Kroppogmann Skrevet 30. juni 2023 #101 Skrevet 30. juni 2023 AnonymBruker skrev (På 13.9.2022 den 8.52): Jeg har også lange lepper, og nettopp av den grunn har jeg alltid vokset alt. Jeg synes det blir veldig "mye" hvis det er både lange lepper og mye hår! Anonymkode: 2b249...6a9 Lange lepper og glattbarbert er sinnsykt digg 🤩 1
Bamseklemmer Skrevet 30. juni 2023 #102 Skrevet 30. juni 2023 Landingsstripe? hmmm, det er vel bedre å lande flyet i en myk hårete rullebane😅 Forresten eier jeg ikke flystasjon, så jeg har min tillit til ryddemannskapet som gjør den beste jobben... Stasjonssjefen venter sikkert andre fly også.. og kanskje er det noen som vil lande uten understell🌈🤭
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2023 #103 Skrevet 30. juni 2023 Jeg foretrekker en velstelt frisyre nedentil. Om jeg kunne fått velge synes jeg landingsstripe er utrolig sexy 🙂 Uansett er det dama som velger hvordan hun selv ønsker å være nedentil. Anonymkode: d6572...7c5 1
Bamseklemmer Skrevet 30. juni 2023 #104 Skrevet 30. juni 2023 Det er bare så stor forskjell på kvinner som barberer seg.. noen er lite innbydende, som har gjenglemte hårstubber og masse røde nupper. Mens andre tar det mere seriøst, og er så glatt og fin som den nydeligste sukkerbunn. Forskjellen er barberingen, for ingen får røde nupper av riktig barbering😊 Bruker du Gillette Venus bare 2-4 ganger i måneden, dannes det bakterier mellom hver gang du barberer deg. Og bruker du den mere enn 4 ganger, blir bladet sløvt og ubrukelig. Da røsker bladet hårsekken opp, eller at det håret kuttes på skrå. Den skrå tuppen bøyer seg og gror fast i huden, det dannes røde nupper av sløft barberblad. Og bargergel eller skum må masseres inn for å forhindre bakterier i hårsekken. Gillette Venus har ikke den muligheten, for gelen sitter fast på høvvelen før bladet. Jeg bruker kun engangshøvler.. men er nøye med å massere inn barbergeleen eller skummet godt, før barberingen. Det føles ut som hårsekken blir bedøvd, for jeg merker ikke at det lugger når jeg barberer meg. Kjenner noen lugging, ja da er bladet for sløvt. Det er litt vanskelig å barbere med hårene der nede, så man må barbere både sideveis og opp og ned. Det vil gi et kutt på tvers, og da gror bøyer det seg ikke og gror fast i huden igjen. Litt barberingstips kan vel ikke skade? men husker du dette til neste gang du barberer deg, så vil du merke stor forskjell✔️ men synes du det er mye styr med barberingen, foretrekker de fleste busk fremfor røde nupper. Visuelt er barbert vs busk like vakkert.. det er den indre varmen som teller, og alle kjennes ut som 40 grader🌡️😅🥰
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2023 #105 Skrevet 30. juni 2023 Det er så digg å være glatt… Anonymkode: 6ed10...846 1 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2023 #106 Skrevet 30. juni 2023 Bamseklemmer skrev (11 timer siden): Det er bare så stor forskjell på kvinner som barberer seg.. noen er lite innbydende, som har gjenglemte hårstubber og masse røde nupper. Mens andre tar det mere seriøst, og er så glatt og fin som den nydeligste sukkerbunn. Forskjellen er barberingen, for ingen får røde nupper av riktig barbering😊 Bruker du Gillette Venus bare 2-4 ganger i måneden, dannes det bakterier mellom hver gang du barberer deg. Og bruker du den mere enn 4 ganger, blir bladet sløvt og ubrukelig. Da røsker bladet hårsekken opp, eller at det håret kuttes på skrå. Den skrå tuppen bøyer seg og gror fast i huden, det dannes røde nupper av sløft barberblad. Og bargergel eller skum må masseres inn for å forhindre bakterier i hårsekken. Gillette Venus har ikke den muligheten, for gelen sitter fast på høvvelen før bladet. Jeg bruker kun engangshøvler.. men er nøye med å massere inn barbergeleen eller skummet godt, før barberingen. Det føles ut som hårsekken blir bedøvd, for jeg merker ikke at det lugger når jeg barberer meg. Kjenner noen lugging, ja da er bladet for sløvt. Det er litt vanskelig å barbere med hårene der nede, så man må barbere både sideveis og opp og ned. Det vil gi et kutt på tvers, og da gror bøyer det seg ikke og gror fast i huden igjen. Litt barberingstips kan vel ikke skade? men husker du dette til neste gang du barberer deg, så vil du merke stor forskjell✔️ men synes du det er mye styr med barberingen, foretrekker de fleste busk fremfor røde nupper. Visuelt er barbert vs busk like vakkert.. det er den indre varmen som teller, og alle kjennes ut som 40 grader🌡️😅🥰 Synes du har skrevet mye fornuftig i andre tråder,men det du skriver her er bra ignorant og besserwisser-aktig... Anonymkode: b4078...cbe 1
Bamseklemmer Skrevet 30. juni 2023 #107 Skrevet 30. juni 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Synes du har skrevet mye fornuftig i andre tråder,men det du skriver her er bra ignorant og besserwisser-aktig... Anonymkode: b4078...cbe Teksten er hentet Gillette sine sider, og erfaringen har jeg fått etter 35 års barbering. Hvordan kan dette bli oppfattet som besswesser? Synes du rådet mitt ikke fungerer? tråkker jeg noen kvinne med å komme med fakta?
Dubidu Skrevet 30. juni 2023 #108 Skrevet 30. juni 2023 er frodig dusk helt ut? bikinikanten stusses bare?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå