Gå til innhold

71 grader nord kjendis 2022


CrazyCatLady2500

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så litt på første episode. Bare venter på drama fra Fetisha (?), så nettopp reklame for andre episode hvor hun er oppløst i tårer, regner med hun trekker seg rimelig kjapt. Gleder meg til se mer av Vegard (Bård? Nå må jeg fader meg klare å lære hvem som er hvem), han virker forholdsvis sporty. 

Anonymkode: 4a26f...84c

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Kjendis". Eneste jeg har hørt om er Ylvis og han brytetreneren.

Anonymkode: cfa7d...f0e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hele opplegget er egentlig gørr kjedelig, så dette har jeg sluttet å følge med på for flere sesonger siden. 

deltakerne skal komme seg kjappest mulig fra A til B, og så skal dem gå, eller bruke sykkel (og kanskje kano / kajakk) underveis. Har man sett noen få episoder av dette, så har man vel egentlig fått med seg det aller meste. Er vel bare de forskjellige "destinasjonene" de befinner seg på som kan være forskjellige. 

Anonymkode: 17a3f...08f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser på, har sett alle tre på D+ og syntes det er gøy jeg!  :)

Lo godt av han der Cristian, han er jo en parodi på seg selv 😂 Og syntes Fetisha er god som holder følge med guttaboys!

Kjenner til Ylvis, Jørgen, Kaveh og Ida fra før, men det gjør ikke noe å ikke vite hvem alle er. 

 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 13.9.2022 den 20.08):

Så litt på første episode. Bare venter på drama fra Fetisha (?), så nettopp reklame for andre episode hvor hun er oppløst i tårer, regner med hun trekker seg rimelig kjapt. Gleder meg til se mer av Vegard (Bård? Nå må jeg fader meg klare å lære hvem som er hvem), han virker forholdsvis sporty. 

Anonymkode: 4a26f...84c

Hun kunne kanskje tatt på seg en sports-bh eller noe litt mer kledelig. 

  • Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefin gjeng som er med i år, synes jeg! Lag Nordkapp er veldig artig å følge med på, og Cristian er jo fryktelig gøyal. Moro at han hadde forberedt seg med botox og spraytan eller hva nå han sa😂 

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følger med. 

Heier på Nordkapp. Elsker mannemann humoren, deilig å se. Ble faktisk positivt overrasket over Christian. Han byr på seg selv og har selvironi. Kult å se Line også. Fetisha, tja, likte henne på Kulinaris, men nå er det mye gnæææg. Hin visste hva hun gikk til, det er et fysisk program, så selvsagt er det mye jobbing. Lo litt av sammenligningen med Isabell Raad. Så litt selvironi der også

Kaveh er ekstrem slitsom. Alt det ansvaret han skal ta, men slipper andre til. Det er han og Ida som styrer showet. Var enig i Trine Lise sitt lille stikk der, at det kun var Jørgen som gikk bakerst med henne., og de andre bare peiser på. 

Håper Kaveh må raskt ut

 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår ikke hvorfor folk takker ja til å være med når de er i så dårlig fysisk form.

Det er ikke søndagstur i Marka dette.

  • Liker 21
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Christian brennevold (eller hva nå enn han heter) er jo bare helt herlig ! 😂 Godt at folk kan få et litt annet inntrykk av «influencer kjendiser»  🤗😅

Endret av TSN
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heier veldig på Fetisha, jeg! Hun er jo dødsflink til å pushe seg selv, og hun klager ikke mye.  Håper at Trine går ut først, for hun drar ned stemningen så veldig, når hun blir lei.

  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bokmerke skrev (10 minutter siden):

Heier veldig på Fetisha, jeg! Hun er jo dødsflink til å pushe seg selv, og hun klager ikke mye.  Håper at Trine går ut først, for hun drar ned stemningen så veldig, når hun blir lei.

Helt enig ! Og hun virker så sur hele tiden… 🤷‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syntes de burde slutte med kjendisversjonen når de sliter sånn med å få tak i kjendiser. Eneste jeg vet hvem er fra denne sesongen er den ene ylvisen og han legen. Kunne like godt bare laget programmet med vanlige mennesker, er sikker på det er mange interessante hvermansens der ute som kan lage bra TV.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet hvem de fleste er jeg, så tenker at hvem man ser på som kjendiser avhenger litt av hva man selv følger med på :)

Jeg elsker deltagerne i årets sesong, og Christian imponerer meg ekstremt! 

Er spent på om Fetisha trekker seg etterhvert. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vet også godt hvem de fleste er. Føler at her inne er det klaging når det er «gjenbruk» av kjendiser og klaging når folk ikke er kjendiser nok. Kan liksom aldri bli riktig. Sikkert forskjellige mennesker som klager på det, men jeg synes hvertfall det er forfriskende med litt fjes som ikke er helt oppbrukt hele tiden 😊 
 

Jeg legger merke til at det varierer veldig hvordan lagene som er med  behandler de som ikke er i så god form. Synes det er fint å se de lagene som hele tiden tenker lag og at alle skal med. I år synes jeg særlig laget til Fetisha er dårlige på dette. Hadde følt meg skikkelig dårlig om de var sånn mot meg, virker liksom så irriterte hele tiden. Skjønner det blir irriterende om det er veldig mye gråting og klaging, men føler at de har vært sånn nesten helt fra start. Ligger jo litt i konseptet at noen er svakere enn andre, men virker som det er mange med sterkt konkurranseinstinkt med i år. Uansett, mange interessante deltagere, blir spennende å følge med videre. 😊

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 9/16/2022 at 8:37 AM, Cookiesandcream said:

Vet også godt hvem de fleste er. Føler at her inne er det klaging når det er «gjenbruk» av kjendiser og klaging når folk ikke er kjendiser nok. Kan liksom aldri bli riktig. Sikkert forskjellige mennesker som klager på det, men jeg synes hvertfall det er forfriskende med litt fjes som ikke er helt oppbrukt hele tiden 😊 
 

Jeg legger merke til at det varierer veldig hvordan lagene som er med  behandler de som ikke er i så god form. Synes det er fint å se de lagene som hele tiden tenker lag og at alle skal med. I år synes jeg særlig laget til Fetisha er dårlige på dette. Hadde følt meg skikkelig dårlig om de var sånn mot meg, virker liksom så irriterte hele tiden. Skjønner det blir irriterende om det er veldig mye gråting og klaging, men føler at de har vært sånn nesten helt fra start. Ligger jo litt i konseptet at noen er svakere enn andre, men virker som det er mange med sterkt konkurranseinstinkt med i år. Uansett, mange interessante deltagere, blir spennende å følge med videre. 😊

Synes at det var skikkelig ekkelt når de sto bare noen meter bak henne, og klagde sånn på hvor tregt det gikk, osv.. Synes nesten at Fritz og Kristian skulle ha vært på to forskjellige grupper, fordi begge er så utålmodige med folk som er i dårligere form enn dem. Så det blir ganske dårlig stemning i gruppa, når begge er såpass klagete. Men synes at Vegard og Line, er skikkelig fine og tålmodige folk ❤️ 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bokmerke skrev (24 minutter siden):

Synes at det var skikkelig ekkelt når de sto bare noen meter bak henne, og klagde sånn på hvor tregt det gikk, osv.. Synes nesten at Fritz og Kristian skulle ha vært på to forskjellige grupper, fordi begge er så utålmodige med folk som er i dårligere form enn dem. Så det blir ganske dårlig stemning i gruppa, når begge er såpass klagete. Men synes at Vegard og Line, er skikkelig fine og tålmodige folk ❤️ 

Men hvorfor blir hun med på et slikt program? Hun er jo ikke i nærheten av å klare dette. Eller er det sånn at hun er tvunget med? Nei, jeg skjønner godt at de andre på laget blir frustrert. I tillegg er hun ganske lat. Det kan jo alle se

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Sgirl said:

Men hvorfor blir hun med på et slikt program? Hun er jo ikke i nærheten av å klare dette. Eller er det sånn at hun er tvunget med? Nei, jeg skjønner godt at de andre på laget blir frustrert. I tillegg er hun ganske lat. Det kan jo alle se

Syntes hun er tøff jeg, hun klager jo lite og henger på så godt hun kan. 

De caster jo alltid minst en i disse kjendisprogrammene som har klart dårligere forutsetninger enn andre og det et helt bevisst grep for at lagene skal utvise lagånd og forstå at man ikke er sterkere enn det svakeste ledd. Det blir for lett hvis ingen på et lag har svakheter. Det skal jo være en utfordring. For de som er sterke fysisk ligger utfordringen å være en god lagspiller og motivere andre, i stedet for å miste tålmodigheten. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...