AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #41 Skrevet 14. september 2022 Altså - hvis jeg skulle ha "møtt" min nåværende på Tinder eller tilsvarende, så hadde det nok aldri blitt oss. Han er ansiktspen, men temmelig overvektig, i tillegg til å være introvert og ha ganske nerdete interesser 😄 I stedet møttes vi via felles venner og ble kjent med hverandre på den måten, og jeg ble etterhvert utrolig sjarmert av humøret, humoren og glimtet i øyet, mangelen på selvhøytidelighet, generøsiteten (ikke i form av penger) og intelligensen. Det viste seg at vi også hadde en del til felles ellers, f.eks. når det gjelder musikksmak, film/TV-serier, verdier og holdninger, samfunnspolitikk etc. Jeg kan ta feil, men jeg er av den oppfatningen at det er vanskelig å formidle disse tingene via en datingapp. Anonymkode: 62049...b1f 2
AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #42 Skrevet 14. september 2022 Det kvinner ønsker og hvem de faller for kan forklares med kvantefysikk. Google Schrødingers katt tankeeksperimentet… Anonymkode: c9920...dd5
AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #43 Skrevet 14. september 2022 Hvorfor er dere på Tinder egentlig? Er det ikke bare å dra ut og treffe folk? Anonymkode: fcb37...429 2
AnonymBruker Skrevet 15. september 2022 #44 Skrevet 15. september 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hvorfor er dere på Tinder egentlig? Er det ikke bare å dra ut og treffe folk? Anonymkode: fcb37...429 Nei? Det har jeg prøvd i mange år. Anonymkode: f5b39...c3d
klarinetta Skrevet 15. september 2022 #45 Skrevet 15. september 2022 (endret) Jeg tror vi mennesker er rimelig enkle sånn- vi styres (mer eller mindre ubevisst) av kreftene bak evolusjonen som ser ut til å trekkes mot én retning heller enn en annen. Reproduksjon er jo den aller viktigste forutsetningen for liv, så usexy det enn er. Men så må vi jo i neste instans vurdere om den vi har møtt vil sikre oss i en sårbar periode der et barn skal bli til. Og det er her datingen slår inn, man blir kjent istedetfor å lage barn "første kvelden". Så jeg tror altså de fleste individer (uansett kjønn osv) ville falt for kombinasjonen utseende + personlighet, fordi vi ikke kan noe for det. Endret 15. september 2022 av klarinetta
AnonymBruker Skrevet 15. september 2022 #46 Skrevet 15. september 2022 Tinder er perfekt for sjenerte kjekke menn Anonymkode: 31f54...4aa
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå