Gå til innhold

V. Rudjord/S Skarbø/P Tjelta har startet beauty bedrift

Tough cookie

Anbefalte innlegg

Selvsagt kommer det en pod etterhvert, de må bare bare sanke sammen sympati og tenn lys-vibber fra heiagjengen før de kan snakke ut om den harde tiden og om hvor slemme Rent-a-wrek damer er mot de som bare vil holde seg like vakre og stramme etter fylte førti🙄

Cry me a føkkings river.

Endret av Glufseguri
  • Liker 12
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sprite skrev (16 minutter siden):

Syns de er meget uproffe nå. Om det ikke kommer noe pod så burde de faktisk si det. Men Neida. Stille som graven hos de begge to… 

Skuffende men ikke overraskende. Jeg visste dette kom til å skje. 

De har sagt at det skal komme ny episode i dag. Den er vel bare forsinket. 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Glufseguri said:

Selvsagt kommer det en pod etterhvert, de må bare bare sanke sammen sympati og tenn lys-vibber fra heiagjengen før de kan snakke ut om det harde tiden og om hvor slemme Rent-a-wrek damer er mot de som bare vil holde seg like vakre og stramme etter fylte førti🙄

Cry me a føkkings river.

Ja, i kjent influenser-stil så trekker de nok frem de mest usakelige og sjikanereden meldingne de har fått, mens den legitime og saklige kritikken (som er overveldende) blir forbigått i stillhet. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mjart skrev (28 minutter siden):

Hvor har de sagt at det kommer en ny pod idag?

Jeg har ventet siden klokka 6 idag tidlig😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henikka skrev (15 minutter siden):

Hvor har de sagt at det kommer en ny pod idag?

Jeg har ventet siden klokka 6 idag tidlig😅

Det ble skrevet i en kommentar på det øverste innlegget på siden deres på Facebook. 🙂 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var podden ute.

Seriøst, de ror på et olympisk nivå her.

Skyld på PR-personen, særlig.

Hun mente hvert ord det er jeg 100% sikker på.

• Liker 15
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mjart skrev (1 time siden):

Den er ute, men veldig kort fordi de er visst noen vrak for tiden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke rart de er noen vrak for tiden, det må være beinhardt å få så mye negativ oppmerksomhet rettet mot seg fra alle kanter! De har absolutt fortjent å få pes for dette, men tror også det er veldig tungt å håndtere, selv for medievante kjendiser.

Syns de greide seg fint i podden nå. De forklarer seg, og unnskylder. Hva mer kan de gjøre? Ikke helt sikker på om jeg tror på at rent-a-wreck-kommentaren IKKE kom fra Vanessa, men men.

Håper de begge (og Tjelta) bruker enhver mulighet fremover til å vri oppmerksomheten over mot faktisk kvinnehelse. Da kommer det i det minste noe godt ut av dette!

• Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være jeg husker helt feil, men sa ikke Vanessa den rent a wreck-kommentaren i podden som ble sletta? Mener å huske at jeg reagerte på en lignende uttalelse i selv podden, men ble plutselig usikker når hun idag sier kommentaren egentlig ikke var fra henne.

Selv om jeg mener kritikken var berettiget, så forstår jeg at det har vært en tøff uke for de. De er jo bare mennesker de også, det må vi ikke glemme.

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med mindre dette var et stunt fra start til slutt, har jeg for min del har ingen tro på at beklagelsen fra disse tre er ektefølt på noe nivå. De er lei seg for at det ble et uhåndterlig oppstyr, og det er det hele.

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mjart skrev (1 time siden):

Det ble skrevet i en kommentar på det øverste innlegget på siden deres på Facebook. 🙂 

Thank u:)

Og nå ligger den ute :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Men hvordan er det mulig å sende ut to ulike pressemeldinger? Og rart at VG nektet å trekke feilutsendt pressemelding..? Burde jo være enkelt å verifisere av VG at dette stemmer?🤷‍♀️

Jeg mener hun sa flere provoserende utsagn om å fikse på kroppen også i podcasten.. Episoden ligger vel der ute på nettet en plass, selv om den er slettet...?

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glufseguri skrev (53 minutter siden):

Da var podden ute.

Seriøst, de ror på et olympisk nivå her.

Skyld på PR-personen, særlig.

Hun mente hvert ord det er jeg 100% sikker på.

100% sikker? Leser du tanker? Og hva mer skal de gjøre da, glufseguri?

Du har sikkert gjort ting i ditt liv du angrer for, og at vi mennesker kan tilgi hverandre er en gave.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lysestake skrev (1 minutt siden):

Du har sikkert gjort ting i ditt liv du angrer for, og at vi mennesker kan tilgi hverandre er en gave.

Jeg har respekt for at de ber om unnskyldning, men har ingen tro på Rudjord om den «rent a wreck» kommentaren. Høres akkurat ut som henne. Flaut og smålig at hun skylder på en stakkars PR rådgiver. Så feigt!

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lysestake skrev (6 minutter siden):

Javel? Kan du da?
Hvordan vet DU det de tenkte før dette eksploderte i en selvlaget shitstorm?

Dette er ikke noen unge nykommere verken når det gjelder media, pressemeldinger eller skarpe meninger.

Jeg har absolutt gjort mine feil og stått for det.

Men ikke sitter på en podcast og skylder på en feil i pressemeldingen🙄

Endret av Glufseguri
  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...