gotthard Skrevet 17. oktober 2022 #81 Del Skrevet 17. oktober 2022 (endret) vilkåret skrev (25 minutter siden): Hun sa hun ville gå frivillig i utslagskonkurransen om de tapte. Hun har allerede sagt seg villig til å gi seg. Men skal sies at hun kan ombestemme seg når hun så hvor dårlig de andre oppførte seg. Så her risikerer de at hun vinner utslagskonkurransen, heller enn at hun gir seg frivllig. Så i tillegg til å være sjofel oppførsel, så gav det også dårligere sjanser for at hun ville gi seg. Så det var også dårlig oppførsel sett fra den vinkelen 71 grader nord hadde vært et ganske annet kynisk og fælt program dersom det var innafor å bruke alle midler for å fjerne det svakeste ledd. Mange kjendiser ville ikke vært med på et slikt rovdyrprogram, selv blant de spreke. 71 grader nord begynner som lagkonkurranse. Det å være lag handler ikke bare om kondisjon og utholdenhet heller, det handler også om samarbeid. Det vil selvsagt bli mer avgjørende med god form dess færre de blir, men konkurransen er mer enn å bare kjøre ego hele løpet gjennom. Virket på meg som det bare var Christian hun hadde sakt det til og at de andre ikke visste det, Fritz visste det ikke når hun fortalte han det. Sier ikke at det er moralsk riktig eller noe men sier at det er forståelig. Med den dårligste på laget kommer du oftere i utslagskonkuranse og har større sjanse for å ryke ut på eksempel puslespill eller noe så jeg forstår at de ikke vil det pluss at de sliter seg ut pga hennes svakheter og det truer de videre også men ja.. Trur vel dette var noe som gikk litt over styr pga de var slitne og oppgitte, virket som Vegard hadde dårlig samvitighet hvertfall. Jeg trur hun trekker seg neste program, hun er totalt utslitt og vet at det blir ikke lettere fremover heller. Endret 17. oktober 2022 av gotthard 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gotthard Skrevet 17. oktober 2022 #82 Del Skrevet 17. oktober 2022 Og ja, 71 har ofte hvert et drittprogram, derfor jeg som oftest ikke ser mere enn til de begynner gå bak ryggen på hverandre, de "kjendisene" er ikke like ille som de vanlige men det har hvert sesonger hvor jeg har hvert sint og flau av å se hvordan enkelte oppfører seg i mot andre der også, se bare Alyar og hvordan hun fikk gjenomgå, var ikke mange som behandlet hu pent nei. Egentlig synn for potensiale til å lage veldig god tv er der men trur de mister mange seere pga all dritten som følger med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 17. oktober 2022 #83 Del Skrevet 17. oktober 2022 Jeg ville aldri vært med på 71 for kjenner min egen begrensning 🙂 Men, om jeg hadde vært ganske sprek så hadde jeg likevel ikke vært med lenger enn jeg hadde klart meg selv. Hadde absolutt ikke dag etter dag latt de andre bære sekken selv om de sier det er greit. Det er lett å se at de sliter med to sekker. Synes det går en grense og at man bør trekke seg for lagets del. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokmerke Skrevet 17. oktober 2022 #84 Del Skrevet 17. oktober 2022 10 hours ago, gotthard said: noen av de da orke å gå hele veien eller skal de ofre seg for henne? Ja det kunne blitt gjort på en annen måte men trur du virkelig det hadde blitt tatt i mot bedre fra henne? Dette er en konkuranse og teamene er på team så lenge de felles nytte av det, når en i teamet hele tiden sinker teamet og ødelegger sjansene til de andre for å lykkes så må de ut. Ja, det tror jeg virkelig. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nysgjerrigpernille Skrevet 17. oktober 2022 #85 Del Skrevet 17. oktober 2022 Gutta laget ris til egen bak, enkelt og greit. Håper en av testo-klubben ryker, men faren er at hun da velger å ofre seg for den som eventuelt måtte ryke ut. Ideelt sett så ryker en av gutta, også slås lagene sammen snart! 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poppzy Skrevet 18. oktober 2022 #86 Del Skrevet 18. oktober 2022 Lenelarsen skrev (På 4.10.2022 den 8.25): Når starter den andre serien der man skal være 2 og 2? Jeg trodde dette var denne serien. Den kommer i begynnelsen av neste år. I år startet den i midten av februar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vilkåret Skrevet 18. oktober 2022 #87 Del Skrevet 18. oktober 2022 15 hours ago, Justlooking said: Jeg ville aldri vært med på 71 for kjenner min egen begrensning 🙂 Men, om jeg hadde vært ganske sprek så hadde jeg likevel ikke vært med lenger enn jeg hadde klart meg selv. Hadde absolutt ikke dag etter dag latt de andre bære sekken selv om de sier det er greit. Det er lett å se at de sliter med to sekker. Synes det går en grense og at man bør trekke seg for lagets del. 71 kjendis har alltid med folk med dårlig form. Jeg kunne lett vært med når jeg visste at det er vanlig å invitere mennesker i all slags form og at det ville vært folk med dårligere kondisjon enn min. Da hadde jeg også vært med på å asløre kjendiser sine kjipe sider når de ikke tåler at jeg sakker akterut. Hadde vært rene folkeopplysningen 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gotthard Skrevet 18. oktober 2022 #88 Del Skrevet 18. oktober 2022 vilkåret skrev (5 timer siden): 71 kjendis har alltid med folk med dårlig form. Jeg kunne lett vært med når jeg visste at det er vanlig å invitere mennesker i all slags form og at det ville vært folk med dårligere kondisjon enn min. Da hadde jeg også vært med på å asløre kjendiser sine kjipe sider når de ikke tåler at jeg sakker akterut. Hadde vært rene folkeopplysningen 🙂 Vil vel heller si det avslører din kjipe side når du melder deg på noe du vet du ikke mestrer og håpet er å få folk som tar det seriøst til å bli sure 😉 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vilkåret Skrevet 18. oktober 2022 #89 Del Skrevet 18. oktober 2022 3 hours ago, gotthard said: Vil vel heller si det avslører din kjipe side når du melder deg på noe du vet du ikke mestrer og håpet er å få folk som tar det seriøst til å bli sure 😉 Tar hva seriøst? Et underholdningsprogram med kjendiser? Det blir som å melde seg på farmen og bli sur fordi de andre deltagerne ikke er bønder. Dersom kjendisene vil har ekte konkurranse, så får de finne et opplegg som ikke er underholdning med kjendiser der alle vet at de inviterer og betaler for også kjendiser som ikke trener. Å melde seg på et program der halvparten er i medium til dårlig form og tro at man er noe om man vinner er litt patetisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lafamiglia Skrevet 18. oktober 2022 #90 Del Skrevet 18. oktober 2022 vilkåret skrev (9 timer siden): 71 kjendis har alltid med folk med dårlig form. Jeg kunne lett vært med når jeg visste at det er vanlig å invitere mennesker i all slags form og at det ville vært folk med dårligere kondisjon enn min. Da hadde jeg også vært med på å asløre kjendiser sine kjipe sider når de ikke tåler at jeg sakker akterut. Hadde vært rene folkeopplysningen 🙂 (Først: Bare sånn til opplysning, så ville jeg sannsynligvis vært den som hadde sinket laget hvis jeg hadde deltatt i et sånt program.) Men jeg tror alle burde ha litt ydmykhet, ettersom vi jo ikke vet hvordan det er å skulle gå helt utmattende turer hver dag og i tillegg bære andres sekker. Det er lett å sitte og se på TV og klage over andres oppførsel, men om en selv hele tiden må ta en for laget og slite ekstra og for eksempel få vondt i ryggen, samtidig som man kommer fram til målet senere enn man ville klart selv, er det ikke rart om det renner over en gang i blant for de det gjelder. 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vilkåret Skrevet 18. oktober 2022 #91 Del Skrevet 18. oktober 2022 22 minutter siden, Lafamiglia said: (Først: Bare sånn til opplysning, så ville jeg sannsynligvis vært den som hadde sinket laget hvis jeg hadde deltatt i et sånt program.) Men jeg tror alle burde ha litt ydmykhet, ettersom vi jo ikke vet hvordan det er å skulle gå helt utmattende turer hver dag og i tillegg bære andres sekker. Det er lett å sitte og se på TV og klage over andres oppførsel, men om en selv hele tiden må ta en for laget og slite ekstra og for eksempel få vondt i ryggen, samtidig som man kommer fram til målet senere enn man ville klart selv, er det ikke rart om det renner over en gang i blant for de det gjelder. Noen av oss har vært gjennom verre greier enn 71 grader nord og vet hvordan vi behandler andre under stress og tøffe vilkår. Det er heller ikke snakk om impulshandlinger. Det var planlagt kvelden før og de bruke lang tid neste morgen. Det var altså lang tid på å kjøle seg ned og ta til fornuft Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 20. oktober 2022 Forfatter #92 Del Skrevet 20. oktober 2022 Spoiler Jeg kjenner ikke igjen han mannen som kom inn på slutten av episode 14. Hvem er han? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gotthard Skrevet 20. oktober 2022 #93 Del Skrevet 20. oktober 2022 (endret) CrazyCatLady2500 skrev (1 time siden): Vis skjult innhold Jeg kjenner ikke igjen han mannen som kom inn på slutten av episode 14. Hvem er han? 🙂 Spoiler Tom fikk ikke en stor fordel fysisk trur jeg men for en type . Han var med en sesong og viste seg fort å slå beina unna alle fordommer, utrolig kul type virker det som. Google OnklP 🙂 Gå på youtube å se "Styggen på ryggen". Endret 20. oktober 2022 av gotthard 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gotthard Skrevet 20. oktober 2022 #94 Del Skrevet 20. oktober 2022 Spoiler Synn at noen hele tiden må ryke ut men slik er spillet, av de som er igjen var Line den svakeste så slik sett fungerer jo spillet også og nå var det vel og mye pga hun hadde montert teltet feil vei som gjorde at de tapte og hun da måtte i kamp med Vegard, ikke mye hun kunne slått han i trur jeg da han virker veldig skarp. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 20. oktober 2022 Forfatter #95 Del Skrevet 20. oktober 2022 gotthard skrev (8 timer siden): 🙂 Vis skjult innhold Tom fikk ikke en stor fordel fysisk trur jeg men for en type . Han var med en sesong og viste seg fort å slå beina unna alle fordommer, utrolig kul type virker det som. Google OnklP 🙂 Gå på youtube å se "Styggen på ryggen". Skjønte ikke at det var ham 😃 vet hvem han er. Spørs om han blir en fordel eller en hemsko, da! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gotthard Skrevet 20. oktober 2022 #96 Del Skrevet 20. oktober 2022 CrazyCatLady2500 skrev (14 minutter siden): Skjønte ikke at det var ham 😃 vet hvem han er. Spørs om han blir en fordel eller en hemsko, da! Misstanke om at han vil sinke mer enn han vil dra ja, men blir mye latter da 🙂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 20. oktober 2022 Forfatter #97 Del Skrevet 20. oktober 2022 gotthard skrev (2 timer siden): Misstanke om at han vil sinke mer enn han vil dra ja, men blir mye latter da 🙂 Da blir det god tv 😁 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trotwood Skrevet 21. oktober 2022 #98 Del Skrevet 21. oktober 2022 Spoiler Trist at Line røyk ut og det bare er Ida igjen av jentene. Men samtidig er det jo rett at hun drar siden hun sleit med å holde følge med resten. Følte ikke at Line ikke akkurat prøvde så hardt å vinne den duellen heller 🙈 Jeg syntes jo det er litt kjedelig når de er på samme sted lenge så håper at de beveger seg mer videre gjennom landet i neste etappe 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Innsidenut Skrevet 24. oktober 2022 #99 Del Skrevet 24. oktober 2022 Vet ikke om dette har gått på tv, jeg ser på Discovery, så skriver i spoiler. Er ikke noe avsløringer, annet enn hvem som er på lag med Tom. Spoiler Onkel P er den som skal være på lag med Tom i år og det er litt sjokkerende. Har aldri før sett hvor preget han er. Han skjelver i stemmen, virker som han har mye angst og man ser livsstilen han har hatt, har ødelagt han. Mye rus og alkohol. Var litt trist å se. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bulsara Skrevet 24. oktober 2022 #100 Del Skrevet 24. oktober 2022 Trotwood skrev (På 21.10.2022 den 10.25): Skjul innhold Trist at Line røyk ut og det bare er Ida igjen av jentene. Men samtidig er det jo rett at hun drar siden hun sleit med å holde følge med resten. Følte ikke at Line ikke akkurat prøvde så hardt å vinne den duellen heller 🙈 Jeg syntes jo det er litt kjedelig når de er på samme sted lenge så håper at de beveger seg mer videre gjennom landet i neste etappe 😊 Spoiler Enig, så ikke ut til at Line prøvde særlig hardt. Tror du hun også spolerte å sette opp teltet korrekt? Neste episode skal de bli en mindre og Tom sier det bare er 4 som får bli med til Svalbard, Alle kan få komme dit synes jeg, bortsett fra Kaveh. Han irriterer meg bare med forsøket på å være god i alt. Bra at han faktisk innså han ikke kom til å orke å klatre opp, og ga stafettpinnen videre til Ida. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå