Gå til innhold

Jeg er 38 han er 50. Kan dette lykkes?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vanskelig å si noe om sjanser eller ikke, men er nok av de som får det til på tross av alder ❤️ Personlig hadde jeg ikke klart å legge det fra meg før alt var prøvd. Men det er samtidig viktig å huske at man uansett utfall skal komme ut i andre enden med vettet noenlunde i behold. 

Vanskelig å komme med råd eller innspill uten mer informasjon om grunnen til at det ikke klaffer. 

Har det vært brukt ICSI under IVF? Da velger de jo ut sædcellene nøye, og gir økt sjans i forhold til bare IVF.

Har han brukt hormoner også, eller kan det være aktuelt? 

Andre ting som kan ha påvirket kvaliteten rundt forsøkene? Feber i månedene før? Mye koffein? Røyk, snus, overvekt? 

Noen har god effekt av Q10 tilskudd i månedene før forsøk, gjerne at begge bruker det. 

Anonymkode: 940ea...6f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi fikk det til - mannen er 53 :)! Jeg er 35. Så ikke mist alt håp❤️. Tok to år, men… var ikke helt «planlagt», men velkomment og elsket ❤️🌹🙈

Anonymkode: e5b9c...282

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 14.9.2022 den 14.31):

Vi har allerede noen mislykkede ivf-forsøk bak oss. Har prøvd i noen år. Nå har mannen bikket 50 og jeg er snart 39. Jeg fikk særlig etter at han ble 50 en depressiv tid med noen dystre tanker om at det er for sent for oss…

Har noen her erfaringer og innspill å dele?

Anonymkode: 395ec...bf9

Det går hvert fall mye fortere hvis dere går privat. Offentlig IVF tar jo år og dag. Med tanke på at dere begge er godt voksne så håper jeg dere gjør alt dere kan for å holde dere friske, sterke og raske i fht trening og kosthold, slik at dere har energi og krefter til å følge opp barnet deres i årene fremover. Mannen din vil jo f eks ha tippet 70 år før barnet deres blir ferdig med VGS og flytter ut, dersom dere blir gravide nå. Jeg er ikke enig i deres valg om å vente i 10 år og prioritere hverandre og reising fremfor barn helt til dere ble såpass gamle, men vi er jo alle forskjellige.

Anonymkode: 00745...b38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...