Gå til innhold

71 grader nord kjendis 2022

CrazyCatLady2500

Anbefalte innlegg

Trotwood skrev (3 minutter siden):

Syntes hun er tøff jeg, hun klager jo lite og henger på så godt hun kan. 

De caster jo alltid minst en i disse kjendisprogrammene som har klart dårligere forutsetninger enn andre og det et helt bevisst grep for at lagene skal utvise lagånd og forstå at man ikke er sterkere enn det svakeste ledd. Det blir for lett hvis ingen på et lag har svakheter. Det skal jo være en utfordring. For de som er sterke fysisk ligger utfordringen å være en god lagspiller og motivere andre, i stedet for å miste tålmodigheten. 

synes hun klager en hel del, og sover til langt på dag

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Just now, Sgirl said:

synes hun klager en hel del, og sover til langt på dag

Klager til kamera, ikke mye i gruppa, ihvertfall i forhold til tidligere års "svakeste ledd". Hun er sta!

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bokmerke skrev (11 timer siden):

Synes at det var skikkelig ekkelt når de sto bare noen meter bak henne, og klagde sånn på hvor tregt det gikk, osv.. Synes nesten at Fritz og Kristian skulle ha vært på to forskjellige grupper, fordi begge er så utålmodige med folk som er i dårligere form enn dem. Så det blir ganske dårlig stemning i gruppa, når begge er såpass klagete. Men synes at Vegard og Line, er skikkelig fine og tålmodige folk ❤️ 

Helt enig med deg. De er samme typen og burde vært på forskjellig lag. Også enig med @Trotwood. Synes Fetisha er kjempetøff! Det er jo alltid noen i 71 grader nord som er mindre vant med fjellturer og skigåing enn resten, og det er jo nettopp det som gjør programmet spennende å se på for min del. Hva er moroa med å se en gjeng supertrente folk gå på tur liksom? Da hadde det jo nesten ikke vært en utfordring en gang. Jeg synes det aller fineste er når de sterkeste er tålmodige og støttende med de svakeste og hjelper dem frem sånn at alle kommer i mål. Og det er som Trotwood sier det som er utfordringen til de sterkeste. De fleste som er med har dessuten svakheter på ulike måter. Noen er i dårligere fysisk form, men andre har dårlig hukommelse eller vanskelig for å fokusere i de andre konkurransene. Noen er ego, andre har et stort kontrollbehov og mener de alltid har rett mtp kartlesing osv. Det er jo ikke alltid dårlig fysisk form er den eneste svakheten som teller.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sgirl skrev (10 timer siden):

Men hvorfor blir hun med på et slikt program? Hun er jo ikke i nærheten av å klare dette. Eller er det sånn at hun er tvunget med? Nei, jeg skjønner godt at de andre på laget blir frustrert. I tillegg er hun ganske lat. Det kan jo alle se

Hun får sikkert godt betalt for å være med+publisitet. Jeg vil jo tro at dette er ganske lukrativt å være med på, og særlig for de minst kjente. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sgirl skrev (På 17.9.2022 den 22.25):

Men hvorfor blir hun med på et slikt program? Hun er jo ikke i nærheten av å klare dette. Eller er det sånn at hun er tvunget med? Nei, jeg skjønner godt at de andre på laget blir frustrert. I tillegg er hun ganske lat. Det kan jo alle se

Åh? Hvordan kan du se at hun er «ganske lat»? Det «ser» ikke jeg, så det er tydeligvis ikke «alle»!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tunaen skrev (8 minutter siden):

Åh? Hvordan kan du se at hun er «ganske lat»? Det «ser» ikke jeg, så det er tydeligvis ikke «alle»!

Tror det er lett å tenke at hun er lat, heller enn at hun ikke har de samme forutsetningene som de andre rent fysisk. Det de har av tunge sekker, bærer hun allerede ekstra på kroppen. Etappene koster henne ekstremt mye mer enn de som er godt trente. Jeg hadde klaget selv, om jeg var på lag med flere andre som hele tiden ville yte mer enn jeg faktisk var i stand til.

Når det er sagt, så har hun vært med i flere realityprogram nå, og mitt inntrykk er at hun er litt mikkete, vil ha det bedagelig og uttrykker det, og er opptart av at hun får være med og bestemme. Men hun er ikke mer usjarmerende enn de andre, det kommer bare til uttrykk på andre måter. 

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

FreezeandFawn skrev (21 timer siden):

Tror det er lett å tenke at hun er lat, heller enn at hun ikke har de samme forutsetningene som de andre rent fysisk. Det de har av tunge sekker, bærer hun allerede ekstra på kroppen. Etappene koster henne ekstremt mye mer enn de som er godt trente. Jeg hadde klaget selv, om jeg var på lag med flere andre som hele tiden ville yte mer enn jeg faktisk var i stand til.

Når det er sagt, så har hun vært med i flere realityprogram nå, og mitt inntrykk er at hun er litt mikkete, vil ha det bedagelig og uttrykker det, og er opptart av at hun får være med og bestemme. Men hun er ikke mer usjarmerende enn de andre, det kommer bare til uttrykk på andre måter. 

Enig i det du skriver her. Har sett henne andre steder og fått samme inntrykk. Hun sier jo selv at hun er vant til å bli hørt, få oppmerksomhet, ikke usynliggjort og miste all selvtillit. Kanskje det rett og slett faktisk var en opplevelse hun trengte i livet sitt, får å få litt perspektiv. Jeg synes ikke de andre på laget hennes er ille. Den jeg får fnatt av er Kaveh. Og at han ikke takler Trine Lise, med skikkelig nordnorsk temperament og uttrykk, ja, det får være en erfaring for han det også. En kan ikke alltid løse og takle alt og alle. Han og Ida burde definitivt la de andre få slippe litt til. Jeg hører bare de to prate og meske seg i egen fortreffelighet. 🤢

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bulsara skrev (På 20.9.2022 den 22.17):

Enig i det du skriver her. Har sett henne andre steder og fått samme inntrykk. Hun sier jo selv at hun er vant til å bli hørt, få oppmerksomhet, ikke usynliggjort og miste all selvtillit. Kanskje det rett og slett faktisk var en opplevelse hun trengte i livet sitt, får å få litt perspektiv. Jeg synes ikke de andre på laget hennes er ille. Den jeg får fnatt av er Kaveh. Og at han ikke takler Trine Lise, med skikkelig nordnorsk temperament og uttrykk, ja, det får være en erfaring for han det også. En kan ikke alltid løse og takle alt og alle. Han og Ida burde definitivt la de andre få slippe litt til. Jeg hører bare de to prate og meske seg i egen fortreffelighet. 🤢

Ja, syntes også at Kaveh tok det litt for seriøst. Med folk fra Nord-Norge, så kan man ikke det. Man høres mer sinna eller sur ut enn man er liksom. 😂 man bannes godmodig!

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror Kaveh egentlig bare mener det godt, at han oppriktig vil hjelpe til. Men det er jo litt av feilen til mange, at de alltid skal løse alt, når det egentlig ikke er det man trenger. Noen ganger har man bare et behov for å blåse ut litt. Det handler ikke nødvendigvis om at man ønsker hjelp eller er i ferd med å gi opp, men at det hjelper med en utblåsning når man er sliten, frustrert og har vondt. Blir vel ekstra ille om han ikke er vant med nordlendinger og deres måte å uttrykke seg på. ;) 

Jeg ville forøvrig trivdes svært dårlig på Team Nordkapp. Jeg kan gå langt, og er glad i å gå lange turer i naturen, men om jeg skulle henge etter noen testogubber som virket sure og irriterte hele tiden fordi jeg ikke klarte å holde samme supertempo som dem, så hadde jeg mista helt motivasjonen. Det er ikke bare Fetisha som uttrykker det. Der er hvertfall Kaveh god og har en bedre innstilling til det å være et lag. Synes litt synd på Fetisha som ikke kom på lag Lindesnes isteden, tror opplevelsen hennes hadde vært en ganske annen.

• Liker 8
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tunaen skrev (På 20.9.2022 den 0.03):

Det fremkom jo ganske tydelig ut fra hva Aanes sa, hun klarte ikke stå opp om morningen når de skulle og kom derfor bakpå og må i tillegg ha hjelp av alle de andre til alt mulig. Om du er den svakeste i gruppa fysisk, så bør du i hvert fall gjøre ditt ved å stå når du skal og være best mulig forberedt. Selv hoftebelte på sekken hadde hun "glemt" å ta på seg, noe som gjør bæringen av sekken enda tyngre.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Entern said:

Herregud som Fetisja syter og klager

Jeg synes ikke at hun syter noe særlig, jeg? Skjønner godt at hun fikk seg en knekk i det været der, når hun såvidt har stått på ski før, i tillegg. Men ellers så virker hun som en veldig blid person. 

On 9/24/2022 at 9:39 PM, rosemarin said:

Får hvertfall blussa opp ylvis-crushen🤤

JA! :blush:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun gjorde sitt beste basert på de forutsetningene hun har. Men det gir jo mening at hun var den første som gikk ut.

Bulsara skrev (På 20.9.2022 den 22.17):

Kanskje det rett og slett faktisk var en opplevelse hun trengte i livet sitt, får å få litt perspektiv.

Tenker også det. Kanskje hun innser hun trenger gjøre noen grep men at noe så hardt som 71 Grader ble litt i hardeste laget.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen andre som syns at denne sesongen bruker ekstremt mye tid på å komme til poenget og på fjas? Masse skravling i leiren og tannpuss, pakking, spising. To episoder om "kjendiser tar båt mellom og vandrer rundt i Sørlandsbyer og handler på Joker". Biltur (på jakt etter Joker),  tur på fjellet i snøstorm som ikke ble som planlagt. Mer tannpuss og skravling om ting de allerede har sagt på videointervju. Veldig mye personfokus framfor turfokus. 

Først i den nyeste epsiosoden på Discorvery+ er det litt ordentlig tur og natur.

Nå ser jeg bare på fordi Vegard er med! ❤️ 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rainbow skrev (2 minutter siden):

Er det noen andre som syns at denne sesongen bruker ekstremt mye tid på å komme til poenget og på fjas? Masse skravling i leiren og tannpuss, pakking, spising. To episoder om "kjendiser tar båt mellom og vandrer rundt i Sørlandsbyer og handler på Joker". Biltur (på jakt etter Joker),  tur på fjellet i snøstorm som ikke ble som planlagt. Mer tannpuss og skravling om ting de allerede har sagt på videointervju. Veldig mye personfokus framfor turfokus. 

Først i den nyeste epsiosoden på Discorvery+ er det litt ordentlig tur og natur.

Helt enig! Ordentlig sakte-TV.. 🙄

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Kasier skrev (På 26.9.2022 den 10.23):

Helt enig! Ordentlig sakte-TV.. 🙄

Jeg synes også det er kjedeligere enn vanlig. Ikke klart å sette fingeren på hvorfor, men dere er inne på noe 😅

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nutz skrev (På 15.9.2022 den 22.01):

Jeg syntes de burde slutte med kjendisversjonen når de sliter sånn med å få tak i kjendiser. Eneste jeg vet hvem er fra denne sesongen er den ene ylvisen og han legen. Kunne like godt bare laget programmet med vanlige mennesker, er sikker på det er mange interessante hvermansens der ute som kan lage bra TV.

Jeg er så lei av å se de samme kjendisene gå igjen overalt. Syns faktisk det er mer interessant å bli kjent med andre kjendiser som ikke har vært med på alt mulig fra før! Hva hadde farmen blitt uten Øde Nerdrum f.eks. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rainbow skrev (På 26.9.2022 den 10.19):

Enig!! Var det ikke en hel episode hvor det egentlig ikke skjedde noe, annet enn leir…? 🤷‍♀️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare jeg som er SÅ lei av Tom Stiansen? Har hatt de samme kommentarene i alle sesonger….. og like dårlig innlevelse. Virker som han tar det hele på walkover og sikkert grisebra betalt. Samme med Niklas i Farmen… så lei kjendiser som blir programledere, men som egentlig er helt uten talent! 👻

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...