O Rakel Skrevet 20. september 2022 #201 Del Skrevet 20. september 2022 Gulvplanke skrev (44 minutter siden): Jonas Forsang, mannen til Vanessa Rudjord, er en av hovedeierne bak. Damene ser ut til å ha blitt brukt som markedsføringskanal, men snakk om å bomme da! Tenker dette kanskje er verst for Pia Tjelta, som jeg tror de fleste har hatt et helt annet inntrykk av. Jeg vil ikke trekke inn døtrene til damene, for to av dem har ikke valgt offentligheten, men det er jo utrolig trist å ha mødre som legger så ekstremt mye verdi i utseendet. Nettopp. De sier nå at de ikke kan fortsette med eierskap, men det har de aldri hatt, i så fall marginalt. Å ha jobbet med dette i flere måneder, gjort research på behandlinger, lokaler osv og så gi opp pga en ukes motbør (i steden for å endre profilen bort fra kvinnehelse) og overdra eierskap til Sayed, står ikke til troende. De har aldri hatt eierskap, og det har flere også skrevet om (Bø a Dagsavisen - det er Magnus Rønningen og Jonas Forsang som har kjørt inn kapital i tillegg til Sayed), men gjelder nå å LATE SOM de går ut før aksjebonen blir ferdig ig tilgjengelig (nå står et proforma firma som eier i en overgangsfase). VR er notorisk når det gjelder å fake en virkelighet og misbruke roller og SS er veldig naiv til å være 50+. Hva Pia T begriper jeg ikke hva hun tenkte på, hun har en annen «ordentlig» karriere (eller egentlig to) og trenger ikke melke kjendisstatus. Veldig pinlig for alle tre da 😌 18 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunabelle Skrevet 20. september 2022 #202 Del Skrevet 20. september 2022 Legen har jukset med cv'n sin også. Blir mer og mer useriøst dette her. https://borsen.dagbladet.no/nyheter/legens-cv-stemmer-ikke/77209045 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sprite Skrevet 20. september 2022 #203 Del Skrevet 20. september 2022 Lunabelle skrev (1 minutt siden): Legen har jukset med cv'n sin også. Blir mer og mer useriøst dette her. https://borsen.dagbladet.no/nyheter/legens-cv-stemmer-ikke/77209045 Hahahaa hjeeeelp😂 blir verre og verre dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest DislayName Skrevet 20. september 2022 #204 Del Skrevet 20. september 2022 Det er ikke sååå ille å eldes som et vrak. Ikke røyk, stabil kroppsvekt, solkrem, sunn mat, drikke masse vann, god døgnrytme, tren litt og man eldes med grei stil. PT, VR, SS ser ikke sååå unge ut. De ser ut som voksne damer som har fiksa på endel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glufseguri Skrevet 20. september 2022 #205 Del Skrevet 20. september 2022 DislayName skrev (17 minutter siden): Det er ikke sååå ille å eldes som et vrak. Ikke røyk, stabil kroppsvekt, solkrem, sunn mat, drikke masse vann, god døgnrytme, tren litt og man eldes med grei stil. PT, VR, SS ser ikke sååå unge ut. De ser ut som voksne damer som har fiksa på endel. Vanessa og Pia har ikke lagt skjul på at de har røyka/røyker som skorsteiner. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babushka Skrevet 20. september 2022 #206 Del Skrevet 20. september 2022 Sprite skrev (26 minutter siden): Hahahaa hjeeeelp😂 blir verre og verre dette Ja styr unna! Klarer man ikke det så velg i det minste en annen klinikk, er vel nok å ta av. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babushka Skrevet 20. september 2022 #207 Del Skrevet 20. september 2022 DislayName skrev (31 minutter siden): Det er ikke sååå ille å eldes som et vrak. Ikke røyk, stabil kroppsvekt, solkrem, sunn mat, drikke masse vann, god døgnrytme, tren litt og man eldes med grei stil. PT, VR, SS ser ikke sååå unge ut. De ser ut som voksne damer som har fiksa på endel. Synes ikke Pia ser ut som har fikset på endel, men nå vet vi jo at hun har gjort det. Hadde jo ikke blitt med på et slik samarbeid om ikke selv var kunde. Tror vi dessverre nesten er der at flertallet over en viss alder har fikset på noe, bare ikke alle som er like ærlige på det. Trist at har blitt sånn, men samfunnet har skapt et bilde på at som kvinne går man ut på dato og mister mye av sin verdi etter en viss alder. Ungdommen uten en eneste rynke er jo livredde og har begynt forebyggingen allerede. Selv om jeg mistenker at de implantat rompene kanskje ikke blir like fine med alderen. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 20. september 2022 #208 Del Skrevet 20. september 2022 Sprite skrev (42 minutter siden): Hahahaa hjeeeelp😂 blir verre og verre dette Mangler bare Durek og litt medaljonger si’ 🙈 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babushka Skrevet 20. september 2022 #209 Del Skrevet 20. september 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Mangler bare Durek og litt medaljonger si’ 🙈 Ja, dette hadde nok aldri skjedd i LA, der hadde nok alt dette fått passere. Kanskje de har sett for mye på Kardashians og Real housewives. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sweetheaven Skrevet 20. september 2022 #210 Del Skrevet 20. september 2022 Babushka skrev (10 minutter siden): Synes ikke Pia ser ut som har fikset på endel, men nå vet vi jo at hun har gjort det. Hadde jo ikke blitt med på et slik samarbeid om ikke selv var kunde. Tror vi dessverre nesten er der at flertallet over en viss alder har fikset på noe, bare ikke alle som er like ærlige på det. Trist at har blitt sånn, men samfunnet har skapt et bilde på at som kvinne går man ut på dato og mister mye av sin verdi etter en viss alder. Ungdommen uten en eneste rynke er jo livredde og har begynt forebyggingen allerede. Selv om jeg mistenker at de implantat rompene kanskje ikke blir like fine med alderen. Bare å se hvilke kjendiser som støttet denne lanseringen: - Morten Høgseth - Erlend Elias - Mia Gundersen - Signy Fardal - Holzweilerne Lista er lang.. Så har du de som driter seg like mye loddrett ut under samme liga som feks. Ingeborg Senneset som både bruker fillers, Botox, men som velger å bruke sin vante ropert i mangel på en eller annen stakkarslig oppmerksomhet for å ditche de som gjør det samme som henne selv. Nesten så man spør seg om det er et snev av hjerneaktivitet igjen etter så mye nervegift? Ingen av disse har blitt nevneverdig penere av denne type behandling, heller tvert i mot. Man blir visst blind på eget speilbilde etter slik behandling. Og mange er jo rene levende reklame på hvor dritt det kan gå. 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babushka Skrevet 20. september 2022 #211 Del Skrevet 20. september 2022 Sweetheaven skrev (1 minutt siden): Bare å se hvilke kjendiser som støttet denne lanseringen: - Morten Høgseth - Erlend Elias - Mia Gundersen - Signy Fardal - Holzweilerne Lista er lang.. Så har du de som driter seg like mye loddrett ut under samme liga som feks. Ingeborg Senneset som både bruker fillers, Botox, men som velger å bruke sin vante ropert i mangel på en eller annen stakkarslig oppmerksomhet for å ditche de som gjør det samme som henne selv. Nesten så man spør seg om det er et snev av hjerneaktivitet igjen etter så mye nervegift? Ingen av disse har blitt nevneverdig penere av denne type behandling, heller tvert i mot. Man blir visst blind på eget speilbilde etter slik behandling. Og mange er jo rene levende reklame på hvor dritt det kan gå. Ja lista er lang, men trodde ikke Holzweilerene var verstinger her? Men er nok mange som fikser seg mer diskre enn feks Silje Torp, Linni Meister, Sophie Elise og Lilli Bendriss. Men ja for mye Botox og fillers i leppene ser ikke bra ut, mye finere med litt rynker spør du meg. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caniggia Skrevet 20. september 2022 #212 Del Skrevet 20. september 2022 Dum, dummere, dummest. Utrolig at de ikke skjønte at dette kom til å ende i grøfta. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glufseguri Skrevet 20. september 2022 #213 Del Skrevet 20. september 2022 https://www.dagbladet.no/kultur/brukte-13-minutter-pa-umerket-egenreklame/77206491 Får håpe FO gir de noen ekstra rynker etter dette😏 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babushka Skrevet 20. september 2022 #214 Del Skrevet 20. september 2022 Glufseguri skrev (4 minutter siden): https://www.dagbladet.no/kultur/brukte-13-minutter-pa-umerket-egenreklame/77206491 Får håpe FO gir de noen ekstra rynker etter dette😏 Forbrukertilsynet er slappe skal nok litt mer alvorlige brudd til slik som MammatilMichelle sine konkurranser uten premier. De har jo også fjernet episoden nå. Virker som makten er hos influenserene, mye dårlig merking det ute. Mange som bruker filter/redigerer seg selv når reklamerer for produkter. Virker ikke som om noen bryr seg heller. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonymBbruker Skrevet 20. september 2022 #215 Del Skrevet 20. september 2022 Babushka skrev (8 minutter siden): Forbrukertilsynet er slappe skal nok litt mer alvorlige brudd til slik som MammatilMichelle sine konkurranser uten premier. De har jo også fjernet episoden nå. Virker som makten er hos influenserene, mye dårlig merking det ute. Mange som bruker filter/redigerer seg selv når reklamerer for produkter. Virker ikke som om noen bryr seg heller. Vi er jo mange som bryr oss, men kanskje ikke iblant de som har makt innen feltet? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babushka Skrevet 20. september 2022 #216 Del Skrevet 20. september 2022 anonymBbruker skrev (7 minutter siden): Vi er jo mange som bryr oss, men kanskje ikke iblant de som har makt innen feltet? Vi som følger kan også melde inn de som ikke merker korrekt. Men når så få gidder bry seg får det ingen følger. Det er jo juks å reklamere for sminke og hudpleie med filter på? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonymBbruker Skrevet 20. september 2022 #217 Del Skrevet 20. september 2022 Babushka skrev (2 minutter siden): Vi som følger kan også melde inn de som ikke merker korrekt. Men når så få gidder bry seg får det ingen følger. Det er jo juks å reklamere for sminke og hudpleie med filter på? Sant. Kanskje på tide at vi varsler mer aktivt. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krokenguri Skrevet 20. september 2022 #218 Del Skrevet 20. september 2022 Era Vulgaris skrev (På 18.9.2022 den 13.44): Jeg er ikke enig i at Skarbø ser ut som hun er 30, men det spiller heller ingen rolle. For meg spiller det større rolle hvilke verdier folk fronter, og når det er viktigere hvordan skallet ser ut enn innholdet, spiller det liten rolle hvor vakker du er, eller om du eldes som en Jaguar. Det provoserer meg grenseløst at de skal tjene masse penger på å gå baklengs inn i framtiden med disse kvinnefiendtlige holdningene de ytrer. Jeg er 50+, og jeg ser selvfølgelig sånn ut også. At andre, jevnaldrende kvinner skal se på meg som noe som kommer fra Rent-a-wreck, fordi jeg ønsker å eldes naturlig, viser bare hvor overflatiske og pengegriske de er. Personlig vil jeg aldri legge meg under kniven av kosmetiske årsaker, ei heller sprøyte nervegift inn i ansiktet. Det er meg en gåte at folk frivillig gjør sånne ting. At de på toppen av det hele skal pakke dette konseptet inn i det de kaller "kvinnehelse", er så ureflektert, nedlatende, og ja - kvinnefiendtlig. Kvinnehelse er medisinsk. Som sagt, de må gjerne starte klinikk, men kall en spade for en spade. Tror de folk er så dumme at de tror de får helsehjelp når de besøker klinikken? Å undervurdere sitt publikum er ekstremt dårlig PR. Litt usikker på hvorfor man skal være misfornøyd med at kvinner tjener penger. Det syntes jeg forsåvidt er superbra, og håper flere ser forbi hets, og satset. Det jeg derimot er forbanna på er å kalle det kvinne helse. Det er et stekt misbruk av ordet kvinnehelse og forvrenger ordets betydning. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonymBbruker Skrevet 20. september 2022 #219 Del Skrevet 20. september 2022 Krokenguri skrev (1 minutt siden): Litt usikker på hvorfor man skal være misfornøyd med at kvinner tjener penger. Det syntes jeg forsåvidt er superbra, og håper flere ser forbi hets, og satset. Det jeg derimot er forbanna på er å kalle det kvinne helse. Det er et stekt misbruk av ordet kvinnehelse og forvrenger ordets betydning. Mulig fordi det er litt uetisk å tjene penger på/ være med på å nøre opp under damers usikkerhet i forhold til utseendet, bare fordi man blir eldre. Hvis de tjener penger på noe som ikke går direkte på bekostning av andre, eller andres selvfølelse, er jo ingenting bedre enn det 👍 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babushka Skrevet 20. september 2022 #220 Del Skrevet 20. september 2022 Krokenguri skrev (4 minutter siden): Litt usikker på hvorfor man skal være misfornøyd med at kvinner tjener penger. Det syntes jeg forsåvidt er superbra, og håper flere ser forbi hets, og satset. Det jeg derimot er forbanna på er å kalle det kvinne helse. Det er et stekt misbruk av ordet kvinnehelse og forvrenger ordets betydning. Enig i at vi må heie på kvinner som tør å satse og investere. Kanskje en tankevekker og ikke sløse bort alle pengene på eget utseendet, og heller investere de i noe mer fornuftig som gir bedre avkastning enn litt strammere hud. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå