Gå til innhold

Sosialt eksperiment - hvem faller kvinner for

Fremhevede innlegg

Skrevet

Altså - hvis jeg skulle ha "møtt" min nåværende på Tinder eller tilsvarende, så hadde det nok aldri blitt oss. Han er ansiktspen, men temmelig overvektig, i tillegg til å være introvert og ha ganske nerdete interesser 😄 I stedet møttes vi via felles venner og ble kjent med hverandre på den måten, og jeg ble etterhvert utrolig sjarmert av humøret, humoren og glimtet i øyet, mangelen på selvhøytidelighet, generøsiteten (ikke i form av penger) og intelligensen.  Det viste seg at vi også hadde en del til felles ellers, f.eks. når det gjelder musikksmak, film/TV-serier, verdier og holdninger, samfunnspolitikk etc. Jeg kan ta feil, men jeg er av den oppfatningen at det er vanskelig å formidle disse tingene via en datingapp.

Anonymkode: 62049...b1f

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kvinner ønsker og hvem de faller for kan forklares med kvantefysikk. Google Schrødingers katt tankeeksperimentet…

Anonymkode: c9920...dd5

Skrevet

Hvorfor er dere på Tinder egentlig? Er det ikke bare å dra ut og treffe folk?

Anonymkode: fcb37...429

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Hvorfor er dere på Tinder egentlig? Er det ikke bare å dra ut og treffe folk?

Anonymkode: fcb37...429

Nei? Det har jeg prøvd i mange år.

Anonymkode: f5b39...c3d

Skrevet (endret)

Jeg tror vi mennesker er rimelig enkle sånn- vi styres (mer eller mindre ubevisst) av kreftene bak evolusjonen som ser ut til å trekkes mot én retning heller enn en annen. 

Reproduksjon er jo den aller viktigste forutsetningen for liv, så usexy det enn er. 

Men så må vi jo i neste instans vurdere om den vi har møtt vil sikre oss i en sårbar periode der et barn skal bli til. Og det er her datingen slår inn, man blir kjent istedetfor å lage barn "første kvelden". 

Så jeg tror altså de fleste individer (uansett kjønn osv) ville falt for kombinasjonen utseende + personlighet, fordi vi ikke kan noe for det. 

Endret av klarinetta
Skrevet

Tinder er perfekt for sjenerte kjekke menn

Anonymkode: 31f54...4aa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...