Glufseguri Skrevet 22. september 2022 #281 Del Skrevet 22. september 2022 (endret) Selvsagt kommer det en pod etterhvert, de må bare bare sanke sammen sympati og tenn lys-vibber fra heiagjengen før de kan snakke ut om den harde tiden og om hvor slemme Rent-a-wrek damer er mot de som bare vil holde seg like vakre og stramme etter fylte førti🙄 Cry me a føkkings river. Endret 22. september 2022 av Glufseguri 12 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mjart Skrevet 22. september 2022 #282 Del Skrevet 22. september 2022 Sprite skrev (16 minutter siden): Syns de er meget uproffe nå. Om det ikke kommer noe pod så burde de faktisk si det. Men Neida. Stille som graven hos de begge to… Skuffende men ikke overraskende. Jeg visste dette kom til å skje. De har sagt at det skal komme ny episode i dag. Den er vel bare forsinket. 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophia_08 Skrevet 22. september 2022 #283 Del Skrevet 22. september 2022 10 minutter siden, Glufseguri said: Selvsagt kommer det en pod etterhvert, de må bare bare sanke sammen sympati og tenn lys-vibber fra heiagjengen før de kan snakke ut om det harde tiden og om hvor slemme Rent-a-wrek damer er mot de som bare vil holde seg like vakre og stramme etter fylte førti🙄 Cry me a føkkings river. Ja, i kjent influenser-stil så trekker de nok frem de mest usakelige og sjikanereden meldingne de har fått, mens den legitime og saklige kritikken (som er overveldende) blir forbigått i stillhet. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Henikka Skrevet 22. september 2022 #284 Del Skrevet 22. september 2022 Mjart skrev (28 minutter siden): De har sagt at det skal komme ny episode i dag. Den er vel bare forsinket. 🙂 Hvor har de sagt at det kommer en ny pod idag? Jeg har ventet siden klokka 6 idag tidlig😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mjart Skrevet 22. september 2022 #285 Del Skrevet 22. september 2022 Henikka skrev (15 minutter siden): Hvor har de sagt at det kommer en ny pod idag? Jeg har ventet siden klokka 6 idag tidlig😅 Det ble skrevet i en kommentar på det øverste innlegget på siden deres på Facebook. 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glufseguri Skrevet 22. september 2022 #286 Del Skrevet 22. september 2022 Da var podden ute. Seriøst, de ror på et olympisk nivå her. Skyld på PR-personen, særlig. Hun mente hvert ord det er jeg 100% sikker på. 15 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fru G Skrevet 22. september 2022 #287 Del Skrevet 22. september 2022 Mjart skrev (1 time siden): De har sagt at det skal komme ny episode i dag. Den er vel bare forsinket. 🙂 Den er ute, men veldig kort fordi de er visst noen vrak for tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sprite Skrevet 22. september 2022 #288 Del Skrevet 22. september 2022 Fru G skrev (1 minutt siden): Den er ute, men veldig kort fordi de er visst noen vrak for tiden. Hahaha fy faen😂😂😂😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
5by5 Skrevet 22. september 2022 #289 Del Skrevet 22. september 2022 Ikke rart de er noen vrak for tiden, det må være beinhardt å få så mye negativ oppmerksomhet rettet mot seg fra alle kanter! De har absolutt fortjent å få pes for dette, men tror også det er veldig tungt å håndtere, selv for medievante kjendiser. Syns de greide seg fint i podden nå. De forklarer seg, og unnskylder. Hva mer kan de gjøre? Ikke helt sikker på om jeg tror på at rent-a-wreck-kommentaren IKKE kom fra Vanessa, men men. Håper de begge (og Tjelta) bruker enhver mulighet fremover til å vri oppmerksomheten over mot faktisk kvinnehelse. Da kommer det i det minste noe godt ut av dette! 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskermenn Skrevet 22. september 2022 #290 Del Skrevet 22. september 2022 🥱 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuppa Skrevet 22. september 2022 #291 Del Skrevet 22. september 2022 Kan være jeg husker helt feil, men sa ikke Vanessa den rent a wreck-kommentaren i podden som ble sletta? Mener å huske at jeg reagerte på en lignende uttalelse i selv podden, men ble plutselig usikker når hun idag sier kommentaren egentlig ikke var fra henne. Selv om jeg mener kritikken var berettiget, så forstår jeg at det har vært en tøff uke for de. De er jo bare mennesker de også, det må vi ikke glemme. 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nevian Skrevet 22. september 2022 #292 Del Skrevet 22. september 2022 Med mindre dette var et stunt fra start til slutt, har jeg for min del har ingen tro på at beklagelsen fra disse tre er ektefølt på noe nivå. De er lei seg for at det ble et uhåndterlig oppstyr, og det er det hele. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Henikka Skrevet 22. september 2022 #293 Del Skrevet 22. september 2022 Mjart skrev (1 time siden): Det ble skrevet i en kommentar på det øverste innlegget på siden deres på Facebook. 🙂 Thank u:) Og nå ligger den ute Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lurker Skrevet 22. september 2022 #294 Del Skrevet 22. september 2022 Stor kontrakst mellom podkasten og hva Pia Tjelta skriver: https://www.instagram.com/p/CizthSfDe23/?hl=en 4 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskermenn Skrevet 22. september 2022 #295 Del Skrevet 22. september 2022 Hvordan er dette aldersgrense 9 år? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glufseguri Skrevet 22. september 2022 #296 Del Skrevet 22. september 2022 lurker skrev (5 minutter siden): Stor kontrakst mellom podkasten og hva Pia Tjelta skriver: https://www.instagram.com/p/CizthSfDe23/?hl=en Merkelig at ikke Pia skylder på PR-personen😏 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophia_08 Skrevet 22. september 2022 #297 Del Skrevet 22. september 2022 Men hvordan er det mulig å sende ut to ulike pressemeldinger? Og rart at VG nektet å trekke feilutsendt pressemelding..? Burde jo være enkelt å verifisere av VG at dette stemmer?🤷♀️ Jeg mener hun sa flere provoserende utsagn om å fikse på kroppen også i podcasten.. Episoden ligger vel der ute på nettet en plass, selv om den er slettet...? 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lysestake Skrevet 22. september 2022 #298 Del Skrevet 22. september 2022 Glufseguri skrev (53 minutter siden): Da var podden ute. Seriøst, de ror på et olympisk nivå her. Skyld på PR-personen, særlig. Hun mente hvert ord det er jeg 100% sikker på. 100% sikker? Leser du tanker? Og hva mer skal de gjøre da, glufseguri? Du har sikkert gjort ting i ditt liv du angrer for, og at vi mennesker kan tilgi hverandre er en gave. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hellasinmyheart Skrevet 22. september 2022 #299 Del Skrevet 22. september 2022 lysestake skrev (1 minutt siden): 100% sikker? Leser du tanker? Og hva mer skal de gjøre da, glufseguri? Du har sikkert gjort ting i ditt liv du angrer for, og at vi mennesker kan tilgi hverandre er en gave. Jeg har respekt for at de ber om unnskyldning, men har ingen tro på Rudjord om den «rent a wreck» kommentaren. Høres akkurat ut som henne. Flaut og smålig at hun skylder på en stakkars PR rådgiver. Så feigt! 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glufseguri Skrevet 22. september 2022 #300 Del Skrevet 22. september 2022 (endret) lysestake skrev (6 minutter siden): 100% sikker? Leser du tanker? Og hva mer skal de gjøre da, glufseguri? Du har sikkert gjort ting i ditt liv du angrer for, og at vi mennesker kan tilgi hverandre er en gave. Javel? Kan du da? Hvordan vet DU det de tenkte før dette eksploderte i en selvlaget shitstorm? Dette er ikke noen unge nykommere verken når det gjelder media, pressemeldinger eller skarpe meninger. Jeg har absolutt gjort mine feil og stått for det. Men ikke sitter på en podcast og skylder på en feil i pressemeldingen🙄 Endret 22. september 2022 av Glufseguri 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå