totti_1 Skrevet 14. september 2022 #1 Del Skrevet 14. september 2022 Denne serien har fått mye kritikk. Men jeg gir serien terningkast 4/5, synes den var veldig realistisk. Serien er åpenbart bygget på boken til disse tv2-journalistene og de er flinke. Jeg anbefaler å se den og gjøre opp en egen mening. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #2 Del Skrevet 14. september 2022 For et makkverk. Noe av det dårligste jeg har sett. Terningkast 0. Anonymkode: a22e1...bc0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #3 Del Skrevet 14. september 2022 Jeg likte ikke serien, satt bare og irriterte meg over det dårlige skuespillet. Anonymkode: 9990a...e6e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2022 #4 Del Skrevet 15. september 2022 denne TV-serien kommer selvfølgelig aldri til å komme noen "ny" informasjon til denne saken. Det er bare for å skrape til seg mest mulig oppmerksomhet og TV-seere. altså ikke verdt å følge med på... Anonymkode: 18dcf...b67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå