Gå til innhold

71 grader nord kjendis 2022


CrazyCatLady2500

Anbefalte innlegg

Needleader97 skrev (På 26.9.2022 den 2.55):

Hun gjorde sitt beste basert på de forutsetningene hun har. Men det gir jo mening at hun var den første som gikk ut.

Tenker også det. Kanskje hun innser hun trenger gjøre noen grep men at noe så hardt som 71 Grader ble litt i hardeste laget.

Hun ble med grunnet pengene og oppmerksomheten. Hun og Sophie Elise har startet podkast denne uken og hun fikk betalt en halv god årslønn for en ukes deltagelse på 71.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Irja skrev (2 timer siden):

Hæ?

Skjønner hva hun mener. Mange av oss som har hatt crush på Ylvis-brødrene 😊

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

milletrille2 skrev (På 29.9.2022 den 13.58):

Er det bare jeg som er SÅ lei av Tom Stiansen? Har hatt de samme kommentarene i alle sesonger….. og like dårlig innlevelse. Virker som han tar det hele på walkover og sikkert grisebra betalt. Samme med Niklas i Farmen… så lei kjendiser som blir programledere, men som egentlig er helt uten talent! 👻

Tenkte på akkurat det samme! Ser jo ut som han rett ut kjeder seg når han snakker med de som går ut. Ingen empati å spore eller noe. Merkelig!

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig fått sett alle de første 8. episodene og kan komme med noen betraktninger. Synes begge lagene er veldig tålmodige med de to svakeste, som ikke bare er svake fysisk, men også mentalt. Fetisha kan jo ingenting, ikke gå, svømme, gå på ski. Hva er vitsen med å bli med på tur når du har null forutsetninger og i tillegg er så lat at du må kles på.  Trine Lise, er du snart 50 år MÅ du ha lært deg å NOEN ganger holde kjeft, å skylde på at personligheten din er boblete er rett og slett en annen type latskap, totalt mangel på selvkontroll. Det er der resten av laget til Fetisha viser sin selvkontroll, Line sliter tidvis, men ikke sutrer hun hele tiden og tonen hun har med Vegard om hvorfor hun ble med når hun ikke kan gå på ski vitner om det. Hun kunne sluppet seg ned på et slitsomt for andre nivå som Trine Lise, men i stedet så biter hun det mest i seg. Så Line har overrasket positivt.  Vegard er jo fantastisk, men selv gan virket til å unngå å kommunisere med Fetisha for å spare seg selv og sin irritasjon. 
Ja, det er lov å ikke være toppidrettsutøver- Vegard er laaaangt fra det, men han kommer i det minste veldig godt forberedt på å dra på tur. Forstår at det blir lett å ta papparollen, men han føles ikke så gammel ut, men har erfaring som passer for det de skal være med på.   

Ser frem til neste episode når nivåforskjellene innad i laget ikke er så stort og sutringen kanskje synker at vi får se litt mer av de andre deltagernes personligheter.

  • Liker 19
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når starter den andre serien der man skal være 2 og 2? Jeg trodde dette var denne serien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

_Maddie_ skrev (21 timer siden):

Endelig fått sett alle de første 8. episodene og kan komme med noen betraktninger. Synes begge lagene er veldig tålmodige med de to svakeste, som ikke bare er svake fysisk, men også mentalt. Fetisha kan jo ingenting, ikke gå, svømme, gå på ski. Hva er vitsen med å bli med på tur når du har null forutsetninger og i tillegg er så lat at du må kles på.  Trine Lise, er du snart 50 år MÅ du ha lært deg å NOEN ganger holde kjeft, å skylde på at personligheten din er boblete er rett og slett en annen type latskap, totalt mangel på selvkontroll. Det er der resten av laget til Fetisha viser sin selvkontroll, Line sliter tidvis, men ikke sutrer hun hele tiden og tonen hun har med Vegard om hvorfor hun ble med når hun ikke kan gå på ski vitner om det. Hun kunne sluppet seg ned på et slitsomt for andre nivå som Trine Lise, men i stedet så biter hun det mest i seg. Så Line har overrasket positivt.  Vegard er jo fantastisk, men selv gan virket til å unngå å kommunisere med Fetisha for å spare seg selv og sin irritasjon. 
Ja, det er lov å ikke være toppidrettsutøver- Vegard er laaaangt fra det, men han kommer i det minste veldig godt forberedt på å dra på tur. Forstår at det blir lett å ta papparollen, men han føles ikke så gammel ut, men har erfaring som passer for det de skal være med på.   

Ser frem til neste episode når nivåforskjellene innad i laget ikke er så stort og sutringen kanskje synker at vi får se litt mer av de andre deltagernes personligheter.

Enig med alt du skriver👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 13.9.2022 den 20.12):

"Kjendis". Eneste jeg har hørt om er Ylvis og han brytetreneren.

Anonymkode: cfa7d...f0e

 

Nutz skrev (På 15.9.2022 den 22.01):

Jeg syntes de burde slutte med kjendisversjonen når de sliter sånn med å få tak i kjendiser. Eneste jeg vet hvem er fra denne sesongen er den ene ylvisen og han legen. Kunne like godt bare laget programmet med vanlige mennesker, er sikker på det er mange interessante hvermansens der ute som kan lage bra TV.

Synes det er så "gøy" når folk klager over at "dette er da ikke kjendiser, jeg har ikke peiling på hvem de er". 

Neida, det kan godt hende de er kjent fra arenaer du ikke er interessert i overhodet, og derfor ikke har sett dem før - men det betyr ikke at de ikke er kjendiser 🤣

  • Liker 22
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg sett de åtte første epiosdene.

Jeg synes det er en veldig underholdende serie, men det kan også være fordi jeg har sett så lite av serien generelt, jeg er ikke "mettet". 

Christian overrasker meg positivt. Litt ego og eplekjekk, men drivende sterk med stort pågangsmot (og litt ungdommelig overmot). Jeg synes lagene generelt sett var veldig støttende og hjelpsomme til de to svakeste (Fetisha og Trine Lise). Spesielt imponert ble jeg over Vegard, synes han var særdeles hjelpsom og støttende mot Fetisha.

Ellers synes jeg lagene er litt urettferdig delt opp. Fritz og Christian burde vært på hvert sitt lag slik at det ble jevnere, men det er kanskje lett å se det i ettertid.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tabris skrev (2 timer siden):

Da har jeg sett de åtte første epiosdene.

Jeg synes det er en veldig underholdende serie, men det kan også være fordi jeg har sett så lite av serien generelt, jeg er ikke "mettet". 

Christian overrasker meg positivt. Litt ego og eplekjekk, men drivende sterk med stort pågangsmot (og litt ungdommelig overmot). Jeg synes lagene generelt sett var veldig støttende og hjelpsomme til de to svakeste (Fetisha og Trine Lise). Spesielt imponert ble jeg over Vegard, synes han var særdeles hjelpsom og støttende mot Fetisha.

Ellers synes jeg lagene er litt urettferdig delt opp. Fritz og Christian burde vært på hvert sitt lag slik at det ble jevnere, men det er kanskje lett å se det i ettertid.

Ble ikke positivt overrasket over Christian😅  for en barnslig egoistisk fyr. Og stakkars Line som må være på lag med de store egoene som trenger å tøffe seg. Minner om en sesong med de vanlige menneskene der lagene ble delt i kvinne- og mannelag. Mennene var så ekle mot kvinnene at jeg klarte ikke å se på engang, og sto der bredbent ved hver camp og skrøt av seg selv.

 
Vegard og Kaveh er de ordentlige mennene 🤩💪🏽

  • Liker 15
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 10/5/2022 at 5:01 PM, tunaen said:

Ble ikke positivt overrasket over Christian😅  for en barnslig egoistisk fyr. Og stakkars Line som må være på lag med de store egoene som trenger å tøffe seg. Minner om en sesong med de vanlige menneskene der lagene ble delt i kvinne- og mannelag. Mennene var så ekle mot kvinnene at jeg klarte ikke å se på engang, og sto der bredbent ved hver camp og skrøt av seg selv.

 
Vegard og Kaveh er de ordentlige mennene 🤩💪🏽

Det virker jo  som at Line trives veldig med laget sitt da. Litt dumt at det bare er 1 kvinne, og resten menn- men de fungerer jo veldig godt som et lag.

Vegard er en så fin person ❤️ 

Endret av Bokmerke
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter episode 9 tenker jeg bare hvor utrolig mye Vegard gjør for sitt lag både fysisk og mentalt, en liten stund når de andre må ta ansvar uten hjelp og det blir totalt kaos og surere miner….  Så langt har Vegard vært det han selv sier, pappan med masse barn i baksetet, men noen dager må barns stå på egne ben uten at pappa ordner opp med båltenning, kart/kompass, moralsk støtte, humor, bærehjelp++.  

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker 71 grader nord -kjendis jeg, syntes det er kjekt å se ulike sider av folk (som jeg ikke nødvendigvis har så mye kjennskap til før, men har som regel hørt om). Litt sakte-TV av og til, men det gjør ikke noe. Stort sett er det noen som er morsomme og god stemning.

I år er Cristian god underholdning, mens jeg heier kanskje litt ekstra på Jørgen som har overrasket litt, men syntes alle deltakerne er flinke! 

Det er trist når folk ryker ut og skulle ønske at alle kunne være med hele veien, men at man bare samlet poeng eller fordeler. Men samtidig er det jo ekstra spennende når det står mye på spill også  

  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er ganske bra casting i år jeg, kjendiser fra ulike arenaer- kan ikke bare være folk fra gullrekka i NRK liksom. Christian har overrasket meg positivt- han er jo som Vegard så fint sier, FrP mens vi andre er sosialister, men han klager lite, jobber på, har selvironi og er morsom da. Jørgen kommer også frem som en skikkelig fin person synes jeg, uten at han har behov for å ta enormt med plass. Vegard er jo bare helt gull, kjenner Ylvis crushen virkelig blomstre! Tålmodig, ærlig uten å være ufin og skikkelig lagspiller. Har også sans for Fritz og Line. Kaveh skuffet litt, hadde forventet mer fra han egentlig- litt sånn picky og detaljorientert og litt for opptatt av egen fortreffelighet. Trine Lise og Fetisja røk som forventet raskt, og det gjorde ingen skade. Trine Lise fikk irritasjonen opp på samme nivå som Silya og Raad har gjort før. Elsker programmet blir ikke lei!

  • Liker 14
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Justlooking skrev (På 1.10.2022 den 21.03):

Skjønner hva hun mener. Mange av oss som har hatt crush på Ylvis-brødrene 😊

Ungdomsforelskelsen de ja. Og Vegar fremstår jo bare som den sympatiske fyren. Skikkelig hel ved, og sterk og dyktig. 🥰

  • Liker 8
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Spoiler nyeste episode fra discovery+, ikke les om du ikke vil vite hvem som røk ut!

 

Spoiler

Hadde såå vondt av laget som navigerte feil. Og så stygge Fritz og Christian er! Og kan de please holde kjeft om å «dominere» og at de er det smarteste og beste laget? Det kalles flaks, for f***! 
 

trist ar Silje røk ut, men var glad for at Jørgen vant 🥺🥰

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, tunaen said:

Spoiler nyeste episode fra discovery+, ikke les om du ikke vil vite hvem som røk ut!

 

  Hide contents

Hadde såå vondt av laget som navigerte feil. Og så stygge Fritz og Christian er! Og kan de please holde kjeft om å «dominere» og at de er det smarteste og beste laget? Det kalles flaks, for f***! 
 

trist ar Silje røk ut, men var glad for at Jørgen vant 🥺🥰

 

Spoiler

Synes at det var litt morsomt, jeg🙈 Var bare litt erting😝. Men utrolig kjipt at de navigerte feil, for de hadde jo garantert vunnet, hvis ikke 😕 Tror de kommer til å klare seg bra framover da, for alle 3 er jo utrolig spreke. Og da kan de bare ta igjen!😁

 Jeg ble skikkelig irritert når Fritz drev og maste på Vegard, da.. Ville jo bare ha seg litt sjokolade, stakkars☹️ De hadde nettopp kommet opp, så man må jo kunne få ta seg en liten matbit, dersom man trenger det.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, tunaen said:

Spoiler nyeste episode fra discovery+, ikke les om du ikke vil vite hvem som røk ut!

 

  Hide contents

Hadde såå vondt av laget som navigerte feil. Og så stygge Fritz og Christian er! Og kan de please holde kjeft om å «dominere» og at de er det smarteste og beste laget? Det kalles flaks, for f***! 
 

trist ar Silje røk ut, men var glad for at Jørgen vant 🥺🥰

 

Spoiler

Enig, begynner å bli gammel og flau den "vi skal dominere"-greia til Fritz 🙈

Synd for lag Lindesnes, unner de en seier nå. Heier på Jørgen, han er flink til mye, positiv og godt humør :)

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bokmerke skrev (2 timer siden):
  Skjul innhold

Synes at det var litt morsomt, jeg🙈 Var bare litt erting😝. Men utrolig kjipt at de navigerte feil, for de hadde jo garantert vunnet, hvis ikke 😕 Tror de kommer til å klare seg bra framover da, for alle 3 er jo utrolig spreke. Og da kan de bare ta igjen!😁

 Jeg ble skikkelig irritert når Fritz drev og maste på Vegard, da.. Ville jo bare ha seg litt sjokolade, stakkars☹️ De hadde nettopp kommet opp, så man må jo kunne få ta seg en liten matbit, dersom man trenger det.

 

Jaa, enig. Må jo få tid til en pust i bakken og litt sjokolade 😅 Creds til Vegard for å bli blid igjen så fort! Tror jeg ville vært sur i timesvis 😂

Spoiler
Trotwood skrev (2 timer siden):
  Skjul innhold

Enig, begynner å bli gammel og flau den "vi skal dominere"-greia til Fritz 🙈

Synd for lag Lindesnes, unner de en seier nå. Heier på Jørgen, han er flink til mye, positiv og godt humør :)

 

Det er han virkelig! 

Håper klippingen i resterende episoder klipper ut det ordet 😆

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...