AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #1 Skrevet 13. september 2022 Jeg er selv blitt singel og har registrert meg på dating apper. Jeg har ikke hatt det store hellet med å finne matcher, men jeg har fått noen bra treff som jeg kanskje vil møte etter hvert. Jeg føler meg selv som en ganske pen mann. Jeg er høy, mørk. Når jeg var singel før eksen min fikk jeg alltid mye oppmerksomhet fra det motsatte kjønn. Jeg har blitt litt eldre, og har fått litt mer pappa kropp enn jeg hadde da jeg var singel, men føler fortsatt jeg får mye oppmerksomhet når jeg er på fest eller på byen. I de settingene finner jeg riktig nok ikke folk som er ute etter noe seriøst. Jeg stusser derfor på at jeg får så få matcher på dating appene. Jeg bestemte meg derfor for å gjøre et lite eksperiment. Jeg opprettet en falsk profil og brukte bilder av en skikkelig hunk. I løpet av noen timer hadde jeg mistet tellingen på matcher. Jeg plukket meg ut noen tilfeldige kvinner som jeg pratet med ett par kvelder. De ble veldig begeistret for personligheten min, og ett par av de sa faktisk at de begynte å få litt sommerfugler når de pratet med meg fordi jeg virket så hyggelig og reflektert. Jeg var bare meg selv utenom bildene... Felles for alle var at de hevdet de faller for personligheten og ikke utseendet. Etter å ha avslørt eksperimentet uten å avsløre hvem jeg var ventet jeg en stund før jeg prøvde å matche med de samme kvinnene uten hell. Jeg prøvde med ulike bilder på profilen min og prøvde å skrive en spennende profiltekst. Konklusjonen min blir i hvert fall at det er utseendet som kommer i første rekke, og personligheten er en god nummer to. Det er litt synd med apper som tinder at alt er så overfladisk. Man blir liksom ikke kjent med personen på den korte tiden det tar å sviepe fordi et bilde. Jeg føler også at menn og kvinner sveiper annerledes. Menn sveiper ofte på alle kvinner mens kvinner ofte bruker ett sekund eller to mer på å bestemme seg. Derfor har ofte kvinner flere matcher enn det menn har. Anonymkode: aa693...5e7 9 1
GrønnNellik68 Skrevet 13. september 2022 #2 Skrevet 13. september 2022 Interessant. Hm kanskje prøve det samme på menn anyone?? Se hva de gjør 6 1
AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #3 Skrevet 13. september 2022 Tinder er for gøy og å hook ups er holdningen blant dem jeg kjenner. Jeg kjenner ingen som tror det er for å finne kjærligheten, selv om alle har hørt historier om at noen har gjort det. Om det er kun for sex har selvfølgelig utseende mye å si for kvinner også. Anonymkode: fbf41...e36 5 1
AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #4 Skrevet 13. september 2022 Så det finnes menn som faktisk er ute etter forhold på tinder? Den var ny. Anonymkode: fa1ca...0e9 7 1
AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #5 Skrevet 13. september 2022 Lagde ikke du denne tråden forrige uke også? Det du har gjort er ulovlig misbruk av bilder og utrolig tragisk å catfishe andre. Like lowlife som svindlere i Russland som catfisher desperate menn med modellpene damebilder Anonymkode: 8cc5f...2a3 5 2
AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #6 Skrevet 13. september 2022 Ja, er du sjokkert??? Det er TINDER!!! Anonymkode: 6589a...80f 6 1
AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #7 Skrevet 13. september 2022 Selvfølgelig så er det jo utseende som teller først på sånne apper det er jo det første inntrykket, du leser jo ikke nødvendigvis profilteksten til noen du ikke finner attraktiv? Du leser vel ikke profilen til hver eneste dame du heller? Anonymkode: f0a2c...d6e 4 2
Gjest AprilRyan Skrevet 13. september 2022 #8 Skrevet 13. september 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja, er du sjokkert??? Det er TINDER!!! Anonymkode: 6589a...80f Det samme tenkte jeg. Rart å lese om folk som faktisk blir overrasket over at Tinder er overfladisk når man hovedsakelig skal bedømme folk basert på utseendet.
AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #9 Skrevet 13. september 2022 Uansett hvordan en vrir og vender på det, så er det utseendet og bilder som en først ser på. Anonymkode: 47aa1...54b 2 1
AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #10 Skrevet 13. september 2022 Så du kastet bort tiden din for å gjøre et "eksperiment" som allerede har blitt forsket på 78548934 ganger. Gratulerer! Anonymkode: 44f88...0aa 6 2
AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #11 Skrevet 13. september 2022 Ja? Er jo det samme som menn gjør, jeg er ikke pen nok til å få matcher som kvinne. Går begge veier. Anonymkode: f5b39...c3d 8 2
AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #12 Skrevet 13. september 2022 På hvilke måte var det du "avslørte eksperimentet" ditt for disse kvinnene? Anonymkode: 34fff...ee0 3
AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #13 Skrevet 13. september 2022 11 minutter siden, AnonymBruker said: Ja? Er jo det samme som menn gjør, jeg er ikke pen nok til å få matcher som kvinne. Går begge veier. Anonymkode: f5b39...c3d Forskjell på å ikke få matcher og ikke få likes altså... Å ikke ha sjans på de mest populære mennene på tinder er ikke det samme som at ingen damer i verden liker deg Anonymkode: baff9...70d
AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #14 Skrevet 13. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Så det finnes menn som faktisk er ute etter forhold på tinder? Den var ny. Anonymkode: fa1ca...0e9 Ja. Det er mange menn på tinder som er ute etter forhold. Problemet er at kvinner ofte velger basert på utseendet. Menn og kvinner som får flest matcher vet at de kan få nesten hvem de vil og utnytter det til sin forlystelse i stedet. Hvis man i stedet hadde brukt litt mer tid på å bli kjent med "vanlige folk" ville man blitt overrasket over hvor mange bra menn og kvinner det er på tinder. Selv pleier jeg som oftest å lese det som står på profilen før jeg sveiper. Jeg har ofte blitt positivt overrasket av kvinner jeg vanligvis ikke ville ha datet. Noen ganger ser faktisk folk mye bedre ut i virkeligheten. Jeg har møtt mange som har funnet kjærligheten på tinder. At tinder barer er en app for å finne seg en sexpartner er derfor ikke helt sant. Anonymkode: aa693...5e7
AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #15 Skrevet 13. september 2022 Så du måtte teste selv,om mennesker foretrekker noe pent? Du tenkte kanskje før dette at stygge damer får like mye oppmerksomhet som pene? Og samme med menn? Selvfølgelig er det en fordel å se bra ut. Det sier seg selv. Anonymkode: 08aea...1aa 6
AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #16 Skrevet 13. september 2022 Lurer på om kvinner noen gang har tenkt slik. "Jammen bra jeg ikke ser ut som Sofia Vergara, helt umulig å møte menn." Anonymkode: 08aea...1aa 1
AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #17 Skrevet 13. september 2022 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Forskjell på å ikke få matcher og ikke få likes altså... Å ikke ha sjans på de mest populære mennene på tinder er ikke det samme som at ingen damer i verden liker deg Anonymkode: baff9...70d Jeg får ikke likes heller, så poenget mitt står seg. Anonymkode: f5b39...c3d 1
AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #18 Skrevet 13. september 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg er selv blitt singel og har registrert meg på dating apper. Jeg har ikke hatt det store hellet med å finne matcher, men jeg har fått noen bra treff som jeg kanskje vil møte etter hvert. Jeg føler meg selv som en ganske pen mann. Jeg er høy, mørk. Når jeg var singel før eksen min fikk jeg alltid mye oppmerksomhet fra det motsatte kjønn. Jeg har blitt litt eldre, og har fått litt mer pappa kropp enn jeg hadde da jeg var singel, men føler fortsatt jeg får mye oppmerksomhet når jeg er på fest eller på byen. I de settingene finner jeg riktig nok ikke folk som er ute etter noe seriøst. Jeg stusser derfor på at jeg får så få matcher på dating appene. Jeg bestemte meg derfor for å gjøre et lite eksperiment. Jeg opprettet en falsk profil og brukte bilder av en skikkelig hunk. I løpet av noen timer hadde jeg mistet tellingen på matcher. Jeg plukket meg ut noen tilfeldige kvinner som jeg pratet med ett par kvelder. De ble veldig begeistret for personligheten min, og ett par av de sa faktisk at de begynte å få litt sommerfugler når de pratet med meg fordi jeg virket så hyggelig og reflektert. Jeg var bare meg selv utenom bildene... Felles for alle var at de hevdet de faller for personligheten og ikke utseendet. Etter å ha avslørt eksperimentet uten å avsløre hvem jeg var ventet jeg en stund før jeg prøvde å matche med de samme kvinnene uten hell. Jeg prøvde med ulike bilder på profilen min og prøvde å skrive en spennende profiltekst. Konklusjonen min blir i hvert fall at det er utseendet som kommer i første rekke, og personligheten er en god nummer to. Det er litt synd med apper som tinder at alt er så overfladisk. Man blir liksom ikke kjent med personen på den korte tiden det tar å sviepe fordi et bilde. Jeg føler også at menn og kvinner sveiper annerledes. Menn sveiper ofte på alle kvinner mens kvinner ofte bruker ett sekund eller to mer på å bestemme seg. Derfor har ofte kvinner flere matcher enn det menn har. Anonymkode: aa693...5e7 Det er ikke en fasit hvem kvinner faller for. Dette handler om arv og miljø, kvinner faller ofte for menn som kan minne dem om deres far - dette skjer helt i underbevisstheten. Får man seg en type som er emosjonelt utilgjengelig, og det er en type menn man har falt mye for - så er sjansen stor for at man går etter det, fordi det er en trygghet fra tidligere. Du burde heller lese litt litteratur og fagkunnskap, istedenfor TS. Anonymkode: 7aa16...431 2
AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #19 Skrevet 13. september 2022 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Ja. Det er mange menn på tinder som er ute etter forhold. Problemet er at kvinner ofte velger basert på utseendet. Menn og kvinner som får flest matcher vet at de kan få nesten hvem de vil og utnytter det til sin forlystelse i stedet. Hvis man i stedet hadde brukt litt mer tid på å bli kjent med "vanlige folk" ville man blitt overrasket over hvor mange bra menn og kvinner det er på tinder. Selv pleier jeg som oftest å lese det som står på profilen før jeg sveiper. Jeg har ofte blitt positivt overrasket av kvinner jeg vanligvis ikke ville ha datet. Noen ganger ser faktisk folk mye bedre ut i virkeligheten. Jeg har møtt mange som har funnet kjærligheten på tinder. At tinder barer er en app for å finne seg en sexpartner er derfor ikke helt sant. Anonymkode: aa693...5e7 Det hjelper ikke at kvinner og menn som ønsker forhold er på Tinder når de fleste ikke tar Tinder som en seriøs måte å treffe partner på. Det skjer at folk treffer kjærlighet på Tinder, som angående alle måter folk møtes på, men Tinder er i stor grad blitt en møteplass for å drepe tid og for å finne en å ha sex med. Anonymkode: fbf41...e36
AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #20 Skrevet 13. september 2022 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Ja. Det er mange menn på tinder som er ute etter forhold. Problemet er at kvinner ofte velger basert på utseendet. Menn og kvinner som får flest matcher vet at de kan få nesten hvem de vil og utnytter det til sin forlystelse i stedet. Hvis man i stedet hadde brukt litt mer tid på å bli kjent med "vanlige folk" ville man blitt overrasket over hvor mange bra menn og kvinner det er på tinder. Selv pleier jeg som oftest å lese det som står på profilen før jeg sveiper. Jeg har ofte blitt positivt overrasket av kvinner jeg vanligvis ikke ville ha datet. Noen ganger ser faktisk folk mye bedre ut i virkeligheten. Jeg har møtt mange som har funnet kjærligheten på tinder. At tinder barer er en app for å finne seg en sexpartner er derfor ikke helt sant. Anonymkode: aa693...5e7 Hører ut som at du tror at pene menn aldri er ute etter forhold. Der tar du feil og jeg går ikke etter en stygg mann bare fordi han er mer desperat etter å slå seg til ro med det han får Anonymkode: 8cc5f...2a3 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå