AnonymBruker Skrevet 20. desember 2022 #81 Skrevet 20. desember 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Like dumt som å si at kvinner med små indre kjønnslepper ser ut som et barn. Anonymkode: d1028...0c2 Nei det er det ikke. Det er stor normalvariasjon på kjønnslepper hos voksne. Det er ikke vanlig å assosiere små kjønnslepper med underlivet til et barn. Det gjelder behåring. Voksne sine underliv har hår. Barn/prepubertale har ikke det. Derav assosiasjonen til barn hos voksne som barberer av seg alt hår. Er lite å krangle på. Det er en ikke uvanlig assosiasjon. Sånn er det bare. Anonymkode: 5c89c...606 1 2
Gjest Martineher Skrevet 20. desember 2022 #82 Skrevet 20. desember 2022 Mye harde kamper ene eller andre veien her.. Hva er galt om noen liker hår eller ikke? Noen har kort hår på hodet, andre har langt hår. Noen liker skjegg, andre ikke. Er det så svart hvitt kun med kjønnshår?
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2022 #83 Skrevet 20. desember 2022 Alle som ikke liker hår nedentil er pedofile. Gjelder både kvinner og menn. Anonymkode: 029b9...875
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2022 #84 Skrevet 20. desember 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Alle som ikke liker hår nedentil er pedofile. Gjelder både kvinner og menn. Anonymkode: 029b9...875 😂😂😂 Anonymkode: 79aa4...304 1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2022 #85 Skrevet 20. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei det er det ikke. Det er stor normalvariasjon på kjønnslepper hos voksne. Det er ikke vanlig å assosiere små kjønnslepper med underlivet til et barn. Det gjelder behåring. Voksne sine underliv har hår. Barn/prepubertale har ikke det. Derav assosiasjonen til barn hos voksne som barberer av seg alt hår. Er lite å krangle på. Det er en ikke uvanlig assosiasjon. Sånn er det bare. Anonymkode: 5c89c...606 Alle underliv til barn har små indre lepper også så om en er så forskrudd at en må blande barn sine underliv inn i en debatt om hva voksne selvstendige kvinner gjør med sitt hår så kan en likegjerne dra det på det med indre lepper også. Det andre er ikke mer fornuftig assosiasjon enn den andre. Samme med kvinner med små pupper for den saks skyld, like forskrudd å blande barn inn i en slik tråd og du vet det like godt som meg Anonymkode: d1028...0c2 2 3
Tony-S Skrevet 21. desember 2022 #86 Skrevet 21. desember 2022 AnonymBruker skrev (På 12.9.2022 den 23.12): Takk for svar dere Jeg har lange kjønnslepper og derfor har jeg pleid å foretrekke litt hår for å skjule, vet ikke hva som er verst for ny date hår eller lange lepper? Anonymkode: ac06c...46d NEI...!! Ikke skjul at du har lengre eller lange lepper.. Det er jo bare SÅÅÅÅÅÅ digg!! Og jeg VET at vi er mange som synes det. Ingen ting er "verst" på noen måte, men la "oss" få nyte synet av "ordentlige" fittelepper... 😋😜 NB! Helt fantastisk å suge på og å leke med også... 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2022 #87 Skrevet 21. desember 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Nei det er ikke sykelig. Det er faktisk en ganske vanlig og kjent assosiasjon mange voksne får av glattbarberte underliv. Du trenger ikke å gå så jævlig i forsvar bare fordi du liker glattbarberte underliv med et barnlig utseende. Det gjør deg ikke til pedofil. Anonymkode: 5c89c...606 Ville vært mer bekymret for de som tenker på barn når de ser en voksen dame naken enn de som blir kåte😂 Men for all del. Forstår ikke hvorfor det er så viktig for hårete folk at alle andre også skal være hårete. Anonymkode: 74108...8c9 1 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2022 #88 Skrevet 21. desember 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Nei det er det ikke. Det er stor normalvariasjon på kjønnslepper hos voksne. Det er ikke vanlig å assosiere små kjønnslepper med underlivet til et barn. Det gjelder behåring. Voksne sine underliv har hår. Barn/prepubertale har ikke det. Derav assosiasjonen til barn hos voksne som barberer av seg alt hår. Er lite å krangle på. Det er en ikke uvanlig assosiasjon. Sånn er det bare. Anonymkode: 5c89c...606 Det finnes voksne folk med lite til ingen hårvekst. Enten naturlig eller på grunn av medisinske årsaker. Vil si det er uvanlig å sammenligne andres voksne kropper med barnekropper, men det er kanskje bare meg det da. Glad jeg ikke er unormalt lav, har små føtter, tynt hår, store øyne, lys stemme, små pupper/rumpe eller annet som ville gjort det vanskelig for folk å ligge med meg på grunn av at noe kunne forveksles med en barnekropp. Anonymkode: 74108...8c9 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2022 #89 Skrevet 21. desember 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Alle underliv til barn har små indre lepper også så om en er så forskrudd at en må blande barn sine underliv inn i en debatt om hva voksne selvstendige kvinner gjør med sitt hår så kan en likegjerne dra det på det med indre lepper også. Det andre er ikke mer fornuftig assosiasjon enn den andre. Samme med kvinner med små pupper for den saks skyld, like forskrudd å blande barn inn i en slik tråd og du vet det like godt som meg Anonymkode: d1028...0c2 Jeg har ikke sagt noe om fornuft og rasjonalitet. Jeg påpekte at det er en assosiasjon mange gjør når det gjelder kjønnsbehåring. Det er ikke en assosiasjon mange gjør på grunnlag av størrelse på kjønnslepper. Anonymkode: 5c89c...606
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2022 #90 Skrevet 21. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har ikke sagt noe om fornuft og rasjonalitet. Jeg påpekte at det er en assosiasjon mange gjør når det gjelder kjønnsbehåring. Det er ikke en assosiasjon mange gjør på grunnlag av størrelse på kjønnslepper. Anonymkode: 5c89c...606 Selvsagt er det det. Med x antall mennesker på denne jordkloden er det selvsagt noen som mener det, desuten er det noe som har dukket opp i tråder om kjønnslepper på forumet, så selv om du ikke mener dette er det desverre andre som assosierer små indre lepper med barn. Det betyr ikke at de har rett I sine assosiasjoner eller at det er de som skal definere hvordan kvinner skal se ut. Anonymkode: d1028...0c2 2
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2022 #91 Skrevet 21. desember 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Alle som ikke liker hår nedentil er pedofile. Gjelder både kvinner og menn. Anonymkode: 029b9...875 Hva med de som liker små pupper, er de også pedofile? Eller de som liker damer under 160 cm? Anonymkode: c2fbe...be6 3
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #92 Skrevet 23. desember 2022 Jeg foretrekker glatt/vokset på kona. Kona er imidlertid ikke så begeistret for å være helt hårløs. Føler seg naken, sier hun. Det blir oftest en mellomting, pent frisert. Jeg antar at på hodet velger du en frisyre du selv synes er fin, og jeg foreslår at du gjør det samme på musa. Hvordan musa ser ut er uansett bare en bitteliten bit av den store forundringspakka som er deg, og om typen skulle synes musefrisyren din er feil, er det helt sikkert veldig mye annet ved deg som han liker og som vil overskygge dette. Et godt råd kan være å la han få noen dater/dager til å bli kjent med deg som person før du byr fram musa di. Ikke at det er noe galt med musa di, men det er bare så mye annet som er så mye viktigere hvis man har mål om et varig forhold. Anonymkode: 51dbc...a37
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2023 #93 Skrevet 23. januar 2023 AnonymBruker skrev (På 20.12.2022 den 22.43): Alle som ikke liker hår nedentil er pedofile. Gjelder både kvinner og menn. Anonymkode: 029b9...875 Da må det være utrooolig mange pedofile menn der ute...!! Anonymkode: 932fa...7f0 2
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2023 #94 Skrevet 23. januar 2023 On 9/12/2022 at 11:12 PM, AnonymBruker said: Takk for svar dere Jeg har lange kjønnslepper og derfor har jeg pleid å foretrekke litt hår for å skjule, vet ikke hva som er verst for ny date hår eller lange lepper? Anonymkode: ac06c...46d Det er ikkje noe gale med lange lepper 😉 Eg har aldri opplevd det på dem eg har hatt sex med, men har alltid kunne tenke med det! Anonymkode: d5876...839
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2023 #95 Skrevet 23. januar 2023 Kroppen nedenfor haken skal være hårfri, gjelder både kvinner og menn. Mye ryddigere. Jeg greier simpelthen ikke arbeide med en bustete eller skjeggete mus. Anonymkode: a36d1...513 3
Dubidu Skrevet 23. januar 2023 #96 Skrevet 23. januar 2023 AnonymBruker skrev (På 19.12.2022 den 15.18): Ikke alle menn. Har møtt på flere som ønsker jeg skal ha hår nedentil Anonymkode: e2d9f...a77 Liker masse hår
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2023 #97 Skrevet 23. januar 2023 Jeg er 43, og har vært glatt barbert i 20 år. Liker det best Anonymkode: b373c...865 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå