Gå til innhold

Hvilken disney prinsesse film er den beste?

Heipådegådu

Anbefalte innlegg

Heipådegådu skrev (1 minutt siden):

Oja, ja jeg er 2000 modell, da gir det veldig mening😊 får nok søke det opp å oppleve hva dere fikk se🤩

Du er 2000 modell ja er 1988 modell jeg  :) ja det var mye fint på den tiden spesielt om lørdagskveldene syv søstre etc :) ja du får søke opp dette vi hadde ikke så mange kanaler den gangen NRK Tv 2 Tv3 Tv Norge etc :)  er mere nå husker den tiden hvor vi hadde antenne på tv,n denne måtte ofte flyttes rundt i rommet ikke hadde vi internett heller :) 

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heipådegådu skrev (15 minutter siden):

Hva er d jeg nettopp vitnet til😂😂😭 dette er vel da ikke disney!😂

Nei, men handler om samme (virkelige!) person som "Sissi"-serien 😆

Anonymkode: ccd73...4d8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Nei, men handler om samme (virkelige!) person som "Sissi"-serien 😆

Anonymkode: ccd73...4d8

Oja, da ga det litt mer mening 😄🙌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heipådegådu skrev (16 minutter siden):

Så lenge en ser brave på norsk, man skal være ganske brave å se den på engelsk uten teksting😂😂 men fortellingen er dritbra!!

Særlig 1 gruppe bipersoner snakker en ubegripelig høylandsengelsk dialekt 😁 nydelig musikk og fint plott 😊

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maskinfører skrev (8 minutter siden):

Du er 2000 modell ja er 1988 modell jeg  :) ja det var mye fint på den tiden spesielt om lørdagskveldene syv søstre etc :) ja du får søke opp dette vi hadde ikke så mange kanaler den gangen NRK Tv 2 Tv3 Tv Norge etc :)  er mere nå husker den tiden hvor vi hadde antenne på tv,n denne måtte ofte flyttes rundt i rommet ikke hadde vi internett heller :) 

Vi hadde ikke antenne når vi vokste opp men vi hadde sånn liten firkanta boks tv, jeg husker jeg sølte ett glass brus som sto i vinduskarmen oppi TVen, jeg var hjerteknust.. ikke visste jeg at jeg skulle få ny flatskjerm! Skulle nesten gjort det tidligere 😂

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Athena Catalina skrev (2 minutter siden):

Tangled og Aladdin. 

Åå Aladdin😍 den er super koselig❤ jeg syns re-maken var ikke så verst den heller! Mest på grunn av Jasmin sin egen solo som ikke var i orginalen🥰

Endret av Heipådegådu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MissWoodville

Den lille havfruen og Skjønnheten og udyret. Husker ennå hvor magisk det var å se dem på film og lese bøkene etterpå❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hater alle de moderne filmene hvor alle har samme ansikt og ansiktsuttrykk. For meg endte den siste Disney-klassikeren med Ringeren av Notre dame. Og min favorittprinsessefilm er Snehvit ❤️ for et kunstverk!

Anonymkode: 62f89...723

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hater alle de moderne filmene hvor alle har samme ansikt og ansiktsuttrykk. For meg endte den siste Disney-klassikeren med Ringeren av Notre dame. Og min favorittprinsessefilm er Snehvit ❤️ for et kunstverk!

Anonymkode: 62f89...723

Snehvit er en klassiker😍😍 notre dam er en god stund siden jeg har sett! Litt redd for at opplevelsen blir annerledes i voksen alder, er det verdt det?

Endret av Heipådegådu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
On 9/13/2022 at 5:31 PM, Maskinfører said:

Pocahontas var også fin :) husker det gikk på Lørdagsmorgenen :) 

På lørdags morgenen? Var da bare 2 filmer og ikke en serie?

Anonymkode: 1f0c1...bd8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

På lørdags morgenen? Var da bare 2 filmer og ikke en serie?

Hei beklager har skjedd noe galt der sånn  :) var lille havfruen  som ble sendt i flere episoder :) er jo 24 år siden så ikke så rart man husker litt feil :) 

Endret av Maskinfører
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Maskinfører said:

Hei beklager har skjedd noe galt der sånn  :) var lille havfruen  som ble sendt i flere episoder :) er jo 24 år siden så ikke så rart man husker litt feil :) 

Skjønner🙂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Skjønner🙂

Ja man begynner jo å bli en gammel mann vettu 34 år :) den gangen var man jo  bare 10 år :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...