter som vi tenner lys i.

Hva slags julepynt har dere ute?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Smålys i eføyen utenfor kjøkkenvinduet og krans på døren, samt liten krans over postkassen. Snart kommer det halmreinsdyr og nisse på trappa :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingenting foreløpig, utenom staken i vinduet, vente til det er blitt desember liksom. Da blir det noen smålys i to tujaer jeg har på utsiden, og granbar forran inngangsdørene, det er et MUST :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kona til kalle

I kveld har eg gått kveldstur rundt om på feltet her vi bor.

Koselig adventshelg. ute snør det og jeg kom i julestemning. ikke et hus hadde glemt denne helgen. Det ar staker og stjerner. Utelys. Noen hadde satt opp masse lys i trærne ute osv. det var nisser som lyste i hager osv.

Ha en fortsatt fin advendstid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ute har vi foreløbig ingen ting. Venter med å pynte ute til nærmere jul, men inne er julegardiner på kjøkkenet hengt opp, stjerner og staker er også på plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ingenting nå, men vi pleier å ha krans på døra. I år planlegger jeg også å ha to eller tre mini juletrær (sånne grønne buskvekster i potte) i verandakassen. Har tenkt til å pynte dem litt, men vet ikke helt med hva ennå.

Mannen drømmer om julelys alla usa over hele fasaden på huset, men jeg tror jeg skal klare å avverge det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har et juletre på terassen med lys på.

Før brukte vi en busk i hagen,men fant ut at det var mye mere praktisk å ha det under tak.

Ellers skal jeg henge opp et eller annet på inngangsdøra litt nærmere jul.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...