Gjest l,g Skrevet 27. november 2005 #1 Del Skrevet 27. november 2005 Er forelska! Noe så utrolig forelska også faktisk, så inn i hamperaua forelska i ei dame, hu er så utrolig den dama! Jeg tenker på hu hele dagen og har mer eller mindre våte drømmer hver natt. Og veit du hva? Hu er forelska i meg også, noe så utrolig forelska i meg. Men vi må dessverre kutte kontakten nå, vi har ikke hat kontakt siden i går morges, ikke en melding en gang. Sist jeg prata med henne så hun meg i øynene og de øynene sa alt, tårer og utrolig mye følelser, hun så på meg og sa at vi viste dette ville ende slik, hun skulle så gjerne ha gjort det annerledes men vi måtte slutte før vi gjorde noe vi ikke kan gjøre, hun måtte satse på familien. Jeg forstår at familien kommer før meg, er stolt over at vi ikke har gitt hverandre mer enn en kos eller to, viste at jeg ville tape kampen og jeg viste at hun er forelsket i meg. Vert singel i mange år nå og når jeg møter ei det bare sier pang hos så er hu så klart gift, livet er ikke akkurat snilt nei. Møter ei som er alt jeg har drømmt om både av utseende, oppførsel, interesser og ja alt stemmer liksom, når du møter ei slik skal det mye til at hun føler dette for deg også. Og når hun føler det er hun så klart gift og er så utrolig ”snill” og innformere meg om det! Hvor vondt er det ikke å tenke akkurat nå? Hvor ensomt er ikke livet nå? Hvor sår er ikke all musikken min og hvor ulykkelig er ikke jeg? Endelig møter jeg drømmen også må vi si hade! Drømmen som faktisk drømmte om meg! Livet stinker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. november 2005 #2 Del Skrevet 27. november 2005 l,g her. når jeg skreiv at hun er så snill og måtte innformere om det så var det om at hun er forelsket jeg mente, ikke at hun var gift. hun innformerte så klart om det også........ja....hmmm. ok. noen som ikke helt forsto hva jeg prøver og si her nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
burgarn Skrevet 27. november 2005 #3 Del Skrevet 27. november 2005 bad luck? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jalileh Skrevet 27. november 2005 #4 Del Skrevet 27. november 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 30. november 2005 #5 Del Skrevet 30. november 2005 Kjenner meg igjen i noe av det du skriver der... Jeg fikk han ikke, gikk med "forelskelses-sorg" en god stund. Det er nesten værre å vite at den andre liker deg også, tar liksom lengre tid å komme over det da. Men tiden går, og det blir lettere! Det finnes flere enn bare en for oss alle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gotthard Skrevet 30. november 2005 #6 Del Skrevet 30. november 2005 ingen gode råd og gi, men som hun over skreiv "det finnes flere enn bare en for oss alle" føler med deg og håper hun har en singel tvillingsøster:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå