Gå til innhold

V. Rudjord/S Skarbø/P Tjelta har startet beauty bedrift

Tough cookie

Anbefalte innlegg

Maskopi skrev (26 minutter siden):

Anne Rimmen klarer ikke helt bestemme seg hva hun synes egentlig. Først heier hun på jentene før hun deler kronikken til Kaveh 😅

image.png.00d25d92b6ec929d9e032829fdb2c8f1.png

Hun ville bare opplyse oss alle om at han er naboen hennes

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hyacinth skrev (2 minutter siden):

Himmel, så pinlig. 

Kan jo tenkes at hun enda ikke har fått med seg at de kaller det kvinnehelse og rent a wreck og endret mening. 
Det er jo ikke klinikken i seg selv som er kritikkverdig, selv om jeg mener det er nok slike klinikker og at de kunne brukt sin kjendisstatus til noe bedre. 
 Jeg var mer overrasket over Anne Rimmen pga jeg trodde hun var en av de naturlige der ute. De er det tydeligvis få av. 

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helene1982 skrev (8 timer siden):

Jeg er enig. Jeg fikk massevis av tilbakemeldinger på hvor fæle kvinner er mot hverandre, da jeg skrev at jeg ikke var enig i at kvinner som ikke tar botox, er det samme som rent a wreck, på fredag. For meg er det viktig å si at alle voksne mennesker med egen lommebok, kan ta de behandlingene de vil, uten at det angår meg. Det blir kun min sak, om de kaller det kvinnehelse. Jeg ser at de har endret tekstene jeg kommenterte på nettsiden siden fredag, uten at jeg tar ære for det, da det var som jeg skrev, et minimum av hva man kan forvente. Jeg vet også at damene fikk beskjed om å ikke si noe mer, og at et PR-byrå ble kontaktet i løpet av helgen. Det er heller ikke overraskende. Det er flere andre som har investert i denne bedriften.

Ja, det stemmer at damene har fått mye hets, men er jo ikke rart at folk reagerer når de drar inn kvinnehelse og kaller folk som ikke ønsker å benytte klinikken for vrak. 
De hadde jo ikke fått så mye oppmerksomhet og unngått denne heksejakten om de kalte en spade for en spade. Mulig Pia kanskje hadde fått litt spørsmål, sikkert også derfor hun var ivrig på dette med kvinnehelse noe som backfired bigtime. 

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maskopi skrev (40 minutter siden):

Anne Rimmen klarer ikke helt bestemme seg hva hun synes egentlig. Først heier hun på jentene før hun deler kronikken til Kaveh 😅

image.png.00d25d92b6ec929d9e032829fdb2c8f1.png

Sprite skrev (21 minutter siden):

FLAUT😂😂

Hyacinth skrev (19 minutter siden):

Himmel, så pinlig. 

"Ri to hester" er vel begrepet som brukes her 🤣

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babushka skrev (1 minutt siden):

Ja, det stemmer at damene har fått mye hets, men er jo ikke rart at folk reagerer når de drar inn kvinnehelse og kaller folk som ikke ønsker å benytte klinikken for vrak. 
De hadde jo ikke fått så mye oppmerksomhet og unngått denne heksejakten om de kalte en spade for en spade. Mulig Pia kanskje hadde fått litt spørsmål, sikkert også derfor hun var ivrig på dette med kvinnehelse noe som backfired bigtime. 

Har aldri hatt sansen for den «jente»trioen. De virker desperate etter oppmerksomhet, lite voksne og utrolig høye på seg selv. Og mest av alt er de livredde for å bli eldre. Å kalle andre for vrak sier mer om dem selv enn om andre. Det finnes mange damer på den alderen som ser bedre ut enn disse tre. 

• Liker 21
  • Hjerte 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskermenn skrev (21 minutter siden):

Og (veldig snart) kollega. Herlighet så pinlig.

• Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, Jobbermedbarn said:

Jepp. Mye kritikkverdig her, men akkurat dette med likes fra så mange andre kjendiser åpnet virkelig øynene mine for hvor «falsk» denne bransjen er. Er så utrolig skuffet over enkelte (Anne Rimmen, virkelig???) og dessverre manglende respekt fra nå. Kanskje var det et fullverdig PR stunt, men ikke et vellykket et fra mitt synspunkt. 

Anne Rimmen er også naboen til Synnøve og Pia, skal man huske. De kjendisbåndene der er tettere enn man ofte husker. 

For at dette ikke skal være en vellykket PR stunt, slik jeg ser det, det vi kan gjøre er å spre budskapet om å ikke bite på. Jeg har ikke googlet noe om den klinikken, har ikke vurdert å sjekke hva de tilbyr (bor i Oslo), har ikke kommentert en sak på VG, Aftenposten eller Facebook og Instagram om de. Vil heller spre awareness om at dette er manipulering og PR. Hvis vi mange gjør det, vil det hjelpe? Vet ikke. 

• Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskermenn skrev (52 minutter siden):

Hun tabba seg ut og forsøker redde ansikt.

Tone Damli gikk også fullstendig i skyttergraven etter først ha skrevet at "lanseringen er gøy" under Vanessas post på instagram. Hun svarte deretter ikke på mange spørsmål ang hva som er gøy med å kalle damer uten botox for vrak.

Endret av murray
  • Liker 13
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

RedFox81 skrev (15 minutter siden):

Anne Rimmen er også naboen til Synnøve og Pia, skal man huske. De kjendisbåndene der er tettere enn man ofte husker. 

For at dette ikke skal være en vellykket PR stunt, slik jeg ser det, det vi kan gjøre er å spre budskapet om å ikke bite på. Jeg har ikke googlet noe om den klinikken, har ikke vurdert å sjekke hva de tilbyr (bor i Oslo), har ikke kommentert en sak på VG, Aftenposten eller Facebook og Instagram om de. Vil heller spre awareness om at dette er manipulering og PR. Hvis vi mange gjør det, vil det hjelpe? Vet ikke. 

Godt tenkt! :) 

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jens skrev (7 minutter siden):

Dette var ett nøye planlagt pr stunt. Og det virket. Mannen til Vanessa kommer til å cashe inn, og kan dele med kona:-)

Hvis det faktisk stemmer at dette er et pr-stunt så er det helt patetisk. 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jens skrev (26 minutter siden):

Dette var ett nøye planlagt pr stunt. Og det virket. Mannen til Vanessa kommer til å cashe inn, og kan dele med kona:-)

Tja… Det kan sikkert stemme, men man har også et navn og rykte å ta vare på, og jeg tror mange har mistet mye respekt på veien. For noen er sikkert pengene verdt det, men ikke for alle tror jeg. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sandie skrev (17 minutter siden):

Les hva Liz Nor sier. Tenker det er ganske riktig. 

ALT skjer helt nøyaktig slik jeg sa fra dag 1. Nei, jeg skrev ikke manus. Jeg er bare helt åpenbart veldig mye smartere enn absolutt hele presse-Norge, samfunnsdebattanter, organisasjoner, helsepersonell, kjendiser og vanlige folk som faceplanta rett i ei PR-felle.
Sånn. Da sa jeg det selv, arrogant og sympatisk som jeg er 😉 Bare husk dette neste gang jeg er førstemann til å rekke opp hånda. Dere burde lært nå. Jeg har alltid rett i saker som dette. Alltid.
PS Nei, legen skal ikke sitte med alle aksjene og damene har ikke gitt fra seg noen aksjer. Det er selvsagt en midlertidig hvit løgn og det forventer jeg at alle med to fungerende hjerneceller skjønner. Nå må dere faktisk jobbe litt og få kloa i den ekte aksjeeierboka. Ikke de triksa dokumentene de selvsagt kommer til å gi dere.
Og nåde den tullingen som nå offentlig hyller damene for "å ha innrømmet en feil". Du fortjener å bli lugga i skrittet med verdens minste pinsett fra nå og til 1.juledag. Da har du nemlig fortsatt ikke skjønt noe som helst og trenger snarest verge fra statsforvalteren.

• Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jens skrev (2 minutter siden):

Les hva Liz Nor sier. Tenker det er ganske riktig. 

ALT skjer helt nøyaktig slik jeg sa fra dag 1. Nei, jeg skrev ikke manus. Jeg er bare helt åpenbart veldig mye smartere enn absolutt hele presse-Norge, samfunnsdebattanter, organisasjoner, helsepersonell, kjendiser og vanlige folk som faceplanta rett i ei PR-felle.
Sånn. Da sa jeg det selv, arrogant og sympatisk som jeg er 😉 Bare husk dette neste gang jeg er førstemann til å rekke opp hånda. Dere burde lært nå. Jeg har alltid rett i saker som dette. Alltid.
PS Nei, legen skal ikke sitte med alle aksjene og damene har ikke gitt fra seg noen aksjer. Det er selvsagt en midlertidig hvit løgn og det forventer jeg at alle med to fungerende hjerneceller skjønner. Nå må dere faktisk jobbe litt og få kloa i den ekte aksjeeierboka. Ikke de triksa dokumentene de selvsagt kommer til å gi dere.
Og nåde den tullingen som nå offentlig hyller damene for "å ha innrømmet en feil". Du fortjener å bli lugga i skrittet med verdens minste pinsett fra nå og til 1.juledag. Da har du nemlig fortsatt ikke skjønt noe som helst og trenger snarest verge fra statsforvalteren.

Liz Nor, hun som blokkerte meg da jeg likte en kommentar hun var uenig i, og ellers har jeg aldri hatt noe med dama å gjøre…?  Kan godt hende hun har kloke ord å si her, men de betyr veldig lite for meg kjenner jeg. 

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sandie skrev (59 minutter siden):

Enig. Jeg og mange med meg (vil jeg tro?) hadde valgt en helt annen klinikk om jeg søkte denne typen behandlinger. Nettopp pga alt oppstyret. Ja de har fått mye oppmerksomhet, men tror dere Damli og co vil bli sett på den klinikken nå? De har jo også et omdømme de lever av. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babushka skrev (1 minutt siden):

Enig. Jeg og mange med meg (vil jeg tro?) hadde valgt en helt annen klinikk om jeg søkte denne typen behandlinger. Nettopp pga alt oppstyret. Ja de har fått mye oppmerksomhet, men tror dere Damli og co vil bli sett på den klinikken nå? De har jo også et omdømme de lever av. 

Jeg tror dette var et pr-stunt. Men det kan nok vise seg nå at de overvurderte hvor mye kvinner hører på Pia, Vanessa og Synnøve når de sier at "Hey, kom herover og bli seende ut som en Jaguar du og". 

Tok de for gitt at vi alle egentlig ønsker seg å bruke masse penger på behandlinger for å bli seende ut som de? De er flotte for all del, men ingenting er galt med å bare være helt vanlig "rent a wreck" heller. Vi er mange damer som heller bare vil være som vi er, og få målt verdien vår i kunnskap og personlige egenskaper. 

Det hørtes også ut som noe forbasket tull med en stol som skal trene bekkenbunnen mens man bare passivt sitter på den (og bruker masse penger). Kjempefint å trene bekkenbunnen, men det er massevis av fine videoer med øvelser vist av fysioterapeuter og andre på youtube. 10 gratis minutter om dagen! 

Det hele ble helt feil. Blir spennende å se om klinikken får mange kunder på dette, eller om de tvert imot blir litt sånn "skammens" klinikk. Det siste kan fort skje. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Isild skrev (7 minutter siden):

Det hele ble helt feil. Blir spennende å se om klinikken får mange kunder på dette, eller om de tvert imot blir litt sånn "skammens" klinikk. Det siste kan fort skje. 

Influenserbransjen er kynisk så skal nok ikke se bortifra at noen litt mindre kjente som magmaloumarte og Hedda Skoug (er vel bankerott og avhengig av behandlinger) stiller opp om de blir sponset/får betalt. 

Andre som lever av omdømmet burde styre unna akkurat denne klinikken, ihvertfall til denne saken er blåst over. Jeg tror fort det kan bli en «skammens klinikk» er det allerede i mine øyne. 

For en gangs skyld er jeg enig med Ingvild Kjerkhol .

«Hun peker på at influensere har direkte tilgang til barn og unge, og at de må være sitt ansvar bevisst. 

– Influensere er underlagt de samme rammene vi har for denne typen kommersielle virksomheter hva gjelder markedsføring.»

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/abWOjL/ingvild-kjerkol-ut-mot-kynisk-skjoennhetsindustri-gjoer-det-for-aa-tjene-penger

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henikka skrev (På 18.9.2022 den 20.40):

Det hadde vært fantastisk om de faktisk hadde stilt opp i Debatten 😄

Tviler ikke på at Fredrik Solvang (og nrk), gjerne skulle hatt dem der.

Nå er Fredrik Solvang på ballen:

«Debatten søker deg som mener utseendet henger sammen med helse. Vi vil gjerne ta diskusjonen som har oppstått rundt estetisk medisin på alvor selv om Pia, Vanessa og Synnøve har trukket seg fra Nomi»

Hvilke kjendiser tror dere stiller opp her?

Mia kanskje….

Endret av Babushka
  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babushka skrev (4 minutter siden):

Nå er Fredrik Solvang på ballen:

«Debatten søker deg som mener utseendet henger sammen med helse. Vi vil gjerne ta diskusjonen som har oppstått rundt estetisk medisin på alvor selv om Pia, Vanessa og Synnøve har trukket seg fra Nomi»

Hvem kjendiser tror dere stiller opp her?

Mia kanskje….

Så bra, jeg vil veldig gjerne se en Debatten-sending om dette.

Hvilken Mia mener du? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

anonymBbruker skrev (1 minutt siden):

Så bra, jeg vil veldig gjerne se en Debatten-sending om dette.

Hvilken Mia mener du? 

Gundersen hvem andre?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...